la 29-05-2023 10:53 AM
Buna ziua. Am fost sunat de o persoana din call center de la....vodafone cum ca a vazut dânsa ca am eu la orange 4 abonamente. Este grava situatia k nu au voie si sigur cineva de la orange de sus mi a dat datele altei persoane de la alta retea. Este voie asa cv....ORANGE ? 😡
29-05-2023 08:56 PM - editat 29-05-2023 09:39 PM
Salut! Stai linistit, nu-ti bate capul, ca nu ai ce face. Este o practica mondiala cunoscuta, dar nerecunoscuta de nimeni, a companiilor mari, cum ar fi Google, Meta...etc., multe traind din traficul de date personale, cum ar fi Meta. Chiar si companiile de telefonie mobila isi mai dau date de la una la alta. Datele tale puteau ajunge oriunde, de oriunde altundeva, nu neaparat de la Orange, Vodafone...etc. Si eu am abonamente la Orange si Vodafone si mai demult m-a sunat una de la Telekom, stiind lucruri, cum a fost si la tine. Aia de unde avea datele? Si mai sunt multe exemple. Chestia cu GDPR-ul este doar de fatada, nu prea respecta nimeni treaba asta. O sa mai intalnesti multe cazuri, nu o sa fie asta ultimul...
la 29-05-2023 11:01 AM
@Forin: Bun venit în Comunitatea Orange. Referitor la problema semnalată, ”persoana din CallCenter-ul Vodafone a văzut” că ar fi vorba de 4 abonamente (poate de portat?) pentru că i s-ar fi specificat acest aspect într-o solicitare de ofertă abonament / portare. Altfel nu se apucă nici un reprezentant din vânzări să sune la întâmplare. Sunt o multitudine de clienți pe prepay în Vodafone și nu-i sună. Deci dacă i s-a menționat în cererea de ofertă pentru portare.... atunci de acolo știe.
la 29-05-2023 11:07 AM
Buna ziua....Eu,personal, n am facut nici o solicitare de portare....am nici 3 luni cu orange....cu toate cele 4 numere....si de ce tocmai titularul(adica eu)a fost sunat si nu un alt nr din cele 4. Mulțumesc
la 29-05-2023 11:36 AM
@Forin: Din lipsă de informații complete, aici în Comunitate, noi ca și clienți Orange, putem doar presupune situația personală a fiecăruia. Eu înțeleg că ai portat în Orange cu 3 luni în urmă cele 4 numere. Corect? Dacă NU, revino cu detalii.
Ca și titular de contract, nu este apelat niciunul dintre utilizatori, ci doar titularul. De aceea a fost apelat numărul tău. Și DA, dacă ai portat din Vodafone cele 4 numere, acum după 3 luni și-a dat seama și Vodafone ce a pierdut și a dorit să încerce .... marea cu degetul.
la 29-05-2023 11:52 AM
La orange era deja un nr. ca si abonament. Am portat de la Vodafone un numar, restul de la telekom si digi si cum de stia Vodafone ca eu am 4 abonamente daca de la ei a plecat 1 singur si nu am facut alta cerere de oferta.
29-05-2023 08:56 PM - editat 29-05-2023 09:39 PM
Salut! Stai linistit, nu-ti bate capul, ca nu ai ce face. Este o practica mondiala cunoscuta, dar nerecunoscuta de nimeni, a companiilor mari, cum ar fi Google, Meta...etc., multe traind din traficul de date personale, cum ar fi Meta. Chiar si companiile de telefonie mobila isi mai dau date de la una la alta. Datele tale puteau ajunge oriunde, de oriunde altundeva, nu neaparat de la Orange, Vodafone...etc. Si eu am abonamente la Orange si Vodafone si mai demult m-a sunat una de la Telekom, stiind lucruri, cum a fost si la tine. Aia de unde avea datele? Si mai sunt multe exemple. Chestia cu GDPR-ul este doar de fatada, nu prea respecta nimeni treaba asta. O sa mai intalnesti multe cazuri, nu o sa fie asta ultimul...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor