anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nesimtirea operatorilor orange

Maria_21
Junior entuziast
Am sunat aseara la orange, sa cer unele lămuriri, nu aveam semnal nici pe internet nici pe telefon, înainte era vai mama lui, slăbuț dar era...
Si imi răspunde o doamna, după ce dau datele sa ma identifice imi spune ca semnalul in zona e foarte bun, am răspuns frumos si politicos ca daca era foarte buna acoperirea nu mai sunam la o ora asa târzie, buuun, a verificat ea in sistem si imi zice cu o nesimțire si aroganta ca am mai depus o sesizare la “colegii de la tehnic” si ca am fost sunată in aceasta privința, si IN ACEL MOMENT IMI ÎNCHIDE TELEFONUL IN NAS....
Am aflat acum ca a fost o problema generală si ca mai mulți clienți orange nu au avut semnal. Ok, a “căzut” semnalul pot sa înțeleg, dar nesimtirea doamnei sincer nu vreau sa o înțeleg.
Ma declar nemulțumita de compania Orange, si la fel cum m-a îndrumat doamna de data trecută de la tehnic cand m-a sunat, o sa depun cerere pentru rezilierea contractului!
Sunt foarte suparata si revoltata ca pe bani mei își bat joc de mine.
66 Răspunsuri 66

FaraUnID
Campion certificat
@Maria_21 Cumpara-ti un router cu suport GSM din alta sursa decat Orange si testeaza pe el toti operatorii care au semnal la tine in zona. Unde obtii cele mai bune rezultate acolo ramai, Un SIM prepay + o optiune de date activata si nu trebuie sa te legi de glie pentru 24 de luni. Ai firmware original pe el, update-urile si suportul vin direct de la producator. In dictionarul Orange Romania exista notiunea de masuri compensatorii in momentul in care apar situatii de genul acesta? Daca ea "ezixsta", aceasta notiune este inteleasa ad literam? Daca da, de ce nu se aplica? Care este rolul unui problem solving officer? Pentru ce este el remunerat? Cum este posibil ca un problem solving officer sa nu poata vedea o comanda in sistem, desi are toate datele de identificare, dar un angajat din shop sa poata vedea? Sunt oamenii vostri si care va fac cinste. Asumati-va cu demnitate!

Maria_21
Junior entuziast
Sincer nu mai stiu ce sa înțeleg, operatorul imi zice ca din magazin se poate schimba ruterul, aia din magazin ca nu pot ei face asa ceva...... daca nici ei nu stiu, de unde sa stie un client.... pentru ce mai stau acolo daca nu stiu sa ofere o informație corecta. Sunt total dezamagita de serviciile orange, nici nu recomand serviciile orange. Ba e albă, ba e neagră, pe langa ca nu se îmbunătățește situațiacu semnalul si Internetul nici nu stiu de capul lor ce explicații sa ofere clienților. Eu de orange m-am convins....

Vio73
#StarMember
Păcat că nu au reușit să găsească o soluție pe placul tău! Chiar îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care treci!

Maria_21
Junior entuziast
Vă mulțumesc tuturor pentru opinii, sfaturi, si ca ați fost aici ori de câte ori am scris... Pe cei de la orange chiar ii doare undeva, sa treacă luna, sa plătești factura si daca ai o problema, descurca-te cum poti, la atata tehnologie câta exista in lumea asta si noi trecem prin situații de genul, altii fac operații pe creier, crează navete spațiile, si noi nu putem rezolva o amărâtă de problema cu Internetul/ semnalul.

svetalex
Maestru
scriu și eu la acest topic experiența neplăcută pe care am întâmpinat-o în discuția cu un operator Orange, deși titlul acestui topic este puțin cam dur. Până acum nu prea i-am crezut pe cei care spun că le-a fost închis apelul de către operatorul Orange, dar... astăzi mi s-a întâmplat. Pe scurt, îmi expiră perioada contractuală pentru serviciile de internet și televiziune. Am discutat prin luna mai cu un operator de la Relații cu Clienții care mi-a zis că dacă nu reînnoiesc contractul voi avea costuri suplimentare (ceva de genul că nu voi mai beneficia de reducerile stipulate în contract). Pe 12 septembrie am fost într-un Orange Shop, dar persoana cu care am discutat mi-a zis că dorește să discute situația contului meu cu un manager și că mă va contacta. Până pe 16.09, întrucât nu am fost contactată, dar și pentru că am avut drum prin Mall, am intrat din nou în Orange Shop. La acea dată nu mi s-a putut prelungi contractul din cauza unei defecțiuni tehnice, pe care am înțeles-o. Am colaborat ok cu consultantul din Shop, o atitudine destul de profi, m-am conversat cu el prin SMS și pentru că nu am reușit să ajung din nou în Shop, mi-a prelungit el contractul (prelungire pe care o recunosc și pe care nu o contest). De comun acord, am stabilt să vină echipa tehnică să îmi schimbe echipamentele vechi (a zis că cele noi sunt mai performante și nu sunt costuri suplimentare). M-au sunat cei din echipa tehnică, dar în contract era scris eronat numărul apartamentului și nu au fost de acord să vină să facă instalarea în aceste condiții, deși adresa din CI corespunde cu adresa la care doream instalarea. Ulterior am fost apelată de pe numărul 0374300300, nu am înțeles exact care a fost scopul apelului, probabil să verifice dacă cei din echipa tehnică spun adevărul 🙂 și că trebuie încheiat un nou contract. Nu îmi amintesc cu cine am discutat, dar cel mai probabil lucra de acasă și pe fundal se auzea zgomot produs de o jucărie și mie mi s-a părut că și o voce de copil. L-am întrebat dacă, în situația în care astăzi mi se emite o nouă factură îmi expiră tot astăzi perioada contractuală pentru Televiziune și internet și dacă voi avea costuri suplimentare. Mi-a zis că nu știe să îmi răspundă la întrebare și că îmi face transferul al un alt operator. Întrucât nu dispuneam de timp, l-am rugat să se intereseze el, sau să roage pe cineva să mă sune să îmi răspundă la întrebare, însă mi-a zis „La revedere” și a întrerupt brusc apelul. Menționez că eu nu am avut o atitudine nepotrivită, am avut un limbaj civilizat, pur și simplu nu am înțeles reacția operatorului.

DanielaH
Moderator
@svetalex, ne pare rău că ai întâmpinat și tu neplăceri și îți mulțumim că le-ai împărtășit cu noi aici în Comunitate. Sperăm ca această experiență negativă să fie un caz izolat. Și acesta este un feedback constructiv pe care îl vom transmite mai departe colegilor noștri. Să ne spui dacă ai reușit să rezolvi în shop.

Ascary
Campion certificat
Wowww svetalex...tocmai tu sa te plangi?!! Pareai cumva o sustinatoare al Orange :))) Apoi tocmai tu ai spus ca ti se parea ca lucreaza de acasa...daca i-a cazut copilul din pat normal ca ti-a spus la revedere 🙂

FLo1
#StarMember
@svetalex: Ca sa n-o lungesc, din cele mai vechi timpuri omul a invatat sa copieze "comportamentele". Asadar un "la revedere" primit, cum poate fi tratat mai simplu decat... similar. Dar daca "nu te dai plecata de la masa negocierii" e clar ca orice incercare de obtinere discount in cazul tau... a cazut. @Ascary: Ma surprinzi cu gentiletea ta, deci nu pot sa iti spun decat replica: "Si tu..... Brutus ?" :)))

Maria_21
Junior entuziast
Eu stiu un lucru, cu siguranta nu as mai alege orange a doua oară, deși au oferte super convenabile, sincer nu ma interesează ca e congestie la rețea, plătesc, trebuie sa si folosesc. Pe toate le înțeleg, dar pana la un anumit punct, de prin mai-Iunie ma chinui cu Internetul lor.... dar mai un pic, si le zic LA REVEDERE, pentru ca nu vad ca si-ar da interesul sa rezolve aceste probleme,cica nu pot îmbunătăți antenele pentru ca oamenii se tem de 5G, daaaar cand au implementat 4G au cerut acordul cuiva ? Au făcut si gata... scuze peste scuze... EU DE ORANGE M-AM CONVINS. ‍♀️

Ascary
Campion certificat
Vezi Maria,totul e relativ pe lumea asta. Eu nu as alege niciodata un alt operator fiindca acestia pur si simplu nu exista pe partea de internet. Noroc cu Orange. Ghinionul tau ca te afli intr-o zona cu semnal slab si norocul meu ca sunt intr-o zona cu semnal excelent.

Maria_21
Junior entuziast
@Ascary nu neaparat ca stau intr-o zona cu semnalul chiar asa prost, cel puțin nu înainte, acuma lucrurile s-au mai schimbat intr-un timp acceptabil sa zicem ca era semnalul, folosesc acest pachet de intenet de mai bine de 6 ani cred.... si era ok, iti făceai treaba cu el, dar acuma de vreo 3-4 luni efectiv nu se încarcă o pagina de internet sau nu se conectează whatsapp-ul, cursurile online eu cum sa le desfășor? Daca nu se conectează whatsapp-ul sau nu exista conexiune pe zoom.... Internetul este activat, dar imi trimit notificare ca reteaua este fără Internet. Asta e marea mea frustrare, ca vin cu scuze, stiu problemele care sunt in zona si ei nu fac nimic, macar cât de cât sa fie acceptabila conexiunea, nu am cerut marea cu sarea... Trist e ca zilele trecute imi ziceau fetele de la magazinul orange ca si in oraș e foarte slab Internetul. Sau explica-mi si mie, de ce doamne iartă-ma imi arata ca am semnal pe mobil, dar primesc mesaj cu apelul pierdut si la 3 zile diferența.... ma apelează cineva azi, nu am semnal (deși acel indice arata 3 linii) si mesajul cu apelul pierdut il primesc peste 3 zile.... Asta a fost marea mea frustrare, si este....

Ascary
Campion certificat
Ai dreptate referitor la scaderea vitezei pe urban. Ieri aflandu-ma la o terasa in Tulcea,am dat un test de viteza si surpriza a fost sa constat ca era un maxim de 20Mbs, in buricul targului cum s-ar zice. In localitatea mea din acelasi judet,aflata la vreo 70 km de municipiu,am 100Mbs constant. Eu cred ca situatia aceasta se datoreaza traficului mare facut de lucrul acasa,scoala online etc. Probabil ca nimeni nu se astepta ca aceasta pandemie sa provoace si astfel de neplaceri.

svetalex
Maestru
@Ascary și eu lucrez de acasă și consider că îți poți păstra profesionalismul și bunul simț indiferent de situație. În plus și eu am copii mici, cu programe diferite, comportamente, personalități, tabieturi și emoțiii diferite. Aș fi putut înțelege dacă mi-ar fi spus că are o problemă și că va reveni în cel mai scurt timp cu un apel, dar nu am putut înțelege comportamentul pe care l-a avut. Nu sunt o suținătoare a Orange, ci doar un client care a fost destul de mulțumit de colaborarea cu această companie. Nu am câștigat nimic din faptul că am recomandat familiei sau cunoscuților mei să aleagă Orange :) Deși nu am lucrat efectiv într-un call center, am avut tangențe în decursul timpului cu colegii din acest departament. De exemplu, la băncile la care am lucrat am ascultat multe înregistrări ale unor apeluri, uneori operatorul Call Center își mai pierdea cumpătul din cauza clienților recalcitranți, dar nu am întâlnit situații în care să fie închise apelurile fără măcar să fi existat divergențe și fără ca operatorul să fi atenționat clientul să își corecteze limbajul. Dacă s-ar fi întrerupt din motive tehnice, ar fi putut să revină cu un apel mai târziu. Deși m-a deranjat acest incident, nu pot spune că aș renunța la colaborarea cu Orange din cauza lui. Am lăsat un mesaj în formularul de contact și am fost contactată de cineva care a știut să îmi răspundă la toate întrebările și am ales să prelungesc contractul pentru televiziune și internet. Personal am apreciat viteza netului (cel puțin de când lucrez de acasă nu am avut nicio problemă din punctul acesta de vedere)

Ascary
Campion certificat
Deocamdata avem doar varianta ta @svetalex. Posibil ca varianta consultantului sa nu coincida cu a ta...

Maria_21
Junior entuziast
Sincer va zic,nu as avea nici un comentariu de făcut daca as putea sa imi desfasor activitatea cât de cât, nu am cerut net cu 100Mbs, viteza asta nu stiu daca este in oraș, in centru... dar cât de cât,macar da sa se conecteze whatsapp-ul.... Nu se conectează whatsapp-ul oamenii buni, daca intru pe o pagina de net automat ma redirecționează pe pagina suport a rutierului. Prefer sa stau in masina, undeva unde am 4G sa imi fac treaba... e foarte incomod... dar asta e.... m-am plâns destul.....renunț ‍♀️