anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange modifica unilateral abonamentul Orange Me 5

Razvan
#StarMember
Ați primit un sms, de modificare unilaterala a contractului, prin majorarea abonamentului de la 5 la 7 euro, deși sunteți în perioada contractuală? Îmi propun sa facem un fel de sondaj, pe acest subiect. Ce părere aveți? Ați mai continua abonamentul/trece pe prepay la orange/portare la alt operator?
530 Răspunsuri 530

Jean1956
Începător
Aș rezilia imediat contractul și aș trece în alta rețea

teacher_
#StarMember
@Jean1956, de acord cu tine, dar dacă acea rețea va scumpi peste o lună la rândul ei, ce vei face?

Firefly
Cunoscător
@Jean1956 dacă la acea rețea semnalul nu este la fel de bun? Cel puțin în unele locuri din țară, din câte știu Orange are cea mai buna acoperire deci cam GREA alegerea ta.

FLo1
#StarMember
@Firefly: Problema de "acoperire" e rezolvata de "acoperiti". "Cea mai buna" ...este o parere relativa, pt ca in metropola G-urilor ajungi sa n-ai semnal indoor, cum corect ai constatat. Dar voi lua in considerare statistica in cazul in care voi bate campii(le) unde exista semnal ok.

Gianni
Cunoscător certificat
Semnalul la mobile în interiorul clădirilor este o problemă generală,nu poți avea același semnal ca afară,de aceea trebuie să-ți găsești locurile potrivite pentru a putea vorbi. Orange are acoperire mare, servicii de calitate, oferă bonusuri ,reduceri ,promoții la cei ce achiziționează telefoane,pîna la urmă nimic nu este gratis toate servicile se plătesc. Atunci cînd acestea sunt de calitate e bine dar nu-i poți mulțumi pe toți .

flrom
Junior
Deci...după jumatate de an ,după ce lună de lună vorbesc cu câte un reprezentant Orange pentru a rămâne cu cele trei abonamente de 5 euro,având în vedere că mă interesează doar serviciul de voce,și scoaterea serviciului tv din abonament deoarece nu-l folosesc,mereu mi se spune că gata...luna viitoare așa o să aveți...,ulterior nu se rezolvă nimic,mereu câte o chestie gen ...n-am vorbit cu titularul...n-am obtinut acordul...etc, acum vine factura cu abonamentele mărite și cu serviciu tv inclus.Trebuie să menționez că în ceilalți 15 ani și ceva de abonament nu am avut probleme de genul 'una să vorbesc și alta să se întâmple'.Va trebui să încerc totuși portarea,chestia cu modificarea unilaterală prin sms,pe care eu de altfel nu l-am primit nu e deloc ok.Ce s-ar întâmpla dacă ei ar hotărî,unilateral să modifice abonamentul la 100 eur,sau 1000...du-te și te judecă dacă-ți permiți.

nucu28
Începător
Nu recomand trecerea la prepay. Poate este o solutie provizorie pe termen scurt, pe termen lung un abonament, stabilit de tine, in functie de necesitati, este cea mai buna alegere!

Gianni
Cunoscător certificat
@flrom se mai întîmplă si astfel de neplăceri din păcate ,dacă totuși ai vorbit cu ei ești deja inregistrat iar dacă factura îți vine cu serviciul tv sună din nou și sigur vei găsi o rezolvare favorabilă.Mult succes. @nucu 28 fiecare poate alege varianta care îi convine,și după bugetul de care dispune,problema este ca clientul să fie mulțumit.

Ascary
Campion certificat
Mulțumirea clientului nu este o problema ci o rezolvare 🙂

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Nimeni nu garantează semnalul indoor și nu știu despre ce ,,acoperiți" vorbim. În fine, dacă nu există semnal în clădiri, se găsesc soluții, dar trebuie căutate.

FLo1
#StarMember
Pentru mine ca utilizator, pentru ca operatorul sa-mi garanteze semnalul la interior, gasesc platitori binevoitori de abonamente astronomice care sa suporte investitiile operatorului respectiv.

Neaplicabil
Nu este corect! Noi clienții trebuie să fim corecti să plătim abonamentele în oricare situatie, asa si voi să fiti corecți cu noi. Da, e adevărat, aveam un abonament la Orange de 5 euro; vi se pare mic acum , nu e vina mea. Am 5 abonamente la Orange și mie mi se pare mare unul din abonamente de 15 euro; pe ăsta de ce nu vreți să-l închidem , că vreau să scot si eu abonamentul de 15 euro din portofoliu meu. Nu îmi place atitudinea pe care ați avut-o; de 18 ani sunt în rețeaua voastră; e cam târziu, dar m-am săturat.

Ascary
Campion certificat
Marian ai incercat sa iei legătura cu un consultant Orange pentru a clarifica situația abonamentului tau de 15 euro? Eu sunt sigur că vei găsi înțelegere daca vei ști cum să pui problema.

Gianni
Cunoscător certificat
@Ascari Problema este că ,,Clientul nostru stăpînul nostru" @Vio 73 soluția pentru semnalul în clâdiri, cel mai bun este telefonul fix sau internetul . @Flo 1 semnalul la interior poate fi mai bun sau mai rău, aceasta depinde de zonă, spațiu de acoperire, conditile atmosferice. Investițiile trebuie facute oricum pentru a avea o acoperire cît mai bună. Ca să o luăm mai în serios, cifra de afaceri la nivel mondial pentru internet mobil la numai 1 procent este aproximativ 8-10 miliarde € pe an. @Marian pentru un adonament de 15€ dacă îți pui punctul de vedere poți negocia cu Orange de a avea benefici în favoarea ta. Mult succes

Neaplicabil
Sunt sub contract cu toate 5 abonamente; bineînteles că nu găsesti nici o întelegere când esti sub contract. Sunt 2-3 operatori care îsi fac treaba la Orange dar doamne fereste să ajungi pe mâna celorlalți. Le dai note 10 si ei înteleg altfel modificările. Problema mea este de ce îmi închide un abonament de 5 euro că nu sunt de acord cu trecerea la 7 euro. Le amintesc că ei m-au rugat să am acel abonament de 5 euro pentru mama care are telefon cu butoane si nu vrea internet. Pentru fata mea am abonament de 10 euro cu 5 gb internet. Văd că la abonamentele mari nu au grijă de noi să ne mărească resursele dacâ e corectitudine. Acolo se vrea doar banii făra să beneficiezi de nimic. Acum să vă văd; acel abonament de 5 euro a fost prelungit si cu un telefon pe care îl plâtesc pe factura cumpărat cu mult mai mult decât costă în realitate. Întreb acel telefon în rate care a fost cumpărat în condițiile de atunci . Acum, dacâ sunteti corecti, anulati cu ratâ cu tot dacâ tot închideti abonamentul. Sau voi sunteti corecti cu ce vă convine vouă.