la 24-02-2024 07:35 PM
In lumina recentelor evenimente marca Orange
pot sa spun cu tarie ca Digi va multumeste pentru ca ati apasat la maxim pedala acceleratiei privind portarile catre ei. Deja se intampla de prea mult timp si de prea multe ori ca sa imi mai aduc aminte exact datile de cate ori ati recurs la acest gen de inselatorii si, pana la urma, metoda voastra de a va arata dispretul fata de clientii pe care ii aveti. Intai ii momiti cu oferte la contracte, iar dupa scurt timp ii scui0pati in gura. Numai anul trecut, Digi a primit prin portare peste 700.000 numere.
Romanii incep sa se trezeasca din somnul prostiei (desi inca e prea adanc acest somn), astfel ca la statisticile de anul trecut, Orange avea pe fix o cota de piata absolut jenanta, de doar 15%, urmata de Vodafone cu numai 10%. Digi avea o cota de piata de peste 70% - o diferenta colosala care creste fara oprire.
Printre principalele avantaje majore pe care le pot enuma rapid la Digi fata de concurenta sunt urmatoarele:
- suport tehnic 24/7/365, fara costuri suplimentare, fara sunat la stelute, numere speciale, doar daca e o anumita zi a lunii samd
- cea mai extinsa acoperire de fibra si mobil din Romania, indiferent de ce zic unii sau altii
- Digi este singurul operator din tara care instaleaza microcelule pentru toti clientii, inclusiv in localitati mici, fara a face nicio diferentiere intre clientii PJ si PF
- au cel mai mare numar de antene active
- acoperirea 5G a crescut masiv si abia acesta este inceputul
- nu face RAN sharing cu nimeni
- au cei mai multi angajati proprii cu care chiar poti discuta chestii tehnice
- sunt cei mai corecti in relatia cu clientul, nu modifica tarifele peste noapte si nici nu factureaza la un curs valutar preferential
- cele mai bune servicii fixe din tara, cu cel mai mic timp de raspuns
Acestea sunt doar cateva din principalele motive pentru care nu voi parasi niciodata Digi si care, cu siguranta, vor distruge Orange in anii urmatori, asa cum a distrus Telekom-ul care acum este aproape inexistent si acum a venit dupa Vodafone, iar urmatorul stim deja cine va fi...
la 23-01-2025 08:27 PM
La nivel macro, se aplica expresia "paguba in ciuperci". La nivel micro, insa, concluzia depinde de clienti. In principiu, un furnizor mic (local) ar putea raspunde mai repede la probleme tehnice tocmai datorita ariei mici pe care o acopera.
la 24-01-2025 12:22 AM
Digi raspunde solicitarilor dupa 2 saptamani, am retras serviciile lor si de pe persoana fizica si de pe firma. Serviciile lor sunt bune, dar angajatii lasa mult de dorit.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor