anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange modifica unilateral abonamentul Orange Me 5

Razvan
#StarMember
Ați primit un sms, de modificare unilaterala a contractului, prin majorarea abonamentului de la 5 la 7 euro, deși sunteți în perioada contractuală? Îmi propun sa facem un fel de sondaj, pe acest subiect. Ce părere aveți? Ați mai continua abonamentul/trece pe prepay la orange/portare la alt operator?
530 Răspunsuri 530

Vio73
#StarMember
@Gianni, Semnalul nu poate garantat de nimeni. Dar se pot găsi soluții cu repeatere, etc.

FLo1
#StarMember
@Gianni: "Clientul nostru stapanul nostru" este o iluzie creata pentru client si dovedita de operator. De fapt acea zicala este "Nu ne mai stresati angajatii. Clienti mai gasim noi", ....pe cand formarea unui angajat cere timp si bani si tot nu poti fi sigur ca ramane si nu pleaca la concurenta". @Vio73: Alegi un operator nu pentru a-ti blinda casa cu diverse device-uri aditionale, si deloc ieftine. In plus poti monta dispozitive cate vrei acolo unde n-ai semnal, rezultatul e tot zero. Pe de alta parte GSM si wireless nu e chiar aceiasi poveste. Ca sa stie si ceilalti, ca sunt sigur ca tu stii asta.

Vio73
#StarMember
Nu știu de ce ar trebui să știu eu sigur asta. Eu am văzut persoane care au problemele respective și după mai multe sesizări au fost găsite soluții. Dacă ai făcut sesizări și Orange nu ți-a rezolvat problema, înseamnă că e ceva mai complex și cauți tu soluții. Îmi pare rău!

FLo1
#StarMember
@Vio73: "De ce ar trebui sa stii" : Pentru ca esti specialist (si comunitatea a recunoscut aceasta) si pana acum ai dat raspunsuri pertinente care au venit cu solutii pentru o mare parte a comunitatii. Acum dintr-o data nu mai stii?? Pacat. Tocmai prin plasarea unei reclamatii problema nu se rezolva, dar solutiile prezentate de tine in urma cu cateva postari pareau atat de simple, banale si usor de aplicat. Se pare ca nu e chiar asa dupa ultimul mesaj al tau."A vedea" nu inseamna "a experimenta pe propria piele". Si apropo de "cauti singur solutii", tot asa, cineva mi-a spus intr-o situatie similara ca daca energia electrica ti se pare prea scumpa atunci esti liber sa-ti construiesti hidrocentrala. Asa ca intr-adevar sunt solutii....si solutii.

Gianni
Cunoscător certificat
@Flo1 eu cred că un operator care își respectă clientul încearcă să găsească soluții pentru a-l ajuta și a-l menține în rețea. Cînd ai concurență nu găsești clienți chiar așa ușor, fiecare încearcă să plătească cît mai puțin și să aibă cît mai multe beneficii. În privința angajaților nu-ți face probleme, ei sunt stresați zilnic , cînd timp de 8 ore ești în legătură cu diverse persoane care sunt nemulțumite nu este chiar atît de simplu. A lucra cu oamenii e un stres enorm si nu sunt mulți care rezistă. Eu sper ca pîna la urmă sa gasești înțelegere la Orange pentru a-ți rezolva problemele în favoarea ambelor părți. Succes.

gicu
Începător
Jeguri de oameni.Detin abonament de 15 ani si ati bagat fortat mana in buzunar.Am avut 3 abonamente si o sa ma portez cu siguranta.Nu poti impune cuiva sa plateasca in plus pe diferite motive...politica companiei...notificare prin sms.Rusineeeeeeeeeee!

Gianni
Cunoscător certificat
O companie își face politica în funcție de resursele pe care le are. Ei nu-ți bagă mîna în buzunare și nici nu te poate obliga să rămîi clientul lor; asta rămîne la aprecierea ta.

AXXE
Începător
Am primit SMS : se modifică de la delfin (4€) la 5€ de azi, dar sms-uri nu am primit. Dacă primesc și mărirea de la 5 la7€, după 14 ani vechime la Orange, zbor de urgență la alt operator cu ambele numere.

flrom
Junior
Daa...astazi am fost la sediul principal Orange din localitatea mea pentru a discuta si rezolva problemele din ultima perioada ca sa aflu ca in urma convorbirilor din lunile anterioare, in urma carora dealtfel nu am obtinut nimic din ceea ce am cerut, mi-a fost si prelungit contractul pe doi ani fara a mi se acorda nici un beneficiu, deci pana la rezolvarea sesizarii pe care dealtfel am facut-o pe loc nu pot face nimic. Felicitari Orange,dar sa stiti ca si noi suntem oameni care muncim, suntem stresati, iar timpul necesar pentru a rezolva problemele pe care ni le creeaza angajatii Dumneavoastra trebuie sa-l alocam fara a-l putea recupera din alta parte. Varianta portarii in alta retea devine o varianta din ce in ce mai realizabila.

teacher_
#StarMember
@flrom, contractul a fost prelungit ca urmare a faptului că nu ați răspuns la sms-ul primit, și s-a considerat răspuns tacit... Îmi pare rău că ati luat decizia asta.

gicu
Începător
Trec la un alt operator Dar de ce nu ati ales o alta metoda de informare?Ati ales sms ul din cauza ca majoritatea nu il citesc sau ignora.De ce nu ati chemat in agentii cu modificarea contractului in fata?

Gianni
Cunoscător certificat
@Gicu este decizia ta; imi pare rău că ai decis șă pleci la alt operator; pe termen lung nu vei avea nimic de cîștigat .In 2-3 luni vei vedea ca și ceilalți operatori vor schimba tarifele așa că nu cred că îți va conveni nici acolo dar asta vom vedea pe parcurs .Succes.

teacher_
#StarMember
@Gicu, sunt milioane de oameni abonați Orange... Și cateva sute de magazine... Unde ar fi avut toți loc, și cum? Sms-ul este o metoda agreata de ANCOM. Și cine nu își citește sms-urile..?

1Qleu
Junior
In atentia d-nei teacher, am trimis mesaj ca nu sunt de acord cu marirea de abonament,am si vorbit si cu un operator caruia i-am spus ca nu sunt de acord cu marirea si ce credeti ,mi-au marit abonamentul. Drept urmare i-am notificat tot prin sms ca doresc desfintarea abonamentului si ca renunt la numar. Au raspuns ca in 6 zile ma contacteaza un operator. Aveam cam 2-3 gb net trafic pe luna si max. 20 min nationale. Cam mult 7 e, nu?

Tina
Cunoscător certificat
Știu ca aici este vorba despre mărirea abonamentului insa eu am primit o propunere de micșorare. Am fost sunată de Orange sa mi se propună o reducere de 1 euro la abonamentul de voce și prelungirea reducerii la abonamentul de internet (ar trebui sa plătesc opt euro dar achit patru euro). Am refuzat pentru ca nu mai îmi trebuie abonamentul de internet, deci l-am reziliat. Rămân, deci cu șapte euro. Speram ca după doi ani de contract sa pot sa revin la abonamentul de cinci euro, dar asta este. Încerc sa văd partea plină a paharului și anume, am scăpat de patru euro și ca am posibilitatea de a cumpara in telefon in condiții mai avantajoase. La cinci euro abonament era ca și cum îmi cumpăram telefonul la liber.