31-01-2025 03:30 PM - editat 31-01-2025 04:02 PM
Salut! Mă gândeam ce să mai postez, aici, în Comunitatea Orange. Vin cu o întrebare! Cu ce furnizor de telecomunicații din România ați avut cele mai plăcute experiențe? Încep eu:
Până acum am avut cele mai plăcute experiențe cu le-am avut cu Orange. Pot spune că am fost client al tuturor rețelelor de telecomunicații, Orange, Telekom (Cosmote), Digi, Vodafone(Connex),Orange Romania Communications(Romtelecom)
La Orange am avut parte de beneficii (la negocierea abonamentului și portare), dar și de asistență din partea unor operatori de treabă! De prețuri nu mai spun, sunt foarte mulțumit, iar serviciile sunt de calitate.
La Telekom am fost client 15 ani, de pe vremea Cosmote-ului. Am fost foarte mulțumit, mai ales de ofertele cu achiziționarea telefoanelor, dar dupa schimbarea în Telekom, totul a căzut. Servicii proaste, oferte 0, iar operatorii nu te puteau ajuta la nimic...
La Digi încă am servicii de televiziune și internet, pentru că în zona unde stau Orange încă nu a ajuns cu fibra.Pot spune ca este destul de ok, dar partea de telefonie mobilă este praf...Serviciile la 10 lei spun totul (Cantitate nu calitate), datele mobile mai mult sunt nefuncționale decât funcționale, iar semnalul este la fel..
La Vodafone am avut abonament din 2002 (Connex) până în 2011, când l-am închis pentru că acceptasem o ofertă prin telefon pentru un singur nr.de telefon (era abonament pe firmă) și îmi activase oferta pentru toate numerele (10 la număr). Știam ce am vorbit, așa că am cerut înregistrarea și am demonstrat că nu cerusem așa ceva. Imediat ce au anulat prelungirea, am portat o parte din numere la Orange, iar restul le-am închis, deci pot spune ca la Vodafone am avut cea mai proasta experiență.
La OROC(Romtelecom) , am avut telefonul fix, internetul și televiziunea prin satelit. Nu pot spune că am avut experiente neplăcute, dar după ce a venit fibra la Digi, am închis abonamentul, mai ales prin faptul că nu mai foloseam fix-ul!
Pentru mine cea mai bună rețea rămâne Orange. Beneficii( OTY,Reduceri), cât și calitatea și prețurile.
Aștept experiențele voastre și ce păreri aveți! (bineinteles, cine doreste să raspundă!😁😊)
31-01-2025 03:57 PM - editat 31-01-2025 03:59 PM
Salutare!
Eu tot cu Orange, al cărui client sunt de pe vremea Dialog, cu mai multe abonamente de voce. Bine, în prima fază am avut o cartelă Alo, prin 1997-98.
Din 2007-2008, am luat internet mobil prin stick/ modem/ router 3g și apoi 4g.
Mai târziu, în 2013, am fost primul din Argeș care a trecut la tv prin satelit de la Orange ( în casa de la țară), iar ulterior, cred în 2014-2015, am luat pachet de tv satelit și net fix 4g.
În anul 2017 am trecut și pe fibră optică de la Orange ( la bloc), prin rețeaua Telekom, unde avusesem anterior RDS, vreo 4 ani.
Din 2021 au venit cu fibră optică și în rural, iar pachetul de tv satelit și net fix 4g l-am schimbat cu cel de fibră.
De asemenea, în 2023, m-am mutat in oraș la altă adresă, unde am cablu de la Orange prin rețeaua proprie Orange.
Între 2015-2017, am avut și 2 abonamente de voce de la Digi, dar experiența nu s-a ridicat la nivelul așteptărilor mele.
De asemenea, prin 2002-2003, am avut și servicii de la Connex, cu cartela Connex Go, rețeaua respectivă fiind mai bună în acea vreme în zona mea rurală. Lucrurile s-au schimbat rapid după 2006, iar Orange stă și acum mai bine decât concurența și sper chiar într-o îmbunătățire.
Faptul că am găsit înțelegere și mi-am rezolvat cam toate problemele întâlnite de-a lungul timpului alături de Orange, a reușit să creeze o legătură durabilă între mine și această companie, iar când am întâmpinat inevitabilele probleme, am fost rațional și nu m-am enervat și am reîncercat să rezolv, lucru ce mi-a reușit și mi-a dat satisfacție.
Cam aceasta este pe scurt relația mea cu furnizorii!
la 31-01-2025 07:34 PM
Se poate spune că Orange a crescut cu dvs.🤣
Și eu sunt foarte multumit de tot ce ține de Orange și nu știu dacă aș renunța la orange vreodată!
31-01-2025 04:10 PM - editat 31-01-2025 04:12 PM
Pe parte de achiziție telefoane la abonament, am fost foarte mulțumit de Orange, semnal și acoperire în general mulțumit. Calitatea serviciului clienți este în scădere și la Orange, posibil constrâns de cheltuielile financiare din ce în ce mai mari.
Cosmote foarte mulțumit de achiziție telefon și calitatea rețelei la momentul respectiv, deoarece au revigorat era telefoniei în România.
Romtelecom am utilizat internet fix, telefonie și tv prin satelit de la ei, o perioadă cât serviciile de la RCS-RDS au mers prost în mediul rural.
Digi, super mulțumit de servicii de internet fix și tv, prin fibră optică, în mediul urban și rural și serviciul call center excelent.
În prezent, super mulțumit de Telekom România Mobile, abonamentul de 1 euro, de 4 ani la ei și semnalul rețelei care este în creștere la nivel național. Serviciul clienți slab și la ei.
la 31-01-2025 07:33 PM
Super tare! Și eu am fost client al Telekom până anul trecut, dar așa cum am spus m-au dezamăgit... Internetul nu prea imi functiona, iar apelurile erau intrerupte mereu, nici nu imi mai mergea să apelez, doar prin VoLTE.
la 31-01-2025 08:00 PM
Salutare.Bifez la acest subiect cu o precizare;am inceput cu Cosmote cum era atunci apoi Vodafone pana acum 2 ani cand am fost lasat ca o persoana paria.sesizari cu semnalul.Fara telefoane la promotie sau rau platnic,atat ca a trebuit sa platesc penalitatea ca de altfel asa au considerat dansii ca la portare am plecat inainte de terminarea contractului(contractele se autoprelungeau on-line)Bun,am zis gata sa nu mai aud de farsorii astia.De 2 ani la Orange.Semnal top.si aici am gasit niste brese cu asteptarile si cineva sa te contacteze..(o gluma pe internet...cand te suna un operator sa te intrebe daca ai fost multumit si alte like-uri...pui muzica in asteptare sa vada si ei cum astepti si tu ca ,Client cand ai o problema de rezolvat.In rest numai de bine!!!
la 03-02-2025 09:21 PM
Așa este, deobicei, timpul de așteptare este unul luuuung, dar nu este vina nimănui...Sunt foarte multe persoane care preferă să sune decât să scrie pe chat, așa că asta este. Trebuie să ne încărcăm cu răbdare!
31-01-2025 10:48 PM - editat 03-02-2025 10:39 PM
Salut!
Foarte bun topicul. Totul depinde de zone, de așteptările și de experienta fiecăruia cu operatorii, oamenii nu prea vor avea toți aceleași experiente, fiecare va avea experiente diferite. Și eu am încercat toți operatorii de la noi...
Cea mai buna experiență, dar nu perfecta, ca mai au de lucrat și ei, am avut-o cu Vodafone. M-am înțeles bine cu ei, când am avut treburi de rezolvat cu ei am sunat sau le-am dat mesaj la Servicii Clienți și s-au rezolvat; semnalul și calitatea sunt ok, se poate și mai bine. Prima data am avut cartela PrePay Connex Kamarad din 1997 pana în 2001, când am avut primul abonament Orange și din 2014 când am început sa mut din numerele principale înapoi la Vodafone și pana în prezent când am toate numerele principale la ei...
Cea mai proasta experienta am avut-o cu Orange. Am avut facturi umflate la abonamente, care erau pe firma; rețeaua pica ocazional în decursul anilor, de exemplu prin 2010 parca a picat total de 2 ori câte o zi întreaga în toată tara, ceea ce nu poate fi tolerat; semnal inexistent în multe zone, mai ales de interes pentru mine și unde Vodafone are; servicii de calitate medie; dificultatea pe care am avut-o la schimbarea unei cartele defecte pe firma; imposibilitatea de a mai lua încă un telefon un an doar pentru ca am întârziat o luna cu plata facturii; problemele cu reteaua și congestia apărute din 2021 în multe zone după preluarea fostului Telekom fix, inclusiv la mine și lipsa de interes în rezolvarea acestor probleme; amatorismul și minciunile celor de la Servicii Clienți. Aceste lucruri nu sunt tolerabile la o rețea de calibrul celor de la Orange. Nereusind sa rezolv nimic cu ei vis-a-vis de problemele apărute cu rețeaua în 2021, nu am avut încotro și în 2022 am mutat la Vodafone și restul numerelor ramase. Am păstrat televiziunea prin satelit de la Orange, care mi se pare destul de buna...
Urmatoarea cea mai proasta experienta am avut-o cu Digi mobil care e o rețea ieftina și oferă și servicii la fel, slabe calitativ, iar la semnal stau rău, mi se pare cea mai slaba rețea dintre toate. Serviciul Clienți al lor mi se pare destul de bun. Am internet fix prin fibra optica de la Digi și nu ma așteptam sa fie atât de bun, cred ca oferă cel mai bun internet fix dintre toți...
Apoi urmează Telekom care mi se pare și el slabut, semnal asa și asa, servicii la fel, slăbuțe. Serviciul Clienți nu știu cum e la ei pentru ca nu îl am de mult timp și nu am apelat încă la el...
Zapp mi s-a părut bunișor pentru vremea aia, am avut telefonie mobilă și modem de internet de la ei...
Fostul Romtelecom mi s-a părut și el bun pentru vremea aia, am avut telefonie fixa de la ei, internet ADSL (clasicul Clicknet Start de 1 Mbps) și televiziunea prin satelit Dolce, care era foarte bună atunci. A fost destul de ok...
La noi sunt doar doua rețele pe care te poți baza și anume Orange și Vodafone, rețele în care poți avea mai multa încredere și poți avea numerele principale, deși sunt și ele slăbuțe, dar sunt mai bune decât celelalte doua. Telekom și Digi mobil sunt rețele slabe în care este ideal sa ai doar numerele secundare, nu și cele principale...
Cam asta este experienta mea cu operatorii de la noi...
la 03-02-2025 09:22 PM
Cam aceeași părere o am și eu ca tine. Singurele rețele din România pe care chiar te poți baza sunt Orange și Vodafone. Digi la partea de telefonie mobilă este praf, poate după finalizarea achiziției tkrm, vor deveni mai buni..
03-02-2025 11:04 PM - editat 03-02-2025 11:10 PM
Asta este parerea noastra si noi consideram ca asta este adevarul, Orange si Vodafone sunt singurele retele serioase de la noi si de calibru mondial pe care te poti baza, chiar daca acum au devenit mai slabe din cauza problemelor pe care le au, dar tot sunt mai bune decat retelele mici si ieftine ca Digi mobil. Si nu cred ca Digi vor reusi sa achizitioneze Telekom-ul, cum nu au reusit nici pana acum. Nici nu ar trebui sa i se permita asa ceva. Intai ar trebui sa isi mai plateasca din datoriile alea care sunt cele mai mari din randul operatorilor de la noi si dupa aia sa se gandeasca la achizitii...
Eu nu ii inteleg pe astia care tot lauda Digi mobil ca ce buni sunt sau ca sunt cei mai tari, mai ales la semnal. Am avut si eu si din punctul meu de vedere este cea mai proasta retea dintre toate, au cel mai slab semnal si ofera cele mai slabe servicii mobile. Iti dai seama ce aspiratii mici au oamenii astia?! Pentru ei conteaza defapt ca e sub 5 euro, chiar si 2.5 euro abonamentul, de asta este defapt cea mai buna retea, nu este cea mai buna retea din punct de vedere calitativ, ci cantitativ. Cat dai, atata face. O retea serioasa nu se poate intretine si dezvolta cu abonamente de 5 euro, nici macar Digi care este inglodata in datorii si imprumuturi in banci ca sa supravietuiasca din cauza asta. Si din cauza lor, a acestor tactici idioate si a celor care se duc la Digi s-au degradat si celelalte 3 retele, ca se chinuie sa le faca fata astora de la Digi cu preturi mici si sa supravietuiasca, iar bani de investitii nu prea mai sunt. Statul de ce doarme si nu ia nici o masura impotriva acestor tactici anti-concurentiale a celor de la Digi si sa impuna prin lege un tarif minim la abonamente, de exemplu 10 euro abonamentul? Sa vedem atunci cati se mai duc la Digi si mai vor serviciile lor slabe, o sa le plece majoritatea clientilor si vor reveni la celelalte retele si nici celelalte retele nu vor mai apela la gesturi stupide si disperate cu marirea tarifelor in timpul contractelor. In ritmul asta daca se mai continua tot asa si nu se ia nici o masura, Orange, Vodafone si Telekom se vor prabusi si vor pleca toti de la noi din tara, deja sunt pe duca toti 3. Nu cred ca vrea nimeni sa ramanem doar cu Digi mobil si sa avem toti o asemenea retea, ar fi cea mai mare prostie...
04-02-2025 02:09 PM - editat 04-02-2025 02:09 PM
Statul nu cred că are ce să facă, având în vedere ce s-a intamplat cu privatizarea romtelecom din cauza lor...
Si...pana la urma.. cat platesti atat primesti! Eu cu abonament de 10 euro la orange sunt foarte multumit!
05-02-2025 06:21 PM - editat 05-02-2025 06:42 PM
Nu stiu, ma gandesc ca, Consiliul Concurentei, ANCOM... ar putea face totusi ceva, mie mi se pare practica anti-concurentiala ceea ce face Digi mobil. Primesti cat platesti, ieftin si slab, asa este, dar pentru multi nu conteaza asta si uite cate probleme le fac celorlalti operatori, probleme care ne afecteaza direct pe toti ceilalti, scumpiri peste scumpiri, lipsa investitiilor si servicii din ce in ce mai slabe... Digi mobil oricum nu se poate compara cu Orange, Orange este net superior la telefonia mobila...
05-02-2025 06:38 PM - editat 05-02-2025 06:44 PM
Eu vă spun că și la fibră este net superior, dar Serviciul clienți și partea de mentenanță sunt destul de slabe, din păcate. Și sunt unul care am avut servicii de la Digi și prin satelit ( am uitat să specific) și prin fibră, deci vorbesc în cunoștință de cauză.
06-02-2025 12:18 AM - editat 06-02-2025 12:20 AM
Cred ca depinde foarte mult si de zone, sunt zone unde este mai bun si zone unde este mai slab. Daca prind un pret bun, sunt tentat sa incerc in paralel cu internetul prin fibra optica de la Digi si internetul prin fibra optica de la Orange sa vad si eu cum e si le tin in paralel pe amandoua, ca internetul fix de la Digi la 25 lei pe luna 1 Gbps nu se simte. Daca iau internetul prin fibra optica de la Orange cu televiziune, voi renunta la televiziunea prin satelit de la Orange, ca demult ma gandesc la miscarea asta, sa schimb televiziunea prin satelit cu cea prin fibra optica. Televiziune de la Digi prin fibra optica nu vreau si nici nu vreau sa stau luni intregi pana imi dau ei receivere. Televiziune prin satelit de la Digi am avut si eu si am regretat mereu ca am pus asa ceva, porcarie de televiziune mai mare nu am vazut, canale putine pe care le tot scoteau si le schimbau cu altele, semnal si imagine slabe...
04-02-2025 03:56 PM - editat 04-02-2025 03:59 PM
Partea de servicii mobile a digi clar nu e la nivelul Orange, dar nici serviciile fixe de la Orange nu sunt la nivelul digi.
La digi suportul tehnic este mult peste Orange, au foarte multe echipe în teren și problemele se rezolva repede, la Orange problemele la serviciile fixe se rezolva în 1-2-3 zile, la digi se rezolva în maxim 2-3 ore.
Am servicii fixe de la ambele companii și întotdeauna la digi au fost rezolvate problemele foarte repede, cam maxim 2 ore de la sesizare, numai zic ca la digi am avut echipa la mine acasă inclusiv la ora 21 seara.
La digi echipele vin inclusiv în weekend, la Orange în weekend nu îți vine nimeni acasă în caz de ceva.
Și call center de la digi este mai calitativ, repet asta e părerea mea, sunt client la ambele companii și astea sunt concluziile mele
La Orange de câte ori au fost probleme au fost rezolvate în 1-2 zile
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor