La data de 11.12.2020 fac o solicitare de oferta tv+internet prin fibra de la Orange Romania, fiind client de 14 ani in reteaua mobila. Am 3 abonamente care sunt in perioada de prelungire contractuala tacita.
Sunt sunat de un consultant orange care imi ofera cele doua servicii fixe la pretul de 8 euro cu tva si voucher de 120 euro pentru vechime retea pentru achizitia unui televizor in rate, total de plata lunar aproximativ 15 euro cu mentiunea ca abonamentele de voce raman neschimbate.
In urma acestei oferte facute in data de 12.12.2020 sunt de acord si astept instalarea. Vine instalarea insa imi spune ca ar trebui un stalp intermediar (distanta fata de stalpul pe ca care era fibra optica 35 metri), cumpar stalp si astept instalarea.
Pe 19.12.2020 incepe fidelizarea fortata ,fara notificare, fara acord scris, nici macar verbal: primesc sms prin care sunt anuntat ca « se bucura ca am ales cea mai avantajoasa oferta de comunicare abonament fun 7 cu perioada de 24 luni si bonusul lunar de minute nationale nelimitate nu va mai fi alocat pe cele 3 abonamente, ca urmare a renuntarii la oferta orange family ».
Urmare acestui fapt ma deplasez la orange shopul cel mai apropiat unde explic ca la data de 12.12.2020 am primit o oferta de internet si televiziune, fara ca abonamentele ce le am in derulare sa fie modificate si cer explicatii si lamuriri in acest sens.
Explicatia primita de la consultant este ca ma fost pacalit in legatura cu oferta, iar daca nu sunt lamurit sa scriu pe o foaie de hartie nemultumirile.
Am ramas uluit de raspuns si am cerut in scris denuntarea contractului de televiziune si internet si revenirea la starea contractuala anterioara. Deasemeni am refuzat primirea contractului trimis de Orange prin cargus.
Din punctul acesta incepe calvarul .
12 discutii de cel putin 120 min cu departamentul relatii clienti prin care am cerut retragerea din contractul incheiat la distanta pentru internet si televiziune, pe care nu l-am vazut si nu l-am semnat si revenirea la conditiile contractuale anterioare pe care le aveam pe cele 3 abonamente de telefonie mobila.
Aberatii , anomalii, nervi tocati pentru care nu raspunde nimeni, se recunoaste faptul ca abonamentele au fost modificate fara acord, sunt compensat cu suma ce a fost facturata pe un abonament in plus, insa beneficiile ce le aveam conform contractului in vigoare nu.
Pe contul My orange aveam activ abonament de internet fix si abonament de televiziune chiar daca nu am semnat nici un contract.
Pe contul My orange aveam modificate toate abonametele de telefonie mobila cu privire la resurse, unul si ca tarif si perioada contractuala.
Sunt facturat la noul tarif curs euro stabilit de orange cu 3 banci partenere ,nu la cursul bnr, deasemeni fara acord semnat sau verbal.
Am fost prostit cu raspuns la soliciarile mele in trei zile lucratoare de am ramas fara internet fix si televiziune de Craciun si Revelion.
Suntem in data de 7.01.2020 si nu am fost pus in situatia contractuala anterioara.
Intrebarea este :
Orange raspunde pentru toate magariile, abuzurile si prejudiciile aduse de unii angajati unui client care de 14 ani si-a onorat obligatiile fata de acesta neavand o zi intarziere la plata, care nu a abuzat de resursele oferite, sau sunt facute cu acordul sau de nimeni nu se sesizeaza ?
Deasemeni angajatii orange au dat cu piciorul unui client care in prezent ar fi putut contracta 2 abonamente de televiziune si internet la cele doua locatii pe care le are si care de scarba si lehamitea cu care a fost tratat a ales ieri pe 6.01.2021 Digi Romania.
Multumesc Orange, urmatorul pas va fi si portarea celor 3 numere dupa ce vom analiza cateva oferte.
Comncluzia :SUNTETI PE DRUMUL BUN TINETI-O TOT ASA !