anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema abonament nou

Tweeck
Începător

Salut!

Sunt client Orange de ceva timp (5+ ani) dar nu am avut niciodata abonament. Am preferat sa folosesc o cartela prepay si sa imi iau lunar o optiune de o luna.

Am vazut ofertele la abonamente acum si as fi vrut sa imi iau un abonament Fun10 fara telefon la 5 euro.

Problema este ca daca adaug abonamentul in cos imi apare o eroare: "Nu poti cumpara abonamente din aceasta categorie."

Aceasta eroare apare indiferent de ce abonament adaug in cos.

Am incercat sa merg si fizic la un magazin orange si sa sun la 300 insa nicaieri nu mi s-a dat un raspuns de ce nu pot.

A mai avut cineva aceasta problema? Sau stiti de la ce ar putea fi si daca exista vreo solutie ?

 

Multumesc!

1 Soluţie acceptată‚

Tweeck
Începător

Salut!

Multumesc pentru raspunsuri.

In cele din urma am rezolvat, am sunat la numarul precizat de @Vio73.

Din ce mi s-a spus la telefon pentru trecerea de pe prepay pe abonament nou nu ar merge din cont si trebuie sa imi plaseze ei comanda (nu am inteles exact de ce). Oricum important e ca am reusit.

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Cel mai bine ar fi să intri in legătură cu ei la numărul 0219890 și poate reușești ceva. Eu știu pe cineva care a reușit chiar astăzi.

Detalii aici:

https://www.orange.ro/abonamente/?gclid=CjwKCAiA3KefBhByEiwAi2LDHL34EQvGBucgxvAYOW4zRsRcfAbynS7XEh34...

Baftă!

arsradu
#StarMember

Salut,

Daca indeplinesti toate conditiile de eligibilitate de aici tot ce pot sa-ti recomand este sa dai un mail la magazinonline@orange.ro cu un screenshot atasat. E posibil sa fie o problema cu magazinul online, sau o problema pe contul tau.

Client Orange

delfinas
#StarMember

Tweeck, bun venit in Comunitate!!!

Din cate știu, oferta aceea se referă la prelungire de contract pe 24 de luni, nu pentru abonamente noi și nu te incadrezi. Oferta e doar online, așa că cei din magazinul fizic nu prea știu termenii și condițiile sale.

arsradu
#StarMember

Din cate inteleg eu din acel regulament, ar trebui sa fie incluse si abonamentele noi...nu?

Zice: "pentru achizitia sau prelungirea unui contract pentru 24 de luni." Prin achizitie, eu inteleg abonament nou.

arsradu_0-1676363345523.png

 

Client Orange

Da, nu e vb doar de abonament NOU, ci de client NOU si e interpretabila chestia cu "clienți cu vechime de peste 18 luni". Abonați de minim 18 luni sau se accepta si noi abonați cu vechime de 18 luni pe prepay? Plus că trebuie să ai activă cartela lună de lună, fără sincope...

Aaa, am inteles... Ok, mersi frumos! 🙂

Client Orange

Tweeck
Începător

Salut!

Multumesc pentru raspunsuri.

In cele din urma am rezolvat, am sunat la numarul precizat de @Vio73.

Din ce mi s-a spus la telefon pentru trecerea de pe prepay pe abonament nou nu ar merge din cont si trebuie sa imi plaseze ei comanda (nu am inteles exact de ce). Oricum important e ca am reusit.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Mă bucur câ ai reușit!

Probabil pt ca sistemul te vedea ca un client nou si nu client Orange de prepay, dar bine ca s-a rezolvat telefonic!