[Rezolvat] De ce nu se actualizează detalii convorbiri in my orange din data de 22.09.2020???

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-09-2020 11:24 AM
De ce nu se mai actualizează detalii convorbiri in my orange din 22.09.2020???
6 Răspunsuri 6

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-09-2020 11:27 AM
Posibil sa fie ceva erori de aplicatie. Mai sigur contacteaza Serviciul Clienti telefonic sau chat (www.orange.ro/contact). Teoretic ar fi trebuit macar cu 72 de ore sa se actualizeze. Conform https://www.orange.ro/help/cum-verific-detaliile-de-convorbiri-4
- detaliile de convorbiri pentru luna curentă sunt afişate cu o întarziere de 72 de ore şi au caracter informativ.
- informaţiile despre traficul de internet pe mobil sunt afişate doar după emiterea facturii.
Revino pe topic daca se schimba ceva in statusul problemei tale.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-09-2020 11:28 AM
Salut!
Se pare ca momentan este o problema tehnica, pentru unii clienti.. nici eu nu pot vedea istoricul si nu doar din 22 ci deloc..
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-09-2020 11:28 AM
În acest moment, pentru o parte din clienți, există niște probleme la vizualizarea și descărcarea detaliilor de convorbiri din My Orange.
Mai avem o întrebare similară aici https://comunitate.orange.ro/questions/2462320-probleme-detalii-convorbiri-my-orange
Vă vom anunța și noi pe topicul respectiv când vom avea confirmarea că s-a remediat.
Mulțumim pentru înțelegere.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-09-2020 12:42 PM
Nu afiseaza nici o informatie (probabil nu doar o parte dintre clienti), indiferent de client (abonament sau prepay), indiferent de perioada, indiferent ca e desktop sau aplicatie mobila. Pe scurt s-a taiat... craca, pana la remediere. Deci stand by.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-10-2020 08:23 AM
Da, par să fie ceva probleme, pentru că nici la mine nu merge deloc să pot vedea aceste detalii ale convorbirilor. Am încercat pe laptop acum și nimic.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-11-2020 11:59 AM
Problema cu vizualizarea detaliilor de convorbiri s-a remediat.
@Novacean Vasile, ne poți confirma, te rog, că e în regulă și la tine acum? Mulțumim.
