anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange modifica unilateral abonamentul Orange Me 5

Razvan
#StarMember
Ați primit un sms, de modificare unilaterala a contractului, prin majorarea abonamentului de la 5 la 7 euro, deși sunteți în perioada contractuală? Îmi propun sa facem un fel de sondaj, pe acest subiect. Ce părere aveți? Ați mai continua abonamentul/trece pe prepay la orange/portare la alt operator?
530 Răspunsuri 530

Razvan
#StarMember
Unii au reușit sa își păstreze abonamentul de 5 euro, norocul lor a fost ca erau ieșiți din perioada minima contractuală și i-au contactat cei de la retenție. @firefly, transmite o sesizare din My Orange, să îți reducă perioada contractuala la cea inițială. Prevederile OUG 114 încă nu au intrat în vigoare pentru industria telecom, în fine, operatorii au găsit o scuză pentru majorarea tarifelor în luna aprilie anul curent.

FLo1
#StarMember
Pentru cei care nu s-au informat suficient sau prea comozi pentru a face o schimbare: "Nu poti face aceeasi greseala de 2 ori. A doua oara cand o faci nu mai este greseala, este alegere." Desi stiu ca o singura frunza intr-un copac nu va face umbra, va recomand sa va informati despre alternative. Sunt multiple, oriunde v-ati afla: in tara sau in afara ei, la munte sau la mare. La fel cum cine ridica osanale unui singur operator va regreta ca nu a incercat (cel putin) o singura alternativa. @Razvan: "Unii au REUSIT sa-si pastreze abonament de 5euro": Eu unul consider ghinion. Se poate mai mult de atat. Ca nu vrea ORANGE si prefera sa scoata mai mult din buzunarul vostru... e alta poveste. Cine cedeaza primul va pierde intotdeauna. Iar unele actiuni sunt iremediabile, pentru ca ETICA trebuie sa existe de ambele parti, iar in cazul meu consider ca ORANGE a depasit cu muuult acest prag.

Firefly
Cunoscător
@FLo_1 se prelungește și perioada contractuala nu doar suma.

FLo1
#StarMember
@Firefly: Daca informatia ta e bine documentata, atunci am un motiv in plus sa declar gasca de operatori ai ORANGE-ului niste mincinosi. Caz concret, la prima discutie avuta cu ei in urma surprinzatorului SMS, am intrebat despre acest aspect. Vrei detalii documentate oferite ca nimeni din comunitate? Nume operator: Roxana-Elena; Data: 24.10.2019 ora 11:39; Intrebare: "Oferta este pe 1 an sau 2 ani?" Raspuns operator: "Nu primeste perioada contractuala". Concluziile le analizeaza fiecare. Cum spuneam... cu o frunza nu face copacul umbra.

Razvan
#StarMember
În mod normal nu ar fi trebuit sa se prelungească perioada contractuală. Depuneți sesizare la Orange, cărora vi s-a mărit și perioada contractuala, pentru a reveni la cea anterioara.

Ryvain
Junior
Vad ca raspunsurile sunt contradictorii la intrebarea mea legata de prelungirea automata pe doi ani, a contractului cu Orange daca nu raspunzi infamului SMS. E cineva aici de la Orange, ca sa ne lamureasca? O prelungire a unui contract se face prin acordul explicit al persoanei legate de contract. Or, un individ in coma, sau cu ochii bandajati in urma unei interventii oftalmologice, unul plecat din tara, sau poate cineva aflat in arest preventiv nu poate renunta la contract in urma marsavului SMS. Ce facem? I-am incaltat pentru doi ani?

FLo1
#StarMember
@Ryvain: Aceasta incertitudine iti garanteaza un singur raspuns: Ai ceea ce alegi. Si ai 30 de zile pentru a face asta. Atat timp cat lasi incertitudinea sa predomine ORANGE isi va face de cap, iar regretele personale pot fi tardive. Ia decizia si actioneaza in consecinta. Mai exact: Iti convine oferta? Atunci 1 an, 2 sau 10 ani ... ce mai conteaza? In caz contrar inseamna ca oferta nu e ok si cred ca stii care-ti sunt alternativele. Offfff.....

DanielaH
Moderator
Schimbările abonamentelor din cadrul campaniei actuale de repoziționare au loc fără modificarea/ prelungirea perioadei contractuale.

Theodor
Junior entuziast
Asa cum scrie și în acel sms,solutii exista. De la oferta propusa mult mai buna, chiar dacă mai scumpa. Oferta e fără adăugare de perioada contractuala. Alternativ, nici trecerea pe prepay nu e de neglijat, unde sunt tot felul de bonusuri, mai ales pentru cei ce au nevoie de mult net. Portarea se poate face în cele 30zile de la primire sms fără plata despăgubiri dacă mai aveți perioada contractuala. Atenție însă la calitate servicii dacă alegeți alt operator. Pentru cei ce au nevoie de roaming, se pot cauta soluții apelând la 300 relații clienți. Soluții exista deci, dacă exista bunăvoința de ambele părți. Iar pentru cei ce au bonusuri de minute internaționale, acelea se păstrează la modificare cu oferta din sms, ex 300 minute internaționale. Bonusurile de net, gen dublu date naționale, se pierd la modificare. @Cip,oferta din sms primit de tine e start 7 național. Deci fără acces și minute roaming. Legat de prepay, oferta de 4 euro nu are internet. Tot legat de prepay, în roaming ai 2 variante. Ori pe credit, ori opțiune de 10 sau 12 euro. Deci abonament cu roaming găsești mai ieftin. Legat de propuneri sms, difera în functie de ce abonament ai. Unele oferte au 10,altele 40 sau 50 GB. În plus, în functie de situație, unii au obținut abonament de 6euro.Doar ca e fără roaming. Deci tot varianta din sms e cea mai buna. Și e fără perioada contractuala. Niciunui client nu i s-a modificat perioada contractuala. Dacă e legal? Este. În contract exista art 7 privind modificarea unilaterala. Scrie aici și de obligația de 30 zile anunt înainte și de neplata daune. Deci s-a trimis sms cu 30 zile înainte. Cei ce porteaza sau reziliază, deși mai au contract, nu plătesc despăgubiri. E cât se poate de legal. Dacă am semnat contractul fără sa citim, e vina noastră. În instanta am pierde. Contractul îl găsim și pe site pentru cei ce nu îl mai dețin. Așadar, va recomand sa alegeți fiecare varianta cea mai buna pentru fiecare.

Firefly
Cunoscător
Verificasem acum câteva zile dar nu am făcut print, în my Orange îmi apărea perioada contractuala probabil eronata și chiar ma gândeam cum doamne îmi mărește iară pe 24 de luni când știam ca nu ar fi trebuit sa fie asa. Se pare ca era doar o eroare, verificând ieri din nou perioada mea contractuala este la fel ca înaintea modificării abonamentului.

Firefly
Cunoscător
Ryvain știu ca trebuie sa reacționezi la acel SMS dacă nu ești de acord cu schimbarea, ei practic te anunță ce se întâmplă, ca se modifica din x în z cu toate detaliile. Acum mi e greu sa cred ca cineva aflat în situațiile descrise de tine nu are pe nimeni care sa ii 'tina' telefonul și sa poată observa acestea. Oricum timpul de reacție este de 30 de zile, destul zic eu ca să poți face ceva

Ascary
Campion certificat
Într-adevăr Firefly se mai întâmplă că în aplicația My Orange să nu fie afișată data corecta,dar de obicei își revine,în sensul că se actualizează mai greu. Cum urmăream un telefon cu reducere că sa fiu sigur am sunat la 300 . Diferență între ce mi-a spus consultantul Orange și data din My Orange era de o luna.

T3odor
Începător
Și eu am primit pe unul din abonamente acest mesaj. Am fost într-un magazin Orange și am discutat aceasta problema. Orange va scoate de pe piața acest tip de abonament. La noul abonament de 7 euro sunt 38gb net 100 minute internaționale și nelimitat naționale sms și voce.

cz11
Junior
Faceti o plangere la ANPC. Eu am ramas cu abonamentul de 5 euro pana la sfarsitul perioadei contractuale.

Andreibur
Începător
(poate doar daca discutia cu angajatii Orange ar fi extrem de neplacuta, atitudinea oamenilor m-ar putea determina sa renunt la un furnizor, dar la Orange nu am avut surprize neplacute), iar cu prepay nu ma simt foarte confortabil, deci probabil nici pe prepay n-as trece. Oricum, daca Orange ia aceasta masura, inseamna ca a studiat problema si si-a asumat eventualele pierderi de abonati.