la 01-07-2024 11:33 AM
Buna ziua cine îmi poate spune de ce se fac angajează oameni incompetenții .Am mers la Orange în Arad la magazinul Orange care este pe BULEVARDUL REVOLUTIE lângă fostul CINEMATOGRAFUL DACIA .
SA îmi fac UN abonament și ii spun unei angajate pe nume ALINA că vreau UN abonament si ii spun de 2 sau de 3 ori acelasi lucru că vreau Un abonament și totul a fost OK .Pana acum în data de 27 când a venit factura și am văzut că a făcut 2 abonamente .vi se pare corect . SĂ mergi pentru UN Abonament și sa nu te bage în seama și sa facă cum vrea ea . Și acum nici nu mai răspunde la telefon sa îmi explice de ce a făcut 2 Abonamente . La căt de bun a fost ORANGE la început atât de slab este acum
01-07-2024 11:43 AM - editat 01-07-2024 11:45 AM
Bună @Bianca11. Pe factura primită apar 2 (două) numere de telefon sau două perioade de facturare? Te rog să mai analizezi factura primită și să confirmi acest aspect, pentru că sigur ai primit o factură cu doă perioade de facturare: o perioadă de la activarea abonamentului până la data facturării (PRORATA) + o perioadă de lună întreagă aferentă iulie (care se plătește în avans).
la 01-07-2024 12:06 PM
Nu este vorba de perioada . Și știu ce vorbesc am abonamentul de 14 sau 15 ani și am avut deja doua abonamente cu 2 numere de telefon și cu cel pe care la m făcut acum trebuia sa fie 3 numere de telefon și ele sunt 4 numere .
la 01-07-2024 12:15 PM
Ar fi trebuit să apară distinct fiecare pe contractul nou întocmit. Nu îmi dau seama cum a fost trecut unul dar apar două abonamente. Pe contractul semnat apare un singur abonament sau apar două abonamente ca NOU ÎNTOCMITE? Pe de altă parte, contractul a fost oferit spre parcurgere înaintea semnării acestuia de către tine?
01-07-2024 12:49 PM - editat 01-07-2024 01:58 PM
Buna,
Ai citit contractul înainte să-l semnezi?
Eu când semnez citesc contractul chiar dacă agentul se supără și spune că sunt chestiuni generale tipice fiecărui contract.
Odată ce ai semnat și a trecut o luna din momentul încheierii contractului nu prea sunt multe lucruri de făcut.
Încearcă să contactezi Orange și poate reușești să obții o renegociere sau o reducere.
la 01-07-2024 01:06 PM
Salutare!
Îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care treci, dacă zici că ai cerut să faci un abonament și ți s-au încheiat 2.
Te sfătuiesc să mergi înapoi și să iei legătura cu persoana respectivă. Dacă nu poți, le faci o sesizare din secțiunea Contact și ceri închiderea unuia dintre ele, povestind ce s-a întâmplat:
https://www.orange.ro/contact/
Este Orange Shop sau alt fel de magazin?
01-07-2024 01:23 PM - editat 01-07-2024 01:24 PM
Și in Orange Shop se fac astfel de practici, sunt pățit și stiu ce vorbesc, noroc ca am tras un ochi pe contract și am văzut un fun 6 în plus deși eu am vrut sa fac o simpla prelungire de contract 🤣.
Bine)înțeles ca doamna a spus ca din greseala și când i-am spus sa lase vrăjeală ca știu ca nu a fost nici o greșeală aceasta a înghițit în sec 🤣
la 01-07-2024 01:46 PM
Asa își fac și ei un plus la salar și asa își pierd și clienți cei vechi și cei noi care vreau produse de la ei
01-07-2024 02:01 PM - editat 01-07-2024 02:02 PM
In care magazin sa întâmplat acest lucru?
Sa fiu atent și eu.
la 01-07-2024 02:04 PM
Orange Shop din vivo
01-07-2024 02:13 PM - editat 01-07-2024 02:16 PM
Bun, eu merg in Orange shopul din city park .🙂
01-07-2024 04:07 PM - editat 01-07-2024 04:11 PM
Salut!
Probabil pentru ca trebuie sa înceapă și ei de undeva, ca să devina competenți.. sau, probabil ca angajatorul a ales ce a considerat mai bun dintre cei intervievați, sau ce era mai potrivit pentru job..
Grea întrebare.. numai cei de la resurse umane ar putea sa spuna ce conditii au îndeplinit cei angajati.. 🙂
Eu n-am mai semnat un contract în shop de foarte mulți ani, numai telefonic sau online, iar ce primesc pe mail, citesc. La ultima prelungire a fost nevoie de o corectura, dar s-a rezolvat.
la 01-07-2024 11:57 PM - editat ultima oară la 02-07-2024 08:36 AM de DanielaH
Din pacate sunt unii angajati Orange care inca se mai folosesc de astfel de practici pentru a-si atinge numarul de abonamente pe care le au de facut lunar. Din pacate clientul este cel care are de tras si financiar, iar daca descopera inselatoria trebuie sa se chinuie sa anuleze celalalt abonament. Orange castiga niste bani, dar isi pierde din credibilitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor