- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-01-2023 09:51 AM - editat ultima oară la 19-01-2023 10:02 AM de DanielaH
Am plătit factura restanță de 3 zile și tot mi-au suspendat serviciile Orange ăștia își bat joc de oameni (eu am fost pe Telekom de când a luat Orange Telekom-ul s-a stricat tot ) păcat mare păcat când termin contractul cu Telekom mă transfer la Vodafone am auzit că ei cât de cât sunt mai serioși.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-01-2023 10:25 AM
@Andrei75: Aparatul din magazin este de fapt un automat de plăți, care are legătură directă cu banca, nu cu Orange. Deci încasarea efectivă durează 3-5 zile lucrătoare. Cel mai bine ar fi să transmiți dovada plății la adresa plati@orange.com
Sau încearcă să contactezi un reprezentant Orange și să comunici dovada plății și prin intermediul chatbot-ului Djingo. Succes.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-01-2023 10:10 AM
@Andrei75: Factura când a fost emisă? Plata cum a fost făcută (bancă, MyOrange sau OrangeShop, etc)? Pentru siguranță, transmite dovada plății la plăți@orange.com. Succes.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-01-2023 10:20 AM
Am plătit factura ăntrun magazin la un aparat prepay unde se plătesc facturi rate etc etc .

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-01-2023 10:25 AM
@Andrei75: Aparatul din magazin este de fapt un automat de plăți, care are legătură directă cu banca, nu cu Orange. Deci încasarea efectivă durează 3-5 zile lucrătoare. Cel mai bine ar fi să transmiți dovada plății la adresa plati@orange.com
Sau încearcă să contactezi un reprezentant Orange și să comunici dovada plății și prin intermediul chatbot-ului Djingo. Succes.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-01-2023 10:16 AM
Salut,
Daca doar ai auzit, atunci sa stii ca sunt foarte seriosi! Chiar ma bucur ca nu ai verificat faptul ca Vodafone a inclus in contractele noi un procent de crestere de pret (3% pe an parca). Si de vreo 2 luni se vorbeste (nu cred ca a ajuns in presa, dar sigur pe forumuri s-a tot vorbit).
Totusi, confirmarea de plata ai trimis-o la Orange? Suma a fost platita intreaga sau partial?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-01-2023 10:24 AM
Am plătit suma restantă că cea nouă factură până ăn data de 30 trebuie să o plătesc am timp

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-01-2023 10:28 AM
@Andrei75: Nu amâna plata mai mult de 10 zile de emiterea facturii. Altfel, după 14 zile.... tay-tay. 😉
