anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce pot face daca operatorul care mi-a facut oferta refuza sa o anuleze?

IonutFratiman
Junior entuziast

Salutare.

In data de 28 noiembrie am fost contactat de un operator Orange pentru a-mi prezenta oferta de net + TV prin fibra.  In prealabil facusem cerere pe site-ul Orange sa fiu contactat pentru a intrat in posesia ei.

Pe data de 30 noiembrie s-a facut instalarea si pe data de 3 decembrie am facut o prima cerere de anulare a acelei oferte (a fost facuta intr-un magazin partener).
Pe 4 decembrie am sunat la 300 pentru a verifica daca cererea de anulare este bine facuta si s-a facut o cerere noua de anulare, mi s-a spus ca voi fi contactat in 1-3 zile lucratoare.
De atunci pana astazi revin in medie la 2-3 zile si fac o astfel de cerere de anulare, cererile acestea sunt ignorate total, s-a facut si o escalare a situatiei (un operator de la 300 a trimis mail catre persoana care mi-a facut oferta si catre responsabilii directi ai acelei persoane) si bineinteles ca nu am fost contactat. Chiar in una dintre situatii cererea de anulare a fost respinsa fara motiv. In toata perioada aceasta de aproape o luna nu am fost contactat niciodata de catre un operator Orange in legatura cu anularea ofertei.

In functie de operatorul cu care discutam informatiile pe care le primeam erau diferite, astazi a fost prima data in multe apeluri (peste 10) cand mi s-a spus ca termenul de anulare al ofertei mele este de 30 de zile si nu de 14 cum mi-au spus toti ceilalti. Mi-a mai spus si ca daca termenul de anulare nu este depasit atunci anularea nu se poate face...
Maine este acea a 30-a zi si voi face o reclamatie la ANPC pentru a incerca o solutionare. Are cineva orice fel de sugestie cum as putea rezolva aceasta situatie intr-un timp relativ "decent"?

Poate printre membrii comunitatii sunt si persoane care au o mica legatura cu Orange vreau doar sa va transmit ca nivelul celor de la 300 a scazut exagerat de mult: In afara de situatia descrisa mai sus a fost si o alta situatie tot recent in care un operator 300 mi-a prezentat 3 oferte pentru 3 numere de mobil cu mentiunea ca la final voi plati cu 10 ron mai putin pe abonamente, a "uitat" sa mentioneze ca imi trimite si 2 telefoane in rate care defapt vor face ca facura mea sa fie mai mare cu 60 ron. A durat 3 saptamani sa anulez ratele de pe cont, in conditiile in care am refuzat din start telefoanele la curier si au ajuns in depozitul Orange in 2-3 zile max.

Va multumesc pentru eventualele sugestii prin care pot rezolva situatia descrisa initial

18 Răspunsuri 18

FLo1
#StarMember

@IonutFratiman: Bun venit în Comunitatea Orange. Ne poți oferi câteva detalii despre abonamentul contractat? Observ că instalarea s-a efectuat relativ repede (comparativ cu alte cazuri). A fost încheiat cu Orange România sau cu Orange România Communicatios? Ce anume te-a nemulțumit de dorești să renunți la serviciile solicitate?

Eu am depus cererea pentru a fi sunat pe site-ul Orange si am fost sunat telefonic. Acum ca este Orange sau Communications habar nu am si nu ar trebui sa conteze..totul a fost telefonic, de la cereri de reziliere la acceptare oferta.

Am fost nemultumit de stabilitatea internetului, la ceva timp imi pica netul pe telefon / PC (wifi) ..routerul este mult mai slab ca cel de la Digi la fel si stabilitatea. Cand spun mult mai slab ma refer diferenta de aprox 200 MB prin wifi. 

Există diferențe, de exemplu de grilă TV,  dar sper să se clarifice situația cât mai repede și cu viteza la net menționată de tine.

Sincer acum ma intereseaza doar sa se anuleze. Netul actual ( de la Digi) este mai scump si cu viteza mai mica, insa macar e constant, in afara de asta am rezolvat imediat orice am avut de rezolvat la ei. Cum de altfel rezolvam inainte orice problema la Orange, era nevoie de doar un apel la 300 pentru rezolvare

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Poți cere schimbarea routerului. Ești printre primii care spui că nu este netul bun. Eu am in două locuri și rupe. Digi mai trebuie să ia notițe să aibă viteze din astea.

Eu faceam referire la netul prin wifi si nu prin cablu.

Avand in vedere dificultatile avute in ultima perioada cu apelurile la 300 voi ramane doar cu serviciile de mobil, am prins oferte prea bune pentru a renunta la mobil in momentul de fata, pe viitor voi daca serviciul clienti va fi in continuare la fel voi alege si pentru mobil alt distribuitor. 

Intotdeauna am fost multumit de serviciul clienti de la Orange si am recomandat oricum sa treaca la ei tocmai din acest motiv, usor usor pare sa nu mai fie cazul.

Oricum, multumesc pentru informatiile oferite. 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Și la netul mobil stă mult mai bine Orange în general. Ce dispozitiv de net 4g ( router)ai?  Poți cere un Huawei  B 530 , pentru că Huawei B 311 ( dacă ai din acela este praf). Sunt destule topicuri pe aici prin Comunitate care spun acest lucru.

https://comunitate.orange.ro/t5/echipamente-%C8%99i-set%C4%83ri/huawei-4g-router-2-model-b311-221-lt...

Sau dacă este vorba despre altceva, dă-ne detalii.

Router-ul este ZTE. In momentul de fata la cat a durat sa fac anularea oferei (30 de zile) sunt interesat doar sa anulez acea oferta, fara solutionare a vitezei / stabilitatii netului. 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Te sfătuiesc să depui cererea de reziliere sau sesizarea din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

 Dacă ai și un număr de înregistrare la vrei cerere de reziliere, ar fi foarte util și explicat că ai depus cererea mult mai devreme. Acum, nu cred că te ajută prea tare, pentru că ai luat oferta direct, nu telefonic sau online, unde aveai drept de reziliere fără nicio problemă! 

Oricum, depune acea sesizare, unde le explici cauzele și ce s-a întâmplat.

Succes!

Am facut cereri peste cereri de reziliere / anulare. Oferta a fost ceruta de catre mine pe site-ul Orange si am fost sunat de un operator Orange, prin urmare a fost o cerere acceptata telefonic si ar fi trebuit sa fie simplu

DanielaH
Moderator

Salut, Ionuț!

Putem să ne interesăm și noi la colegii noștri despre situația ta. Ne poți oferi, te rog, codul de abonat?

Salut Daniela,

Codul de abonat este 0580935195.

Multumesc

Mulțumesc și eu. Situația ta este în atenția colegilor noștri. Vom reveni când primim un răspuns.

Ce pot spune, fara hate, insa este in atentia colegilor de pe 3 decembrie. Eu am deschis acest topic tocmai pentru a afla ce pot face in aceasta situatie. Situatie in care de pe 3 decembrie nu s-a rezolvat nimic.