anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nesimtirea operatorilor orange

Maria_21
Junior entuziast
Am sunat aseara la orange, sa cer unele lămuriri, nu aveam semnal nici pe internet nici pe telefon, înainte era vai mama lui, slăbuț dar era...
Si imi răspunde o doamna, după ce dau datele sa ma identifice imi spune ca semnalul in zona e foarte bun, am răspuns frumos si politicos ca daca era foarte buna acoperirea nu mai sunam la o ora asa târzie, buuun, a verificat ea in sistem si imi zice cu o nesimțire si aroganta ca am mai depus o sesizare la “colegii de la tehnic” si ca am fost sunată in aceasta privința, si IN ACEL MOMENT IMI ÎNCHIDE TELEFONUL IN NAS....
Am aflat acum ca a fost o problema generală si ca mai mulți clienți orange nu au avut semnal. Ok, a “căzut” semnalul pot sa înțeleg, dar nesimtirea doamnei sincer nu vreau sa o înțeleg.
Ma declar nemulțumita de compania Orange, si la fel cum m-a îndrumat doamna de data trecută de la tehnic cand m-a sunat, o sa depun cerere pentru rezilierea contractului!
Sunt foarte suparata si revoltata ca pe bani mei își bat joc de mine.
66 Răspunsuri 66

TheSpecialist
Maestru
Știu ca pare amuzant, dar citește și asta între timp @Maria_21 https://www.digi24.ro/stiri/externe/un-barbat-si-a-lasat-tot-satul-fara-internet-timp-de-18-luni-cu-televizorul-sau-vechi-1372072

Vio73
#StarMember
Destul de neplăcut, @Maria_21! Părerea mea este că ar trebui să se mărească urgent capacitățile în zona ta, pentru că e clar că e o problemă generală acolo. Ar trebui ca Orange să ia aminte și să facă în așa fel încât să își păstreze clienții și aceștia să fie mulțumiți. Păcat că nu au rezolvat nimic în cele 3 luni de când ai deschis acest topic!

svetalex
Maestru
Eu am ales să continui cu Orange tocmai pentru că sunt foarte mulțumită de calitatea semnalului și a vitezei de internet chiar și în perioada în care a fost Starea de Urgență @Flo_1 operatorul despre care vorbeam mai sus nu m-a sunat pentru o ofertă, ci pentru că nu fusese adresa mea scrisă corect pentru ca echipa tehnică să îmi instaleze un router. L-am întrebat când îmi expiră perioada contractuală, nu am cerut niciun beneficiu în cadrul apelului. Pentru că nu a știut să îmi răspundă l-am rugat să se intereseze el, sau să roage pe cineva să mă sune. Apelurile sunt înregistrate și se poate verifica "varianta mea"

Maria_21
Junior entuziast
Variante si variante, ce sa zic. Si eu am fost multumita, pana acum câteva luni de zile.... dar din moment ce vreo doi operatori mi-au recomadat sa fac reziliere daca nu sunt multumita nici nu pot sa am vreo așteptate sa se rezolve situația prea curând, chiar mi-a zis doamna cu care am vorbit ca nu stie cât de curând o sa se rezolve problema. Asta este, probabil nu au interes asa de mare in zona ca sa rezolve problemele. Sa nu va mai zic ca exista o strada din borsa care nu prinde de loc semnal, nici pe orange nici pe alta rețea si e la vreo 3km distanță de oraș :))

Ascary
Campion certificat
Pacat fiindca este si zona turistica si ar fi trebuit sa mearga reteaua struna.

Maria_21
Junior entuziast
Pe toată lumea aud plângându-se de aceasta problema, sincer si oameni care stau aproape de centru si care nu aveau asemenea incidente cu semnalul, chiar am discutat pe tema asta cu doamna i-am zis ca si eu am aceasi problema.... trăim cu speranța ca o sa fie mai bine, ce sa zic :))

Vio73
#StarMember
Am trecut cu ceva timp în urmă prin zonă, dar nu erau probleme. O zonă foarte frumoasă, care atrage mulți vizitatori. Tocmai de aceea, e nevoie să se facă ceva cu semnalul, pentru că e mare păcat să nu fie și semnal la telefon!