la 19-01-2023 05:37 PM
Buna ziua,
Am cerut informații și la Orange și la telekom și nimeni nu ma poate ajuta.
Anul trecut în martie 2022 am încheiat contractul cu orange(fost telekom), cu o luna sau doua înainte am fost sunat de către un operator cum ca o sa expire contractul și ce aleg in continuare. Am spus ca vreau sa închid toate serviciile, a înaintat operatoare care m.a sunat o cerere de închidere a serviciilor după finalizarea contractului și eu am trimis pe mail o cerere de reziliere. Acum ceva timp am primit mesaj de la kruk Romania ca am o datorie de 242 de lei la Orange și ca trebuie platita ca sa nu fiu dat in judecata, astazi am primit mesaj de la Kredyt Inkaso cum ca am o datorie la Orange de 570 de lei,am sunat la ei și au spus ca am primit facturi 5 luni după finalizarea contractului și ca nu am nici.o cerere de reziliere la contract (problema este ca nici eu nu mai am mailul cu cererea si nu pot sa demonstrez).
Ce este de făcut in aceasta situatie
19-01-2023 06:17 PM - editat 19-01-2023 06:17 PM
Singura soluție este sa plătești, te poți înțelege cu ei sa plătești și în rate. Ori faci o reclamație la anpc și poate mai scade din suma
la 19-01-2023 07:21 PM
Asta este problema lor ca a pierdut cerera de reziliere. Cand dosarul meu a fost preluat de cei de la kruk Romania a fost preluat cu datoria de 242lei (echivalent a 2 facturi aproximativ) si din ce știu eu când este preluat de către la firma de recuperare contractul este închis si reziliat automat. Acum cei de la Kredyt Incaso au spus ca am 5 facturi neplătite, cum este posibil, s.a redeschis contract au făcut factura pe inca 3 luni și după a fost dat la o alta firma de recuperare? Asta nu înțeleg si de ce sa plătesc dacă eu am îndeplinit contractul pana la sfarsit.
la 01-06-2023 12:05 AM
Nu se închide contractul la preluarea de recuperatori. Doar se cesionează până se platesc datoriile apoi revine la Orange. La mine așa a fost. Am avut 3 facturi neplătite. Dar au fost reale. Am platit și s-ar rezolvat
la 19-01-2023 09:57 PM
@Anonim: La ANPC nu e pe povești, iar în lipsa dovezilor clientul e bun de plată. Iar "recuperatorii" vor bani, nu caută ei dovezi de nevinovăție.
@DragosPV: caută orice dovadă cât de nesemnificativă, dar numai povestea nu te va ajuta prea mult. Din păcate.
la 19-01-2023 10:10 PM
Am mesajul celor de kruk romania înainte de Kredyt incaso care spune ca am 242 de plata.
la 01-06-2023 12:02 AM
ANPC obligă Orange să verifice toate documentele.
la 01-06-2023 12:01 AM
NU trebuie platit ce nu e vina ta. ANPC anulează astfel de sume abuzive.
la 19-01-2023 06:48 PM
DragosPV cumva contractul /e nu sau inchis - facturi ai primit sau nu , sau le a ascuns postasul exact pe cele dupa ce ti a expirat contractul... cred ca trebuie sa ei legatura neaparat cu Orange
la 19-01-2023 07:14 PM
Nu am primit, doar un telefon ca o sa vina cineva sa ridice aparatura în 5 zile lucrătoare contra sumei de 30 de lei(nu a venit nimeni pana astazi). Am vorbit cu cei de la Orange și au spus ca nu mai este dosarul la ei. Am întrebat de cerera de reziliere si au spus ca nu au nimic cererea a fost făcut la telekom și este la ei, am sunat și la telekom și au zis ca ei se ocupa doar de telefonie și nici la ei nu este cerea. Au pierdut cerera de reziliere cand sa facut mutația de la telekom la Orange și eu acum sunt bun de plata
la 01-06-2023 12:00 AM
In acest caz nu plăti nimic. Nu e vina ta pentru schimbare. ANPC va rezolva dilema dar trebuie făcută sesizare.
la 19-01-2023 07:25 PM
După ce am vorbit cu cei de la Kredyt Incaso mi.au trimis doar un cont bancar și sa trimit banii pana la sfârșitul lunii, am făcut o cerere sa vad și eu contractul și facturile ce trebuie sa le plătesc, menționez ca nu am primit nimic, inca astept (nu pot sa trimit niște bani intr.un cont bancar fara sa vad o notificare, o factura sau o chitanta). Dubios este ca doamna de la Kredyt Incaso a fost foarte hotărâtă pe mine sa trimit banii cat mai repede posibil ca sa nu ma dea in judecata
la 31-05-2023 11:58 PM
Datoriile către Orange se platesc la Orange nu în contul recuperatorilor. Doar in cazul executării silite se plătesc în contul executorului de unde el virează retinându-și comisionul
la 20-01-2023 07:06 AM
Serviciile mai sunt active? In mod normal, nu ar trebui. Nu doar pentru ca ai cerut rezilierea. Dar si pentru ca, din cate stiu, se suspenda oricum pentru neplata. Deci...nu ar trebui sa ai foarte multe luni neachitate.
Si mie mi s-ar parea normal sa primesti niste facturi, ceva, pe baza carora sa faci plata. Nu inteleg de ce nu e procedura standard cand te suna firmele astea de recuperatori sa iti trimita si facturile sau un document care sa ateste ce datorii ai, din ce sursa, si toate astea. Adica, nu poti sa-i bati la usa cuiva sa-i ceri bani, si sa nu ai niciun document in sensul asta. Nu esti singurul caz de genul asta. Am mai citit la cineva exact acelasi lucru. Din pacate, atat timp cat nu poti face dovada cererii de reziliere...lucrurile se complica. Dar chiar si asa, nu cred ca ar trebui sa creasca exponential suma de plata. Banuiesc ca la datoria aia se aplica penalitati. Dar chiar si asa...mi se pare diferenta foarte mare.
Cea mai simpla si rapida solutie (dar nu si cea mai buna pentru buzunarul tau) ar fi sa platesti datoria ca sa eviti alte penalizari si alte neplaceri. Personal, eu n-as face plata pana nu inteleg ce anume e de plata. Dar vezi ca e cursa contra cronometru. Nu ai foarte mult timp la dispozitie. Deci, vezi cum faci sa primesti de la firma de recuperare documentele care sa ateste datoria respectiva, cat mai repede. Si cand mai ai mail-uri importante sau documente de genul asta, nu le sterge. Pastreaza-le undeva, pentru ca nu stii cand vei avea nevoie de ele.
20-01-2023 12:18 PM - editat 20-01-2023 01:07 PM
Recuperatorii sunt doar niste hiene jalnice, care preiau creantele cu maxim 10% din valoare si vor sa scoata 200%. Se bazeaza pe intimidare si necunoasterea legii si, pe baza de santaj, vor sa obtina cat mai multi bani. Din cate stiu, ei nu au voie sa ma adauge taxe de penaizare peste suma aprobata la momentul in care s-a aprobat executarea. Recuperatorii trebuie sa dovedeasca vinovatia ta, nu tu nevinovatia. Trebuie sa-ti puna la dispozitie facturile pt care esti considerat restantier.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor