la 04-01-2023 04:19 PM - editat ultima oară la 09-01-2023 09:53 AM de DanielaH
Buna ziua !
04-01-2023 04:24 PM - editat 04-01-2023 04:48 PM
BTSeba, bun venit in Comunitate!!!
2021 sau 2022? Ce scrie in contract? Eu stiu ca poti rezilia in cel mult 14 zile de la semnarea contractului.
Ce te deranjeaza la acest serviciu?
la 04-01-2023 04:31 PM
2022* problema este următoarea , am sunat la 300 și am vorbit cu un agent și mi-a spus că în termen de 30 zile pot denunță contractul. Daca vreau sa rezilieze contractul trebuie sa iau legătura cu agentul cu care am încheiat contractul . Am sunat agentul și el mi-a spus că nu poate rezilia contractul , doar cei de la București o pot face și că în termen de 14 zile. Nu mai înțeleg nimic , ei se contrazic între ei
la 04-01-2023 04:45 PM
Rezilierea se face din centrala Orange, nu de agentul de vanzari cu care ai semnat contractul.
Si eu stiu tot de 14 zile in cazul serviciilor, in 30 de zile poti returna un dispozitiv cumparat online.
Bine, tu poti rezilia oricand contactul, doar ca, daca ai depasit perioada de "razgandire" si ai primit reduceri la abonament/dispozitive, platesti diferenta de pret pt toata perioada contractuala.
Ce te deranjeaza, de ce vrei sa ceri rezilierea?
la 26-08-2023 01:34 PM
Nu este adevărat. Plătești perioada contractuala atunci cind aduci un prejudiciu aceste companii. Atit timp cit ești cu plata facturilor la nu au ca să. ți facă. Predai echipamentul pe care îl ai în custodie și amenințările lor cu plata de despăgubi trebuie sa te lase rece. Sint niște șarlatani.
la 28-08-2023 09:30 AM
Salut!
Sa stii ca prejudiciu inseamna si rezilierea anticipata, dar ANPC cam tot da nas clientilor care merg la scoala doar pentru o hartie...
Caz concret: se aboneaza (pe 24 de luni) o serie de clienti si Orange consatnta ca semnalul a scazut si achizitioneaza si monteaza o antena in zona respectivilor clienti, desi, pana sa semneze, nu era nevoie de o acoperire mai buna. Jumatate din clientii proaspat abonati decid ca la concurenta au o oferta mai buna si pleaca. Oare nu vorbim de un posibil prejudiciu? Doar intreb. Codul Comercial prevede cateva chestii, dar ANPC se uita doar in Codul Civil, desi ar trebui sa aibe mai multe legi sub nas (doar ei [ANPC] ar trebui sa fie juristi).
la 04-01-2023 04:43 PM
In contract ce scrie? Stiu ca sunt 14 zile (2 saptamani) de la data semnarii, adica 26.12.2022 (in principiu, ai depasit cu o saptamana termenul).
Agentul are dreptate: rezilierea o trimiti la Orange.
PS: tot in contract ai eventualele sume de plata in caz de reziliere anticipata (taxa de instalare+reducere abonamente+alte reduceri primite suplimentar la optiuni).
la 06-01-2023 10:16 PM
Ajutor! Am un contract tv+int facut in luna decembrie 2022 și nu sunt mulțumit de serviciile oferite . Am sunat la 300 pentru a rezilia contractul și nu s-a putut pe motiv că nu am încheiat contractul telefonic cu niciun operator și că eu am făcut contractul printr-un agent d2d și mi-a explicat că am 2 modalități sa rezilieze contractul : 1 . Sa merg la un magazin orange 2. Sa contactez persoana cu care am făcut contractul ! . A-2-a zii am mers la un Orange și n-am rezolvat nimic pe motiv ca nu am făcut contractul într-un magazin .. i-am explicat doamnei că am luat legătura cu agentul și că nu poate rezilia contractul pe care la făcut .. așa că doamna mi-a recomandat să mă duc la ANPC. După că am ieșit din magazin am sunat din nou la 300 și am explicat doamnei toate cele întâmplate.. doamna a fost foarte cum se cade și a trimis un email agentului cu care am semnat contractul și superiorului lui pentru a-mi rezilia contractul , doar că surpriza a fost a2-a zi că agentul să mă sune și să mi spună că nu poate rezilia contractul .. Ce pot sa fac in situația asta? totuși nu as vrea sa apelez la ANPC
la 07-01-2023 12:10 AM
Ai mai postat un topic pe aceeași temă, ți s-au oferit niște răspunsuri, dar noi suntem clienți Orange, ca și tine, nu te putem ajuta prea mult în situația asta, chiar daca deschizi mai multe discuții pe aceeași problema.
Tot la 300/pe chatul My Orange sau într-un SHOP Orange, NU Store , poți rezolva problema.
Nu cred că e treaba agentului de vânzări sa rezilieze, de la sine putere, contractul.
07-01-2023 12:35 AM - editat 07-01-2023 12:36 AM
Am fost in Shop Orange și nu s-a putut , am vorbit cu 5 operatorii diferiți in decurs de 2 zile care mi-au spus același lucru .. De ce e atâta bătaie de cap pentru a rezilia un contract . Singura soluție sa reclam la anpc situația , atunci sigur o sa se rezolve. Mulțumesc !
la 07-01-2023 12:43 AM
Da, poți merge și la ANPC, dar trebuie sa ai un motiv întemeiat sa reziliezi fara sa plătești eventualele diferențe de preț, reduceri primite, pt că ai depășit termenul de "testare și răzgândire".
la 20-12-2023 12:32 PM
Doresc rezilierea contractului Tv și internet fibra efectuat ieri
la 20-12-2023 12:44 PM
Salut,
Ia legatura cu un consultant din sectiunea de Contact de aici.
Iti recomand chat-ul Djingo, daca esti client Orange Romania SA (nu Orange Romania Communications) pentru ca in general e un pic mai rapid. Pentru cazul asta, ca sa fii transferat la un operator uman, trebuie sa scrii: “transfer operator”.
la 18-01-2024 09:36 AM
mergi la anpc, nu vezi ca isi bat joc de noi, si eu vreau sa inchei toate socotelile cu ei definitiv
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor