anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am plătit factura orange și nu am acces la tv și internet

Robertblj
Începător
Buna seara.
Am plătit factura orange și tot nu am acces la tv și internet. Ce pot sa fac ?(urgent )
4 Răspunsuri 4

mihai_13
Maestru
- Serviciul clienti pentru probleme https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-contactez-serviciul-clieni-187

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Atașează o poză cu factura respectivă la adresa de email plati@orange.ro, dar să dai și codul de abonat, numele și prenumele și ar trebui să se rezolve relativ repede. Eu am făcut zilele trecute ceva asemănător pentru la mine la job și s-a dat în câteva ore drumul la servicii. Baftă!

arsradu
#StarMember
Salut, Cand ai platit-o? Cand aveai data limita de plata? De unde ai platit-o? Din My Orange? Din magazin fizic? Din Orange Money? Din aplicatia bancii? Avem nevoie de ceva mai multe detalii. Din My Orange, stiu ca unele persoane aveau probleme la platile facturilor. Deci daca e cazul tau, trebuie luata legatura cu cei de la relatii clienti pentru verificarea platii si activarea serviciilor.
Client Orange

DanielaH
Moderator
@Robertblj, a fost reconectat abonamentul? S-a rezolvat situația?