la 24-02-2024 07:35 PM
In lumina recentelor evenimente marca Orange
pot sa spun cu tarie ca Digi va multumeste pentru ca ati apasat la maxim pedala acceleratiei privind portarile catre ei. Deja se intampla de prea mult timp si de prea multe ori ca sa imi mai aduc aminte exact datile de cate ori ati recurs la acest gen de inselatorii si, pana la urma, metoda voastra de a va arata dispretul fata de clientii pe care ii aveti. Intai ii momiti cu oferte la contracte, iar dupa scurt timp ii scui0pati in gura. Numai anul trecut, Digi a primit prin portare peste 700.000 numere.
Romanii incep sa se trezeasca din somnul prostiei (desi inca e prea adanc acest somn), astfel ca la statisticile de anul trecut, Orange avea pe fix o cota de piata absolut jenanta, de doar 15%, urmata de Vodafone cu numai 10%. Digi avea o cota de piata de peste 70% - o diferenta colosala care creste fara oprire.
Printre principalele avantaje majore pe care le pot enuma rapid la Digi fata de concurenta sunt urmatoarele:
- suport tehnic 24/7/365, fara costuri suplimentare, fara sunat la stelute, numere speciale, doar daca e o anumita zi a lunii samd
- cea mai extinsa acoperire de fibra si mobil din Romania, indiferent de ce zic unii sau altii
- Digi este singurul operator din tara care instaleaza microcelule pentru toti clientii, inclusiv in localitati mici, fara a face nicio diferentiere intre clientii PJ si PF
- au cel mai mare numar de antene active
- acoperirea 5G a crescut masiv si abia acesta este inceputul
- nu face RAN sharing cu nimeni
- au cei mai multi angajati proprii cu care chiar poti discuta chestii tehnice
- sunt cei mai corecti in relatia cu clientul, nu modifica tarifele peste noapte si nici nu factureaza la un curs valutar preferential
- cele mai bune servicii fixe din tara, cu cel mai mic timp de raspuns
Acestea sunt doar cateva din principalele motive pentru care nu voi parasi niciodata Digi si care, cu siguranta, vor distruge Orange in anii urmatori, asa cum a distrus Telekom-ul care acum este aproape inexistent si acum a venit dupa Vodafone, iar urmatorul stim deja cine va fi...
la 22-08-2024 02:41 AM
Eu am Orange de vreo 18 ani, iar anul asta am zis sa fac separat si un abonament la Digi, ala de 2 EUR, pe 12 luni perioada contractuala, sa vad si eu cum mai merge reteaua avand si Orange ca si comparatie. O sa las mai jos ce si cum am testat si concluzia:
Timisoara – in multe zone din oras pe 4G, Orange are semnal slab, chiar si de o linie. 5G este limitat ca si acoperire. Digi, mai peste tot semnal full 4G, iar 5G in majoritatea zonelor, rar am vazut telefonul sa schimbe pe 4G. La capitolul viteze stau similar amandoua, nici vorba de 3-4mbps pe Digi cum am tot vazut in comentarii online. Un exemplu clar pt cine e din Timisoara, Bd Liviu Rebreanu, de la Profi Sagului pana la Judetean – Orange 4G cam sughite la semnal. sunt si alte zone, dar nu ma apuc sa le bag pe toate aici.
Hunedoara – Digi 5G, Orange 4G
Traseu rutier Deva – A1 – Cosava – Margina – A1 – Timisoara: Orange pierde semnalul 4G pe coclauri pe la Cosava, intra pe 3G unde datele mobile sunt zero. Digi sta pe 4G tot timpul, exceptie facand o singura bucata de drum intr-un hau unde a pierdut pt cateva secunde semnalul.
Traseu rutier Hunedoara – Caransebes – Lugoj – A1 – Timisoara: Orange este absent la semnal 4G in 30-40% din drum, prin sate, doar 3G, pe care in mare parte datele mobile sunt zero. Digi, fara probleme.
Mi se pare jenant halul in care a ajuns reteaua Orange, politicile proaste de a scoate reteaua 3G din uz inainte sa bagi 4G in loc acolo unde nu ai decat 3G, acoperirea mai slaba si cu intermitente.
Nu ma intereseaza deloc ca platesc la Orange 6-7 EUR si la Digi mai putin, pe mine personal nu ma afecteaza diferentele de cativa EUR, dar de la Orange ma asteptam la mai mult.
Orange s-a grabit sa scoata 3G din uz inainte sa bage 4G in loc si de aici zone intregi unde ai doar 3G, dar datele mobile sunt zero. In Timisoara, am facut sesizari peste sesizari, ani de zile, cu privire la zonele cu semnal 4G slab pe exterior, gen 1-2 linii si nu s-a schimbat nimic.
la 22-08-2024 06:01 AM
Salut,
Eu tot nu înțeleg.
"Orange sa grăbit să scoată 3G din uz inainte sa bage 4G in loc si de aici zone intregi unde ai doar 3G,"
Poate ai vrut să zici 2G.
Oricum o situație neplăcută și probabil o strategie neinspirata, însă cred că își vor reveni în curând.
Orange este unul dintre furnizorii de top chiar daca momentan sunt anumite zone în care chiar sunt probleme.
la 22-08-2024 08:35 AM
Salut. Am zis corect, 3G. De mult timp Orange a anuntat ca incepand cu Iulie 2024 vor scoate din uz gradual reteaua 3G si logic este ca acolo unde "scoti din priza" echipamentul 3G, sau opresti serviciul de date pe 3G, sa pui 4G in loc inainte de aface asta...
17-10-2024 09:15 AM - editat 17-10-2024 09:17 AM
Salutare.
Experienta cu Orange este groaznica (este pentru ca sunt inca client la ei, voi face portarea in acesta dupa-masa , ASAP)
Am fost client aproape 14 ani, abonamentul fiind undeva la 11 euro lunar. Discutand cu prietenii aflu ca ei pe cartele prepay Orange (adica un fel de vizitator) aveau mai multe avantaje la un pret mult mai mic.In momentul acela am renuntat la abonament si am trecut si eu la cartela prepay.
Azi 17.10.2024 internet Orange 0% in Bistrita, am acces doar prin wifi, motiv pentru care voi trece la DIGI urgent, daca puteam faceam portarea online eram deja la DIGI, dar dureaza putin mai mult asa ca voi merge direct la sediul DIGI pentru a renunta cat mai repede la ORANGE. Regret ca am stat atata vreme la ei.
O parere despre ORANGE ca si client , este un provider care nu isi respecta deloc clientii.
La cat mai multe portari, nu la Orange ci DE LA Orange LA ALTI PROVIDERI 🙂
la 17-10-2024 09:24 AM
Nu știu dacă asta e soluția. De cel puțin jumătate de an am probleme cu VOLTE la Digi și de două luni nu mi se răspunde la sesizare. În condițiile în care Digi nu mai are 3G, calitatea este deficitară (nu mai spun de lipsa internetului în timpul apelului).
SIM 2 (Yoxo) era setat pe 3G doar pentru backup.
la 19-10-2024 11:22 PM - editat ultima oară la 20-10-2024 08:25 AM de DanielaH
3 G este de domeniul trecutului si oameni culti stiu de ce.....
la 20-10-2024 08:20 AM
Ca să-ți explic ce vezi:
Deci, dacă ai ceva constructiv de zis, te rog să o faci.
23-01-2025 01:38 PM - editat 23-01-2025 01:40 PM
Nu stiu ce telefon folosesti, dar ma mine si la iPhone si la Pixel 3G este de toata jena. Nu misca nimic. Nici navigatia. Nu mai zic ca deschiderea aplicatiilor nu exista. De exemplu sa caut cum spun la conopida in engleza. Nu merge nimic. 3G este pentru batrani, dar pentru ceilalti 3G este o prostie cat intreg universul. Batranii pot fi ajutati sa isi cumpere in rate ieftine niste telefoane mai bunicele care sa foloseasca 4G sau 5G.
15-01-2025 10:34 PM - editat 15-01-2025 10:41 PM
Se pare ca vodafone a fost intrecut de digi pe mobil. Asa ca dominatia orange-vodafone, a fost distrusa partial. Sa vedem care va fi raspunsul concurentei. Daca ceilalti operatori vor veni cu oferte bune la portare, atunci cred ca digi nu va ajunge sa conduca piata, dar daca nu, probabil vor ajunge primii si la tel. mobila.
la 16-01-2025 09:23 AM
A face portare o data la doi ani pentru oferte nu stiu cat va fi in ajutorul clientilor. Bani mai putini la facturi inseamna recuperare mai lenta a investitiilor care duce la o calitate mai scazuta pe termen lung.
Concurenta ajuta, dar conteaza si cati clienti raman in retea.
la 16-01-2025 07:42 PM
Asa e, oricum probabil lumea nu se porteaza odata la doi ani, poate doar daca apar niste scumpiri si clientului nu-i convine. Despre recuperarea investitiilor cred ca operatorii nu au probleme cu asta, mai putin telekom si vodafone care in ultimii ani sunt pe pierderi financiare.
17-01-2025 02:36 PM - editat 17-01-2025 05:50 PM
Portarea in cazul clienților de servicii mobile a devenit foarte accesibila (foarte simplu de realizat).
Furnizorii daca vor să-și păstreze clienții ar trebui sa vina și cu oferte bune pentru clienții vechi.
Fiecare va alege în funcție de nevoile personale.
Majoritatea vor alege raportul preț/calitate
la 17-01-2025 03:40 PM
Doar o singura steluta (cred ca singura cu care as putea comenta... comentariul tau): pretul in detrimentul calitatii va fi moneda de schimb pentru multi. Am mai dat exemplu asta: unchiul sotiei are Digi si foloseste cartela intr-un telefon 2G. Daca este intrebat cum este reteaua raspunsul va fi unul singur: foarte buna. Oare este necesar sa scriu cu text foarte mic ca raspunsul se refera la apeluri, nu si la internet sau ca nu face diferenta intre apelul in 2G si VoLTE? Stiu, sunt diferente de calitate (intre apelul in 2G si VoLTE), dar contextul (calitatea superioara VoLTE sau lipsa functionarii internetului in apelul 2G) nu prea intreaba nimeni.
Retinerea clientilor nu se face prin portare la doi ani (sau mai repede). Sunt doar niste cifre pe care le poti invoca pentru o perioada scurta de timp.
Totusi, cum 3G deja i se canta Vesnica Pomenire, VoLTE in roaming deja ar trebui sa devina norma (standard) si, momentan, doar Orange are implementarea (cred ca am aratat in topicul meu cu Yoxo aspectul asta). Telekom nu am testat niciodata in roaming (cu exceptia numarul sotiei in urma cu 10 ani), dar cu restul (Digi -numarul personal si Vodafone -numarul de munca), inca nu sunt implementate. Si cu cat mai repede, cu atat mai bine pentru momentul 0 cand va fi imperios sa existe VoLTE (cred ca intelegi de ce: vor fi ceva incidente la inceput de implementare si timpul necesar corectiilor sa fie indeajuns de mare pentru corectie si verificare). Si nu doar pentru VoLTE, ci si pentru celelalte servicii existente sau care vor fi implementate.
Implementariile costa si poate ar fi bine sa nu se ascundem ca beneficiile ar trebui sa aiba un pret rezonabil (poate pretul platit de furnizori ar fi plecarea clientilor, iar pentru clienti pretul inseamna abonamente mai mari sau lipsa/intarzierea unor servicii suplimentare).
la 17-01-2025 04:19 PM
Care este acel preț rezonabil?
Depinde pe cine întrebi.
la 17-01-2025 02:39 PM
Importanta este si calitatea serviciilor.
Pot primi o oferta foarte buna, insa daca serviciile lasă de dorit atunci oferta este egală cu 0.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor