anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Fără net și tv de joi după masa...

BotaAndrei
Junior

De joi după masa am rămăs instant fără internet și tv(menționez că totul e prin fibră),aveți idee de ce dacă totul e achitat și nu am mai avut probleme până acum? ...e deranjant să stai așa în perioada asta,am încercat să sun la ei sau să trimit email dar n-am reușit să rezolv nimic și am fost chiar și la centrul din oraș să rezolv dar lor le apare că e totul activ,cum vine asta? :))lipsă semnal la tv și așa îmi spune și legat de wifi dar semnal să sun am și datele mobile merg,ce să mai zic...

13 Răspunsuri 13

arsradu
#StarMember

Salut,

Esti client Orange Romania sau Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix)?

Pe cont e normal sa le apara totul ok pentru ca, cel mai probabil, este totul ok. Problema nu e pe cont, e la fata locului. Din cate descrii tu, pare o problema punctuala in zona in care te afli.

Semnalul GSM nu are legatura cu semnalul de pe fibra, sau cu datele mobile. 🙂 Deci e normal ca ele sa functioneze individual una fata de cealalta.

Ideea e ca fiind prima zi a anului, e posibil ca echipa de suport sa nu lucreze. Deci, singura mea sugestie ar fi sa mai incerci sa iei legatura cu un consultant folosind mijloacele de contact de aici, eventual incepand de miercuri, 3 Ianuarie.

Client Orange

Am devenit client orange după ce am terminat cu cei de la telekom,lunile trecute doar ce am semnat contractul pe 2 ani cu cei de la orange,număr nou de la ei și tot ce aparține,un abonament smart wifi,de voce pe numărul actual si un smart tv stick,o să încerc să iau iar legatura cu ei de miercuri și mulțumesc pentru răspuns

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Ai dat un restart la router sau chiar o resetare?

Când vorbesc de resetare, mă refer la introducerea unei scobitori sau ac în găurica aflată in partea din spate a routerului, unde scrie reset și ținut apăsat vreo 5 secunde, până se sting toate ledurile, după care scoți scobitoarea și vezi ce face ( după vreun minut -două).

Dacă nu vrea, nu prea ai ce să faci, decât să contactezi de mâine încolo Serviciul clienți la numărul 300/0374300300, să selectezi ramura asistență ( 1-2-2 sau cum îți apare în meniu), chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.

Poți încerca și astăzi, poate te ajută totuși cineva.

Succes!

Restart am dat dar resetare încă nu,o să încerc

Salut! Atasezi, te rog, un test de viteza de azi la internetul pe fibra Orange? Vreau sa imi fac o idee de cum functioneaza

Ți-aș face un test dacă ar funcționa dar încă nu merge...

Mulțumesc! Acuma important e sa vina sa rezolve odată problema

BlackWolf
Maestru

Salut! Ai reusit sa rezolvi ceva?

Au zis că mă contactează ei cel mai probabil de mâine de când se lucrează că am reușit prin email să rezolv și mi-au cerut numărul...

Pfff, nasoala situația. Nici pana la ora asta nu au reușit sa vina sa rezolve? La tine este rețea noua făcută de Orange sau Orange funcționează pe rețeaua vechiului Telekom?

Salut, @BotaAndrei ! 

Ai reușit să efectuezi plata? Ne poți confirma și în Comunitate dacă îți sunt serviciile funcționale?

GeorgianaD
Moderator

Salut, @BotaAndrei ! S-a rezolvat situația? Acum sunt funcționale serviciile? Dacă încă întâmpini probleme, te rugăm să ne lași datele contului (cod de abonat sau numar de telefon) printr-un mesaj privat.

 

Bună,din păcate nu sa rezolvat nimic,o să-ți trimit un mesaj în privat cu datele