anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange modifica unilateral abonamentul Orange Me 5

Razvan
#StarMember
Ați primit un sms, de modificare unilaterala a contractului, prin majorarea abonamentului de la 5 la 7 euro, deși sunteți în perioada contractuală? Îmi propun sa facem un fel de sondaj, pe acest subiect. Ce părere aveți? Ați mai continua abonamentul/trece pe prepay la orange/portare la alt operator?
530 Răspunsuri 530

Vio73
#StarMember
@daniel.costel, eu am avut reduceri mult mai mari din pachetele Love și Family, deci nu mă mai obosesc să negociez prea mult.

Ascary
Campion certificat
Bun venit pe comunitate Daniel 😉

Gianni
Cunoscător certificat
Bine ai veit în comunitate Daniel, in legătură cu problemele pe care le ai eu zic să suni la Orange, și sigur vei găsi înțelegere în rezolvarea problemelor,nu te costă nimic pentru a incepe o negociere si poate vei ajunge la o înțelegere mai convenabilă. Mult succes .

VasT
Explorator entuziast
Desi nu sunt deacord cu astfel de lucruri, Orange are in contract, in toate contractele, faptul ca daca modifica unilateral pretul poti renunta in 30 de zile in baza unei solocitari la relatii cu clientii. E simplu: daca in 30 zile nu zici nimic se considera accept tacit, daca vrei renunti la abonanent fara a mai plati taxa de reziliere daca nu ti-a expirat contractul. Eu cu un numar am trecut la Telekom si e ok, dar cu celalalt am ramas la Orange deoarece trebuie sa recunosc ca au cea mai buna retea mobila din tara. Si daca se intampla sa pice unul am rezerva altul.

egate
Începător
Mi se pare extrem de neplacut faptul ca au schimbat abonamentul si au anuntat asta printr-un sms. Sunt de peste 15 ani abonat orange. Nu sunt interesati de proprii lor clienti, de imaginea lor, pentru ca nu poti trimite sms, ca abonatul sa te apeleze in 30 de zile daca nu e de acord. Corect era sa sune si sa iti dai acceptul pentru asta. Numarul de telefon cu 5 euro este al mamei mele. Femeie de peste 70 de ani, care nu stie sa deschida sa citeasca un mesaj, care are un telefon cu butoane simplu, nu utilizeaza oferta de internet si are un minim de minute apelate, doar raspunde la telefon. Am descoperit cu stupoare azi, la mijlocul lui ianuarie, ca abonamentul a fost marit cu ceva timp in urma, si cand am sunat la operatorul orange sa ma lamureasca am aflat ca ar fi fost trimis un email. Este lipsa de respect pentru fiecare abonat orange care isi plateste regulat abonamentul, care a ramas in aceasta retea, sa maresti abonamentul fara sa te deranjezi sa suni abonatul. Cu siguranta, voi porta numarul respectiv, pentru ca nu e vorba de 2 euro, e vorba de corectitudine! Si respect!

FLo1
#StarMember
@egate: Bun venit in comunitate. Nevoia de respect nu are pret, tocmai de aceea este superficial tratata, iar abordarea indiferenta. Dar este un defect al natiei educate in acest sens cel putin de 5-10 ani incoace si va fi greu de schimbat acest trend. Mergi pe varianta dialogului cu operatorul si chiar daca nu va fi ca inainte, cu siguranta va fi mai bine.

Alexandru_12
Începător
Wow. Topic pentru care am pierdut 5 minute sa pot sa fac un sondaj ochiometric dacă se merita. Sunt curios dacă ne spune google ce cota de piață are Orange în acest moment. Mai ales ca toată lumea speculează ca urmează recesiune.

Ascary
Campion certificat
Uite aici cota de piata a Orange :) https://comunitate.orange.ro/questions/2173460-stiati-orange-cota-piata-39-piata-internet-mobil

FLo1
#StarMember
@Alexandru_12: Daca tot ai parcurs discutiile din topic, fa alegerea convenabila tie si relateaz-o comunitatii. E simplu si nu are urme de ... ceata.

Gianni
Cunoscător certificat
@Alexandru, Orange are o cotă destul de însemnată pe piața, iar micile speculații nu-i pot afecta imaginea.

baiatbum
Junior
Cota de piata a orange romania o sa fie foarte scăzută datorita aroganței si indiferenței fata de client In orange shop am fost tratat la modul si citez: "asta este oferta daca nu iți convine pleaca" referire la creșterea abonamentului in perioada contractuală Cu asa atitudine față de un amărât de client, orange se va duce direct in cap

Gianni
Cunoscător certificat
Unii dintre angajați tratează clienții cu indiferență pentru că nu sunt interesați de a cîștiga simpatia clientului, aceasta se întîmplă mai peste tot.Va veni și timpul cînd nu se vor mai produce astfel de incidente neplăcute, clientul va fi respectat și mulțumit.

Ascary
Campion certificat
Speram ca astfel de cazuri sunt singulare. Recunosc ca am fost mereu tratat cu amabilitate in Orangeshopuri. In magazinele partenere insa am mai intampinat unele neplaceri dar nu grave. Se vede ca cei din Orangeshopuri sunt mai instruiti.

FLo1
#StarMember
Pe de alta parte, un truism destul de actual in zilele mileniului 3 spune ca "va rugam sa nu ne mai stresati angajatii. Clienti se gasesc mai usor decat angajati". Dar detalii la un alt topic pe aceasta tema. Eu deocamdata ma bucur de o cheltuiala de 1euro lunar in loc de 5. Nici ca se putea mai bun momentul impus de orange. Poate din comoditate nu ma deranjam sa fac aceasta schimbare. Am realizat astfel o economie de peste 50 euro anual pt servicii de voce si date mobile.

Christa
Începător
Cred că aș trece la alt operator, dacă această modificare unilaterală nu este stipulată în contractul inițial. Însă în condițiile în care acest lucru este prevăzut în contract, schimbarea este perfect legală, așadar nu prea ar exista obiecții reale.