anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsa servicii internet si televiziune

Raduu
Începător
Pana in data de 31 martie toate bune si frumoase, de atunci nu mai am tv si nici internet, sunt pasat de la un departament la altul si nimeni nu rezolva nimic, sunt foarte dezamagit de felul cum isi trateaza clientii orange si sunt aproape sigur ca voi rezilia contractul…este bataie de joc
1 Răspuns 1

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare! Poți face o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro sau la sesizari@orange.com, infoclienti@orange.com Sunt convins că vor găsi o rezolvare la problema ta. Una este la telefon și alta este ceva scris. Sper să reușești! Succes!

Update 28.06.2024 (MihaelaA, Community Manager)

Din data de 1.06.2024, adresele de e-mail infoclienti@orange.com si sesizari@orange.com nu mai sunt disponibile. De acum ne puteți contacta prin aplicația mobila My Orange sau direct pe site, sectiunea contact. https://www.orange.ro/contact/

 Pentru situațiile de tip reclamație, îți punem la dispoziție adresa de e-mail reclamatii@orange.ro.