scriu și eu la acest topic experiența neplăcută pe care am întâmpinat-o în discuția cu un operator Orange, deși titlul acestui topic este puțin cam dur.
Până acum nu prea i-am crezut pe cei care spun că le-a fost închis apelul de către operatorul Orange, dar... astăzi mi s-a întâmplat.
Pe scurt, îmi expiră perioada contractuală pentru serviciile de internet și televiziune. Am discutat prin luna mai cu un operator de la Relații cu Clienții care mi-a zis că dacă nu reînnoiesc contractul voi avea costuri suplimentare (ceva de genul că nu voi mai beneficia de reducerile stipulate în contract).
Pe 12 septembrie am fost într-un Orange Shop, dar persoana cu care am discutat mi-a zis că dorește să discute situația contului meu cu un manager și că mă va contacta. Până pe 16.09, întrucât nu am fost contactată, dar și pentru că am avut drum prin Mall, am intrat din nou în Orange Shop. La acea dată nu mi s-a putut prelungi contractul din cauza unei defecțiuni tehnice, pe care am înțeles-o. Am colaborat ok cu consultantul din Shop, o atitudine destul de profi, m-am conversat cu el prin SMS și pentru că nu am reușit să ajung din nou în Shop, mi-a prelungit el contractul (prelungire pe care o recunosc și pe care nu o contest). De comun acord, am stabilt să vină echipa tehnică să îmi schimbe echipamentele vechi (a zis că cele noi sunt mai performante și nu sunt costuri suplimentare).
M-au sunat cei din echipa tehnică, dar în contract era scris eronat numărul apartamentului și nu au fost de acord să vină să facă instalarea în aceste condiții, deși adresa din CI corespunde cu adresa la care doream instalarea.
Ulterior am fost apelată de pe numărul 0374300300, nu am înțeles exact care a fost scopul apelului, probabil să verifice dacă cei din echipa tehnică spun adevărul 🙂 și că trebuie încheiat un nou contract. Nu îmi amintesc cu cine am discutat, dar cel mai probabil lucra de acasă și pe fundal se auzea zgomot produs de o jucărie și mie mi s-a părut că și o voce de copil.
L-am întrebat dacă, în situația în care astăzi mi se emite o nouă factură îmi expiră tot astăzi perioada contractuală pentru Televiziune și internet și dacă voi avea costuri suplimentare. Mi-a zis că nu știe să îmi răspundă la întrebare și că îmi face transferul al un alt operator. Întrucât nu dispuneam de timp, l-am rugat să se intereseze el, sau să roage pe cineva să mă sune să îmi răspundă la întrebare, însă mi-a zis „La revedere” și a întrerupt brusc apelul. Menționez că eu nu am avut o atitudine nepotrivită, am avut un limbaj civilizat, pur și simplu nu am înțeles reacția operatorului.