anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plângeri

Bianca11
Junior

Buna ziua cine îmi  poate spune de ce se fac  angajează  oameni incompetenții  .Am mers  la Orange în Arad la magazinul Orange care este pe BULEVARDUL REVOLUTIE  lângă fostul CINEMATOGRAFUL    DACIA .

SA îmi  fac UN  abonament  și ii spun unei angajate pe nume ALINA  că  vreau UN abonament   si ii spun de 2 sau de 3 ori acelasi lucru  că  vreau Un abonament și totul a fost OK  .Pana acum în data de 27 când a venit factura și am văzut  că  a făcut 2 abonamente .vi se pare corect . SĂ  mergi pentru  UN  Abonament și sa nu te bage în seama și sa facă cum vrea ea  . Și acum nici nu mai răspunde la telefon  sa îmi explice  de ce a făcut 2 Abonamente . La căt de bun a fost ORANGE   la început  atât  de slab este acum 

12 Răspunsuri 12

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Bună @Bianca11. Pe factura primită apar 2 (două) numere de telefon sau două perioade de facturare? Te rog să mai analizezi factura primită și să confirmi acest aspect, pentru că sigur ai primit o factură cu doă perioade de facturare: o perioadă de la activarea abonamentului până la data facturării (PRORATA) + o perioadă de lună întreagă aferentă iulie (care se plătește în avans).   

Nu este vorba de perioada . Și știu ce vorbesc  am abonamentul de 14 sau 15 ani    și am avut deja doua abonamente cu 2 numere de telefon și cu cel pe care la m făcut acum trebuia sa fie 3 numere de telefon  și ele sunt 4  numere  . 

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Ar fi trebuit să apară distinct fiecare pe contractul nou întocmit. Nu îmi dau seama cum a fost trecut unul dar apar două abonamente. Pe contractul semnat apare un singur abonament sau apar două abonamente ca NOU ÎNTOCMITE? Pe de altă parte, contractul a fost oferit spre parcurgere înaintea semnării acestuia de către tine?

MCostel
Cunoscător

Buna,

Ai citit contractul înainte să-l semnezi?

Eu când semnez citesc contractul chiar dacă agentul se supără și spune că sunt chestiuni generale tipice fiecărui contract.

Odată ce ai semnat și a trecut o luna din momentul încheierii contractului nu prea sunt multe lucruri de făcut.

Încearcă să contactezi Orange și poate reușești să obții o renegociere sau o reducere.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care treci, dacă zici că ai cerut să faci un abonament și ți s-au încheiat 2.

Te sfătuiesc să mergi înapoi și să iei legătura cu persoana respectivă. Dacă nu poți, le faci o sesizare din secțiunea Contact și ceri închiderea unuia dintre ele, povestind ce s-a întâmplat:

https://www.orange.ro/contact/

Este Orange Shop sau alt fel de magazin?

 

GreenArrow
Explorator entuziast

Și in Orange Shop se fac astfel de practici, sunt pățit și stiu ce vorbesc, noroc ca am tras un ochi pe contract și am văzut un fun 6 în plus deși eu am vrut sa fac o simpla prelungire de contract 🤣.

Bine)înțeles ca doamna a spus ca din greseala și când i-am spus sa lase vrăjeală ca știu ca nu a fost nici o greșeală aceasta a înghițit în sec 🤣

Asa își fac și ei un plus la salar și asa își pierd și clienți  cei vechi și cei noi care vreau produse de la ei 

In care magazin sa întâmplat acest lucru?

Sa fiu atent și eu.

GreenArrow
Explorator entuziast

Orange Shop din vivo

Bun, eu merg in Orange shopul din city park .🙂

 

Jay
Campion certificat

Salut!

Probabil pentru ca trebuie sa înceapă și ei de undeva, ca să devina competenți.. sau, probabil ca angajatorul a ales ce a considerat mai bun dintre cei intervievați, sau ce era mai potrivit pentru job..  

Grea întrebare..  numai cei de la resurse umane ar putea sa spuna ce conditii au îndeplinit cei angajati.. 🙂

Eu n-am mai semnat un contract în shop de foarte mulți ani, numai telefonic  sau online, iar ce primesc pe mail, citesc. La ultima prelungire a fost nevoie de o corectura, dar s-a rezolvat. 

Miha_Z
#StarMember

Din pacate sunt unii angajati Orange care inca se mai folosesc de astfel de practici pentru a-si atinge numarul de abonamente pe care le au de facut lunar. Din pacate clientul este cel care are de tras si financiar, iar daca descopera inselatoria trebuie sa se chinuie sa anuleze celalalt abonament. Orange castiga niste bani, dar isi pierde din credibilitate.