Red 15 la 2 euro sau cum încearcă Vodafone sa isi recupereze clienții portati/pierduti
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-09-2023 10:47 PM
Ieri am fost contactat de către un reprezentant Vodafone pentru a mi se propune o oferta de portare foarte agresiva ca si cost si beneficii.
Fără alte introduceri mi s-a oferit abonamentul denumit RED 15 cu o valoare de 2 euro pentru 24 de luni cu următoarele beneficii:
- minute naționale nelimitate
- sms-uri naționale nelimitate
- internet nelimitat la viteze 5G
- 1,87GB in Roaming
- 600 minute internaționale
- 3 luni HBO MAX gratuit
Hai sa vedem cați dintre voi v-ati porta acum. 😁
Iar daca tot vorbim de portare, sunt curios ce contraoferta ați mai primit de la Orange daca ați încercat sa va portati in ultima perioada.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2023 06:08 AM
Salutare!
Cum am mai spus-o și cu alte ocazii, pe mine mă interesează și acoperirea tuturor serviciilor în zona mea, nu doar prețurile. Și Vodafone sta chiar cel mai prost dintre toți, pe când Orange are acoperire decentă pe mobil și am fibră optică în ambele locații unde am locuințe.
În concluzie, nu mă interesează!
Mulțumesc!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2023 07:16 AM
Într-adevăr, oferta este foarte bună și și-ar alege-o foarte mulți.
Dar, spre deosebire de Orange, Vodafone nu a mai extins acoperirea 5G de foarte multă vreme și chiar este singurul din România care nu a mai mișcat absolut nimic în acest sens dintre toți operatorii, iar acolo unde există acest 5G cu surle și trâmbițe merge cu cel mult 500 Mbps pe download.
Dacă Vodafone nu schimbă ceva în perioada următoare, va pierde destui clienți, pierdere care este alimentată și de scumpirile succesive care au loc în fiecare an.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
01-10-2024 12:32 AM - editat 01-10-2024 01:01 AM
E buna oferta, dar o alegi pe cea a carei retele este putin mai buna in zona ta de interes, nu alegi niciodata oferta dupa pret...
Eu din ce vad pe la utilizatori, chiar si pe grupuri, Vodafone a inceput sa miste pe partea de 5G, se extinde si in unele locuri este chiar peste Orange, gen Timisoara si altele, doar ca reteaua asta nu este asa de mediatizata si nu are atat de multi fani, ca Orange, de aia se stiu mai multe lucruri negative decat pozitive despre ea, iar ca numar de clienti vad ca sunt in crestere, exceptand dezactivarea cartelelor prepay inactive. Iar scumpirile succesive vor fi de la anul si la Orange, ca la Vodafone, daca inflatia va continua sa creasca si nu va scadea, ca mai nou, de anul trecut e si la Orange paragraful ala. Oricum, cele 4 retele ale noastre sunt toate cam la fel de slabe si cam la acelasi nivel, nu sunt de nivelul anului 2024, este mult de lucru la ele...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2023 07:25 AM
Am fost client Vodafone in perioada 1999-2020 după care am portat Nr la orange,numai revin la ei nici dacă îmi oferă abonament gratuit. Orange este net superior.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2023 08:56 AM
Într-un magazin Arsis singura oferta era de 5E u roaming. Întrebau dacă vrem și servicii fixe, dar, după experiența cu tentativa de instalare, am zis pas.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
10-09-2023 09:14 AM - editat 10-09-2023 09:25 AM
Foarte bine ai făcut.
La ce upload jalnic au în 2023, cred că nu se compară niciunul cu ăștia.😂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2023 10:30 AM
Upload-ul nu e o problemă, tata încă folosește abonamentul deschis în urma cu 30 de ani (Kappa/Astral/UPC/Vodafone) și nu are probleme, m-a deranjat faptul ca nu au cerut confirmarea adresei. Și încă îmi pun întrebarea cum în 2021 poți crede ca în București nu ai număr la o stradă, dar ai bloc și scară... Și strada are aproximativ 1 km lungime și peste 300 de numere.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2023 09:15 AM
@Vio73 sa presupunem ca ai aveam semnal bun ba chiar si 5G acolo unde esti tu. Te-ai porta?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2023 09:25 AM
Eu nu mă axez doar pe semnal, ci și pe servicii fixe de calitate. Așa cum am mai spus, sunt la Dialog/ Orange încă de pe la începuturi și am avut în general experiențe plăcute cu ei, dar mai ales, am reușit să înțeleg și cum funcționează în general treburile, atât cât să îmi rezolv problemele. Vremelnic, am mai avut și de pe la alții servicii, care mi s-au părut mult mai slabe sau poate că am avut eu mai multe pretenții decât trebuia. Întâmplător sau nu, eu am avut și o contribuție la dezvoltarea serviciilor mobile și fixe, mai ales pe zona mea rurală, unde am strâns semnături și am pus și pe alții să facă sesizări, am fost martor la instalarea unor capacități mobile și fixe, etc. Deci dacă vrei, este și ceva de suflet. Plus că am și servicii fixe pe fibră, dar am avut și prin 4g vreo 13-14 ani. Aș alege Vodafone numai dacă Orange ar fi foarte slab sau inexistent și Vodafone ar excela.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2023 09:20 AM
Nope. But thanks! 🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2023 09:23 AM
Nici eu.
Ăștia au rămas în urmă rău de tot.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
10-09-2023 09:41 AM - editat 10-09-2023 09:56 AM
Dupa parerea mea, loialitatea fiecaruia dintre noi pentru un operator sau altul depinde de sistemul propriu de valori. Daca tot ce conteaza pentru tine la un operator este oferta si pretul...vei fi "cumparat" foarte usor. Pentru ca oferta, in cazul asta, cel putin pe hartie, nu e rea deloc.
Daca principiile, si motivele pentru care esti la operatorul actual, trec peste partea financiara, si analizezi totul la un loc, ca un intreg, atunci, in functie de ceea ce apreciezi, si de ponderea acelor lucruri in ecuatia asta...lucrurile se pot schimba.
Pentru ca niciunul nu e perfect. Nici ca oferte, nici ca semnal, nici ca suport. Deci...nu poti sa alegi decat ceea ce consideri tu ca e mai bun pentru tine.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2023 10:34 AM
Unul din motivele pentru care la părinți au un abonament de 30 de ani fără întrerupere este dat de modul de gestionare al clientului și a punctelor comune pentru activarea contractului. Și vorbesc de Vodafone (fost Kappa, fost Astral, fost UPC). Prețul a fost aproape întotdeauna mai măricel, dar prefer sa plătesc un ban în plus dar să stau în față.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2023 10:35 AM
Corect!
Fiecare își alege operatorul în funcție de nevoi și de buget.