@delfinas: Inițiatorul se ține de glume, nimic mai mult. Și pe deaspupra e client vechi în Comunitate, mai exact din 05/02/2020, deci de-al casei.... :)))) ”Bun venit”... la comedie.
Din nefericire chiar are dreptate dl Ionel. Zic asta pentru că așa chiar este .
Fara discuție chiar .
Personal am fost client și la Telekom, un dezastru in adevăratul sens al cuvântului, dar și prin altcineva din familie la Vodafone.
Muuult mai slabă rețeaua .
Despre Digi, sunt la serviciile fixe, tv și fiberlink 1000 .
Am legat efectiv cu lanțul laptopul de birou, cu noulor ONT Huawei cu wifi 6 .
Dar la telefonie, nu incerc . Încă .
Și eu sunt foarte mulțumit de serviciile Orange! Acum, fiecare cu mulțumirile și nemulțumirile lui, dar are și omul dreptul să spună ce dorește și ce gândește, nu?
@ inițiator,
Felicitări pentru punctul de vedere liber exprimat!
"urmaresc si scriu" pe Comunitate de ceva timp si pot sa va zic ca peste 70% din probleme asa zise Orange sunt de fapt problemele "clientilor" care nu au habar de o retea GSM (Orange in speta) nu cunosc "regulile" de functionare (in special roaming) , nu stiu sa foloseasca un telefon "smart"(nu mai zic un computer) sau pur si simplu sunt gica-contra ...