la 18-06-2025 12:07 PM - editat ultima oară la 18-06-2025 12:14 PM de DanielaH
Daca mai sunt persoane (ca mine), care chiar cred ca ofertele de pe orange.ro sunt "la un clic distanta", va informez ca nu este chiar asa. Concret: la abonamentul Smart 11 scrie ca se acorda o reducere de minimum 15%.
In realitate, dupa ce am introdus nr. de telefon, mi s-a comunicat ca "aceasta oferta nu este pentru mine" (18.06.2025). Bine de stiut!
18-06-2025 12:18 PM - editat 18-06-2025 12:22 PM
Salut,
Ai simulat posibilitatea prelungirii abonamentului în aplicația my Orange? Ne poți arăta un screenshot? Ești în perioada minima contractuala?
la 18-06-2025 01:05 PM
Abonamentul meu se termina la 01.09.2025. Stiu ca poti modifica abonamentul cu 3 luni inainte. Fiindca cu cativa ani in urma am depasit termenul si nu mi s-a mai acordat reducerea, acum am pornit cercetarea din timp. Nu salvasem screenshot-ul, de aceea am luat-o de la capat: acum nu mi-a mai spus ca nu e pentru mine abonamentul, doar mi-a pus in cos abonamentul, fara nicio reducere. Nici 15%, ce sa mai vorbim de "minimum". Va tin la dispozitie captura de ecran. Totusi, nu o afisez aici, fiindca apare si nr de tel. Evident ca am sters abonamentul din cos.
la 18-06-2025 01:22 PM
Ar trebui să iei legătura cu departamentul de ofertare. Îi poți contacta telefonic sau prin chat, menționând că dorești o oferta pentru prelungirea abonamentului.
la 18-06-2025 01:29 PM
Multumesc pentru sfat. Cand am scris aici, depasisem acesti pasi.
la 18-06-2025 01:00 PM
"Oferta cu discount 15% se aplică abonamentelor fără telefon Fun Plus, Smart şi Smart Plus pentru prelungirea unui contract pentru 24 de luni, exclusiv online. Reducerea se aplică pe toată perioada contractuală numai pentru clientii eligibili, iar disponibilitatea ofertei si eligibilitatea clientului se pot verifica in contul de client.
Ofertele nu sunt disponibile pentru abonații cu contracte încheiate pe 6 sau 12 luni, care au perioada contractuală a numărului pentru care se dorește prelungirea încă activă (mai mică de 6 sau 12 luni).
Beneficiile din ofertă nu se cumulează cu beneficiile alocate prin alte oferte. Prin acceptarea ofertei, clientul renunță la beneficiile din oferta deținută anterior, acestea încetând la momentul intrării în vigoare a noii oferte.
Se aplică criteriile de eligibilitate și este posibil ca unii clienți să nu fie eligibili pentru a beneficia de această ofertă, dar fără a se limita la acestea."
DETALII: https://www.orange.ro/abonamente/
Te incadrezi in aceste criterii?
la 18-06-2025 01:24 PM
Sa o luam pe rand: Am abonament Fan11, din 01.09.2023. Chiar nu inteleg, de ce nu sunt "client eligibil". Totusi, pentru intreaga comunitate, e bine sa observam ca site-ul nu precizeaza limitarea ofertei in functie de abonamentul actual si perioade: apesi pe "detalii" si apar doar beneficiile.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor