anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange modifica unilateral abonamentul Orange Me 5

Razvan
#StarMember
Ați primit un sms, de modificare unilaterala a contractului, prin majorarea abonamentului de la 5 la 7 euro, deși sunteți în perioada contractuală? Îmi propun sa facem un fel de sondaj, pe acest subiect. Ce părere aveți? Ați mai continua abonamentul/trece pe prepay la orange/portare la alt operator?
530 Răspunsuri 530

Gianni
Cunoscător certificat
Aici ai dreptate @Flo 1, cînd aștepți 1an și nu se rezolvă mare lucru e normal să devii nervos, probabil în zona în care domiciliezi sunt foarte mulți clienți Orange și de aceea sunt aceste probleme de semnal. Acum ai 2 variante, ori se rezolvă problema într-un mod favorabil cu servicii de calitate, ori te transferi la un alt operator care îți poate asigura aceste serviciu la un preț convenabil. Baftă

Miha_Z
#StarMember
Eu am rezolvat aceasta problema. Am crescut abonamentul la 8 Euro si mi-am luat mobil in rate. Asa cresterea abonamentului s-a realizat fiindca am dorit eu si nu impusa de firma. :))

Gianni
Cunoscător certificat
@Iwolf plătești mai mult dar ar trebui ca serviciile să fie de calitate, dacă tu crezi că calitatea serviciilor este necorespunzătoare, poti chema serviciul clienți și le poți zice care sunt nelămuririle tale. Dacă în 2săptămîni nu primești răspunsul favorabil, treci pe cartela PrePay unde poți activa oferta cea mai avantajoasă pentru tine și familie. Mult succes.

bluestar3
Începător
Nu. Nu este ok. Oricum, modificarea s-a operat și s-a rotunjit în favoarea operatorului

Gianni
Cunoscător certificat
@Miha Z ai rezolvat problema în favoarea ta iar pe termen lung ai numai de cîștigat. Foarte mulți gîndesc pe termen scurt sau nu-și permit să facă acest lucru din diverse motive, în aceste zile dacă nu îți asumi riscuri nu poți merge înainte. Mult succes în continuare.

Gianni
Cunoscător certificat
@Bluster3 operatorul și-a făcut niște calcule de investiții pe termen lung ca să nu iasă în pierdere dar nici să-și piardă prea mulți clienți.

teacher_
#StarMember
Aparent este un câștig doar de o parte, a operatorului, dar eu tot susțin că peste o perioada oarecare toți operatorii vor scumpi... Și atunci situația va reveni la normal.

Ascary
Campion certificat
Ce telefon ai achiziționat Miha Z daca nu sunt indiscret? 🙂 Mă bucur că ai găsit varianta câștigătoare.Poate ne spui și ce resurse ai primit. Mă bate gândul să aplic și eu soluția ta.

Vio73
#StarMember
Fiecare își face propriile calcule. Nu știu cât a câștigat firma prin aceste majorări, pentru că eu cred că a făcut-o pentru că erau nerentabile pentru ei. Plus că unii au renunțat! Sigur, Orange și-a asumat riscul, dar ei știu mai bine ce fac. Într-o piață în care prețurile au crescut enorm în ultima vreme, nu știu de ce ne mirăm!

FLo1
#StarMember
@Gianni: Intr-o zona cu "sateliti" la etajul 15, intr-un bloc de 4 etaje inconjurat de giganti de beton e de asteptat sa fie astfel de probleme. Nasoleala e ca Orange doar te periaza cu iluzii. Degeaba si harta cu verificarea semnalului care pe strada imi arata semnal bun, daca la interior e varza.

FLo1
#StarMember
Ca un caz general: acceptarea unui tarif crescut, intr-o tendinta de reducere a cheltuielilor este de fapt o acceptare a pacalelii, nicidecum o realizare proprie. Iar daca am nevoie de rate le fac la banca nu la IFNuri. Cat priveste pe cei care justifica o crestere de abonament ca necesara pentru investitii, sa se gandeasca ca ceea ce au platit pana acum a mers pe cheltuieli, nu pe investitii. E multa poveste despre cum se inregistreaza investitiile, dar cine a inteles actioneaza in consecinta. Ceilalti mai cauta sperante, nu raspunsuri.

Vio73
#StarMember
Eu cred că fiecare știe cel mai bine ce costuri și strategii are! Orange nu e o societate caritabilă și e normal să dorească să scoată profit. Dacă punctual sunt probleme cu semnalul indoor, nu este vina lor, pentru că nicio companie nu pune antene individuale. Există soluții cu repeater, etc, dacă stai într-un bloc cu probleme de semnal. Dacă alți oferă abonamente mai ieftine, cred că își permit și e bine că există alternativă. Eu am văzut ce antene și acoperire au aceia prin rural și așa înțeleg foarte bine de ce au prețuri din alea.Ba mai mult, am avut și 2 abonamente la ei până acum ceva vreme. Sigur, e un punct de vedere. Îți înțeleg supărarea, dar cred că se găsesc soluții. Dacă vrei ieftin și bun, nu există!

FLo1
#StarMember
"Cere si ti se va da", accepta si ti se va MAI lua. Este o filosofie atat de simpla, de formala, dar ignorata in multe situatii fara grad de complexitate ridicat. De aceea singurul "influencer" pentru mine sunt eu, desi am sesizat in comunitate cateva incercari in acest sens (atat pozitiv, dar si negativ).

Firefly
Cunoscător
Legat de semnal pot spune ca harta îți arată semnalul de afara și nu din clădire. Eu am semnal foarte bun afara în schimb în casa în unele zone nu am aproape deloc, pentru ca am o casa cu majoritatea pereților de 1 m grosime poate și umpic mai mult fiind perete nou zidit cu peretele vechi. Am observat și la blocuri aceasta problema, mai ales în boxa care este deja nivelul - 1. Depinde foarte mult și de structura clădirii în care te afli.

Cristi_5
Începător
Nu este normal dar asa au facut tot timpul.Probabil as pleca la alt operator dar cam toti fac la fel.