la 01-07-2024 11:33 AM - editat ultima oară la 04-07-2024 04:34 PM de DanielaH
Buna ziua cine îmi poate spune de ce se fac angajează oameni incompetenții .Am mers la Orange în Arad la magazinul Orange care este pe BULEVARDUL REVOLUTIE lângă fostul CINEMATOGRAFUL DACIA .
SA îmi fac UN abonament și ii spun unei angajate pe nume ALINA că vreau UN abonament si ii spun de 2 sau de 3 ori acelasi lucru că vreau Un abonament și totul a fost OK .Pana acum în data de 27 când a venit factura și am văzut că a făcut 2 abonamente .vi se pare corect . SĂ mergi pentru UN Abonament și sa nu te bage în seama și sa facă cum vrea ea . Și acum nici nu mai răspunde la telefon sa îmi explice de ce a făcut 2 Abonamente . La căt de bun a fost ORANGE la început atât de slab este acum
la 04-07-2024 04:33 PM
în Arad
la 04-07-2024 04:30 PM
Bună ziua . Bineînțeles că Doamna a întrat în concediu mater după aceasta problema din câte am înțeles dar iam urat sănătate și sa rămână acasă sa nu mai facă și la alți asta
la 04-07-2024 04:28 PM
Am rezolvat mulțumesc . O zi plăcută vă doresc
la 04-07-2024 04:33 PM
Bianca, ne bucurăm că s-a rezolvat situația și îți mulțumim că ai revenit cu feedback.
Te mai așteptăm în Comunitate, dar cu vești bune și fără "plângeri" 😊.
01-07-2024 04:07 PM - editat 01-07-2024 04:11 PM
Salut!
Probabil pentru ca trebuie sa înceapă și ei de undeva, ca să devina competenți.. sau, probabil ca angajatorul a ales ce a considerat mai bun dintre cei intervievați, sau ce era mai potrivit pentru job..
Grea întrebare.. numai cei de la resurse umane ar putea sa spuna ce conditii au îndeplinit cei angajati.. 🙂
Eu n-am mai semnat un contract în shop de foarte mulți ani, numai telefonic sau online, iar ce primesc pe mail, citesc. La ultima prelungire a fost nevoie de o corectura, dar s-a rezolvat.
la 01-07-2024 11:57 PM - editat ultima oară la 02-07-2024 08:36 AM de DanielaH
Din pacate sunt unii angajati Orange care inca se mai folosesc de astfel de practici pentru a-si atinge numarul de abonamente pe care le au de facut lunar. Din pacate clientul este cel care are de tras si financiar, iar daca descopera inselatoria trebuie sa se chinuie sa anuleze celalalt abonament. Orange castiga niste bani, dar isi pierde din credibilitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor