anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Refuz instalare servicii fixe (televiziune + internet)

Smarius
Junior
Buna ziua.In data de 19.11.2025 am fost sunat de catre un consultant Orange, in vederea contractarii unui serviciu de televiziune si internet fixe, prin fibra optica, In urma discutiei cu consultantul Orange am stabilit, ca daca tehnic e posibil accept oferta de servicii fixe. Dupa o ora consultantul Orange a revenit cu un telefon informandu-ma ca adresa mea a fost "mapata" de catre un tehnician Orange si se pot instala servicii fixe de televiziune si internet. In data de luni 24.11.2025, consultantul Orange a revenit cu un telefon, eu acceptand oferta pentru pachetul Premier. In data de 27.11.2025 am primit un SMS in care sunt anuntat ca voi informat cu privire la data si ora la cere se va face instalarea.
 O prima incercare de instalare a fost programata pentru data de 03.12.2025 (conform SMS-ului primit). Tehnicianul sosit a considerat ca pentru instalatrea serviciilor este necesara prenzenta a 2 tehnicieni, convenind cu acesta reprogramarea instalarii pentru data de 05.12.2025 intre orele 12-14. 
In data de 05.12.2025, la adresa mentionata s-a prezentat o alta echipa de tehnicieni, care au refuzat instalarea pe motiv ca ei nu pot monta fibra pe stalpii prezenti, desi in proxima vecinatate, pe aceiasi stalpi, este trasa fibra la cel putin 2 vecini. As vrea sa stiu, eu de ce nu pot beneficia de serviciile fixe?
Considerand ca am fost pacalit si sunt discrimat, atata timp cat mi s-a spus ca se poate instala la adresa mentionata, vecinii din apropriere beneficiaza de servicii fixe, dar eu nu.
Cui trebuie sa ma adresez pentru remedierea problemei
Multumesc
6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember

Salutare!

Îmi pare rău pentru situația ta și chiar nu înțeleg de ce nu se poate. Ai aici  tot ce trebuie!

Baftă!

 

Razvan
#StarMember

Salutare! Depune o sesizare pe chat în My Orange că ți-au refuzat instalarea serviciilor și motivul invocat, eventual cu nume și prenume.

Am facut sesizare, si telefonic si scrisa, dar nu mai am nici o speranta. Motivul spus de instalatori e acela ca ei trebuie sa traga fibra pe niste stalpi de telegraf si nu vor sa faca asta pentru ca cica "astia sunt provizorii". Desi, asa cum se vede in printr-screenul atasat doua case din vecinatate au fibra trasa pe aceeasi stalpi. Plus ca tot pe acelasi traseu (implicit aceasi stalpi) e trasa si fibra de la Digi. ( eu fiind abonat Digi). Consider ca totusi de lene , tehnicienii nu vor sa faca asta, sunt vreo 200-300 metri distanta de la Hub-ul de conexiune,

Salut @Smarius,

Daca ești deja abonat DIGI de ce mai vrei si servicii de la Orange?

Pentru ca la Digi platesc 96 de lei (cu HBO Maxpack), iar la Orange oferta e de 80 lei cu HBO si Netflix inclus. 

Am înțeles, deci dorești sa iți schimbi furnizorul. Recomandarea mea e sa NU renunți la serviciile DIGI pana nu ai servicii de la Orange instalate si pana nu le testezi. Daca ai contractat servicii prin telefon sau comanda online ai 14 zile la dispoziție sa le testezi si sa renunți gratuit la ele daca nu ești mulțumit.
Oferta Orange este valabila pentru 24 de luni, după aceasta perioada prețul se va modifica si de la 79.5 lei/luna va fi 159 lei/luna, desigur exista șanse ca atunci sa apară alta oferta de genul când vei dori sa iți prelungești contractul. 

S-ar putea ca rezolvarea problemei tale sa mai durere, tocmai de aceea va trebui sa ai răbdare. 

Evita sa faci mai multe sesizări, este de ajuns una la care ceri număr de înregistrare si verifici statusul acesteia. 

Toate cele bune!