la 13-11-2025 02:52 PM
Salut
De 1 luna tot astept sa mi se faca instalarea la locatie a internetului si tv prin fibra. Cauza se pare, de la ultima discutie cu tehnicianul de acum 2 saptamani este ca ODB de pe scara blocului figureaza in retea cu alta adresa fizica decat cea reala, greseala care se datoreaza sub-contractorului care a efectuat lucrarea. Semnal are in parametri totul ok. Si nedumerirea mea este chiar atat de mult dureaza sa schimbi scriptic o adresa a unui switch? Deja a trebuit sa ma rog de actualul operator sa nu imi inchida serviciile la data solicitata de mine.
la 13-11-2025 04:03 PM
Salutare!
Poți să îi întrebi și pe cei de la Orange din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau să mergi la un Orange Shop din zona ta ( dacă ai).
Baftă!
la 25-11-2025 11:36 AM
@mihaisilivs, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor