anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange modifica unilateral abonamentul Orange Me 5

Razvan
#StarMember
Ați primit un sms, de modificare unilaterala a contractului, prin majorarea abonamentului de la 5 la 7 euro, deși sunteți în perioada contractuală? Îmi propun sa facem un fel de sondaj, pe acest subiect. Ce părere aveți? Ați mai continua abonamentul/trece pe prepay la orange/portare la alt operator?
530 Răspunsuri 530

Ascary
Campion certificat
N-am știut că un abonament de 5 euro pe care îl aveam a fost modificat la 7 euro,se pare că am ratat SMS-ul,mi-a spus asta un vânzător dintr-un partener unde mersesem sa alimentez OM. Cu aceasta ocazie mi-a propus și o reducere a abonamentului la 6 euro TVA inclus. Am fost de acord. Mi-a mai dat gratis un telefon Nokia din acela cu butoane,un card de memorie de 32GB și un SIM gratuit cu o opțiune de 6 euro,cu vreo 50GB + 6 care erau incluși,nelimitat în rețea și vreo 1000 national parca. Până la urmă e ok. Pentru cine e din Pitești,partenerul cu pricina e in Jupiter City.

Vio73
#StarMember
Foarte cuminți cei de la acel magazin. Mi-au făcut și mie mai multe reduceri! Felicitări !

Miha_Z
#StarMember
Bravo @Ascary pentru alegerea facuta. Ai primit o oferta buna!

Ascary
Campion certificat
Multumesc Mihaela și Vio. Și voi ați făcut niște alegeri înțelepte in acest sfârșit de an. Să vă bucurați de telefoane.

Necalex
Începător
La mine mesajul a fost mai tragic... Am primit 10 GB nu 40... Iar abonamentul cu care aveam resurse share, nu se mai poate folosi împreună cu acesta... Si am peste 19 ani de contract, și încă 3 abonamente active... Salut! Incepand cu data de 06.11.2019 vei beneficia de noul pachet Orange Me Start 7 cu roaming, nelim minute si SMS in retea, nelim minute si SMS nationale, 100 minute international si 10 GB net la doar 7 EUR/luna (cu TVA). Daca nu esti de acord...

Vio73
#StarMember
Te sfătuiesc să-i contacteze prin unul din canalele de comunicare și să le spui că ceea ce ți-au oferit ei, nu acoperă nevoile tale de comunicare și sunt sigur că se vor găsi soluții! Succes!

FLo1
#StarMember
Pe mine comunitatea hotului nu m-a va ajutat decat cu un abonament de valoare mai mare decat cel initial. Concret, in loc de 5euro initial propus, in urma multiplelor analize din laboratorul cu pacaleli s-a ajuns la un nemodificabil 6 euro (nu mai conteaza ca erau resurse ce-mi ajungeau pe juma' de an, dar muuult mai putine ca inainte), astfel ca de azi sunt fericitul purtator de PREPAY, adica o cartela purtatoare de numar si fara obligatii modificate peste noapte (ca hotii). Cartela desi a fost incarcata cu 5 euro (by default ca asa a vrut hotu'), nu a fost destul sa-i lase ca euro ci a trebuit sa-i transforme HOTESTE pe toti si fara a fi anuntat intr-o optiune fara rost si cu euroi multi, de parca era varianta cea mai avantajoasa. Deci hotul trebuie sa fie si mincinos pe deasupra. Dar daca de blackFriday hotul s-a indestulat, de Craciun ii pregatesc o portare ca sa uite de clienti cu vechime de 20 de ani. Astfel eu nu voi mai da Orange-ului euroi pe servicii oferite pe hartie, promisiuni electorale si resurse de care nu am nevoie.

Ascary
Campion certificat
Ești supărat rău Flo,dar poate până de Crăciun îți mai trece ca sa nu te portezi. E păcat să pierzi atâta vechime și s-o iei de la capăt la alt operator.

FLo1
#StarMember
@Ascary: De la inceput (cu 20 de ani in urma) am sustinut si am fost deschis spre DIALOG, cu o atitudine colorata in ORANGE. Dar atitudinea unor "new entry" cu care am dialogat in ultima luna si care de la o abordare la alta reluau de la zero povestea ca si cum nu am discutat nimic anterior, ca si cum ... nu e profi deloc. Fiecare isi alege oamenii cu care se inconjoara. BTW: la trecerea pe PREPAY... bye-bye vechime, deci este un subiect istorie. Dar la un 5 euro alimentati pe prepay, eu vroiam prelungire perioada activa, dar ORANGE cel hot a decis sa-i extermine intr-o optiune. E corect 'au ba? Nici nu-l lasa pe client sa decida pentru el cum sa-si foloseasca creditul. Hotie pe fata! Sper membrii comunitatii sa invete ceva din astfel de "experimente" si "experiente" astfel incat sa-si cunoasca mai bine partenerul de DIALOG.

Guguruza
Începător
Am trecut pe cartela Oferte mai bune

Bmi
Începător
Probabil compania a luat în calcul și litigiile ce vor rezulta in urma modificării unilaterale a contractului. Orice clauză de modificare unilaterală a contractului este abuzivă, indiferent de motiv. Dacă eu abonat mă trezesc la jumătatea perioadei contractuale că nu vreau sa mai plătesc 5 € ci 2€ pe serviciile Orange pentru că am nevoie de bani să îmi iau farduri care ar fi răspunsul companiei? Faptul că mărești resursele abonamentului in condițiile majorării prețului abonamentului nu este relevant pentru un client care nu are nevoie de astfel de resurse și care nu le consuma nici pe cele incluse in abonamentul de 5€. E o măsură care va costa compania.

Ascary
Campion certificat
Probabil ii va costa ceva dar cred că și-au făcut și ei niste calcule. Este adevărat că nu s-au așteptat ca abonații să primească cu brațele deschise aceasta măsură însă,dar cumva au fost obligați din punct de vedere sa o adopte cu orice risc. Eu am primit o oferta buna,6 euro cu TVA inclus și ceva resurse crescute,deci n-am sărit la 7 euro. Mai rămânea și varianta prepay dar n-am vrut să pierd vechimea. In fine,ce e val ca valul trece,se va mai discuta o vreme pe aceasta temă apoi se vor liniști apele. Ne obișnuim cu toate.

Gianni
Cunoscător certificat
Ai dreptate @Ascary după ce va trece acest val, se vor mai liniști treburile nu pentru mult timp , dar sper din tot sufletul să mergem înainte și modificările de prețuri să nu mai fie așa de mari. Aceste măriri de tarife majoritatea le vor suporta dar sper să crească calitatea serviciilor . Aici nu prea am dubii pentru că Orange știe să ia în serios orice reclamație și să satisfacă majoritatea clienților.

1Qleu
Junior
Cu toate ca am reusit readucerea abonamentului la 5e,cu beneficii crescute fata de cel dinainte,mi-am dorit si schimbarea numarului cu unul ce il am pe o cartela prepay,lucru care conform spuselor operatoarei Orange nu este posibil. Drept urmare am inchis abonamentul si numarul(15 ani vechime). Bye bye Orange.

Bmi
Începător
De curiozitate eu am 3 abonamente luate la pachet din care 2 de 5€ pe care le- am ales pentru că sunt folosite exclusiv pentru voce , internetul, SMS , MMS nu sunt utilizate iar resursa de minute nu este niciodată consumată. Practic deja plătesc mai mult decât consum. Cei 2 € adăugați în plus fac costul abonamentului raportat la consum să fie excesiv și nejustificat pentru buzunarul meu. Am rămas în rețea pentru pachetul de 3 abonamente. Acum Orange îmi modifica unilateral prețul la două abonamente fără acordul meu (aștept de o luna răspunsul de la operatori, azi am aflat că nici nu au inregistrat reclamația). Sper sa i se pară echitabil că eu sa reziliez toate trei abonamentele sau poate întrucât veniturile mele au suferit modificări decid unilateral să nu mai achit nici un abonament. Sau dacă mă gândesc mai bine formulez o cerere de chemare în judecată pentru clauze abuzive și poate vreau și daune morale pentru stresul provocat. Așa vreau eu unilateral. Și poate mai vor și alții.