la 01-01-2024 03:45 PM
De joi după masa am rămăs instant fără internet și tv(menționez că totul e prin fibră),aveți idee de ce dacă totul e achitat și nu am mai avut probleme până acum? ...e deranjant să stai așa în perioada asta,am încercat să sun la ei sau să trimit email dar n-am reușit să rezolv nimic și am fost chiar și la centrul din oraș să rezolv dar lor le apare că e totul activ,cum vine asta? :))lipsă semnal la tv și așa îmi spune și legat de wifi dar semnal să sun am și datele mobile merg,ce să mai zic...
01-01-2024 04:05 PM - editat 01-01-2024 04:06 PM
Salut,
Esti client Orange Romania sau Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix)?
Pe cont e normal sa le apara totul ok pentru ca, cel mai probabil, este totul ok. Problema nu e pe cont, e la fata locului. Din cate descrii tu, pare o problema punctuala in zona in care te afli.
Semnalul GSM nu are legatura cu semnalul de pe fibra, sau cu datele mobile. 🙂 Deci e normal ca ele sa functioneze individual una fata de cealalta.
Ideea e ca fiind prima zi a anului, e posibil ca echipa de suport sa nu lucreze. Deci, singura mea sugestie ar fi sa mai incerci sa iei legatura cu un consultant folosind mijloacele de contact de aici, eventual incepand de miercuri, 3 Ianuarie.
la 01-01-2024 04:18 PM
Am devenit client orange după ce am terminat cu cei de la telekom,lunile trecute doar ce am semnat contractul pe 2 ani cu cei de la orange,număr nou de la ei și tot ce aparține,un abonament smart wifi,de voce pe numărul actual si un smart tv stick,o să încerc să iau iar legatura cu ei de miercuri și mulțumesc pentru răspuns
la 01-01-2024 04:42 PM
Salutare!
Ai dat un restart la router sau chiar o resetare?
Când vorbesc de resetare, mă refer la introducerea unei scobitori sau ac în găurica aflată in partea din spate a routerului, unde scrie reset și ținut apăsat vreo 5 secunde, până se sting toate ledurile, după care scoți scobitoarea și vezi ce face ( după vreun minut -două).
Dacă nu vrea, nu prea ai ce să faci, decât să contactezi de mâine încolo Serviciul clienți la numărul 300/0374300300, să selectezi ramura asistență ( 1-2-2 sau cum îți apare în meniu), chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.
Poți încerca și astăzi, poate te ajută totuși cineva.
Succes!
la 01-01-2024 04:55 PM
Restart am dat dar resetare încă nu,o să încerc
la 02-01-2024 07:06 PM
Salut! Atasezi, te rog, un test de viteza de azi la internetul pe fibra Orange? Vreau sa imi fac o idee de cum functioneaza
la 02-01-2024 11:08 PM
Ți-aș face un test dacă ar funcționa dar încă nu merge...
la 03-01-2024 04:53 PM
Mulțumesc! Acuma important e sa vina sa rezolve odată problema
la 02-01-2024 07:04 PM
Salut! Ai reusit sa rezolvi ceva?
la 02-01-2024 11:08 PM
Au zis că mă contactează ei cel mai probabil de mâine de când se lucrează că am reușit prin email să rezolv și mi-au cerut numărul...
03-01-2024 04:52 PM - editat 03-01-2024 04:55 PM
Pfff, nasoala situația. Nici pana la ora asta nu au reușit sa vina sa rezolve? La tine este rețea noua făcută de Orange sau Orange funcționează pe rețeaua vechiului Telekom?
la 09-01-2024 11:09 AM
Salut, @BotaAndrei !
Ai reușit să efectuezi plata? Ne poți confirma și în Comunitate dacă îți sunt serviciile funcționale?
la 03-01-2024 10:02 AM
Salut, @BotaAndrei ! S-a rezolvat situația? Acum sunt funcționale serviciile? Dacă încă întâmpini probleme, te rugăm să ne lași datele contului (cod de abonat sau numar de telefon) printr-un mesaj privat.
la 03-01-2024 11:01 AM
Bună,din păcate nu sa rezolvat nimic,o să-ți trimit un mesaj în privat cu datele
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor