anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce se intampla cu Orange Romania si deranjamentele constante in jud. Buzau?

M-am mutat de aproape patru ani într-un mic orășel din județul Buzău. În fiecare lună pică rețeaua de internet. În ultima perioadă a picat pe 14, 22, 27 octombrie și azi, pe 7 noiembrie. Când se întâmplă asta, nu mai avem acces la telefon, internet fix sau mobil, nu se mai poate plăti cu cardul în tot orașul și nici eu nu pot să-mi continui munca.

Întrebarea mea este: cum e posibil să se deterioreze infrastructura o dată pe săptămână? Asta în condiții de vreme bună...

Suportul nu ne poate da un răspuns clar. După 30-40 de minute de navigat printr-un labirint de meniuri, coduri și comenzi vocale, ești transferat la trei agenți diferiți, cărora trebuie, din nou și din nou, să le explici situația de la zero, să oferi informații despre codul de facturare etc., ca într-un final să ți se spună că tehnicienii din zonă nu au raportat nimic in notite și să ți se ureze o zi frumoasă.

6 Răspunsuri 6

DanielaH
Moderator

Salut și bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o :((

Înțeleg că ai făcut deja o sesizare la Serviciul Clienți, corect? Ai cumva numărul de sesizare să verificăm și noi cu colegii care este statusul?

Buna Daniela, si multumesc pentru raspuns. nu am un numar de sesizare in schimb am codul "Deranjament infrastructura 84160". Am sunat de n ori si de fiecare data nu se stie care este problema sau mi se spune sa astept. Dupa 8 ore in sfarsit a revenit internetul fix cand s-a terminat programul de munca...

Mulțumesc și eu pentru răspuns și pentru confirmarea că s-a rezolvat. Mă bucur.

Te mai așteptăm în Comunitate. Gânduri bune!

pai da vreau un raspuns clar ce se intampla, asta am intrebat de fapt. Azi iar a picat, nu apare nimic in aplicatie. Nu e posibil asa ceva, am fost la 10 retele diferite, in 20 de ani nu am patit chestia asta. Ok mai pica o ora, doua, la cateva luni dar in halul asta. In fiecare saptamana cate 5-8 ore. Acum 2 zile consecutive.

"cum e posibil să se deterioreze infrastructura o dată pe săptămână? Asta în condiții de vreme bună..." asptept un raspuns oficial

cica dupa 30 de minute de stat in chat cu suportul voi fi sunat pe parcursul zilei sa mi se dea detalii suplimentare, e 10 noapte

Bună! Spune-ne, te rog, au revenit colegii cu informațiile cerute?