anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange modifica unilateral abonamentul Orange Me 5

Razvan
#StarMember
Ați primit un sms, de modificare unilaterala a contractului, prin majorarea abonamentului de la 5 la 7 euro, deși sunteți în perioada contractuală? Îmi propun sa facem un fel de sondaj, pe acest subiect. Ce părere aveți? Ați mai continua abonamentul/trece pe prepay la orange/portare la alt operator?
530 Răspunsuri 530

FLo1
#StarMember
@Gianni: Stii cum te va incalzi acoperirea "fooooaaarte mare" a Orange-ului? Precum s-a incalzit Romtelecom-ul pe vremuri, iar acum cu acoperirea a ramas. Pe mine acoperirea aceasta nu ma incalzeste intrucat (am mai repetat-o) nici in centru de metropola nu am semnal decat pe la colturi de geam, iar chiar si acolo eventual un 2G. Tu ce ai face cu mobilul cand, lasandu-l prin casa, descoperi ca nu primesti apeluri datorita "acoperirii Orange-ului"? Nici nu stii cat de mare este felia pana nu cunosti placinta. @Vio73: "Si altii au modificat", dar acei altii au modificat (in cazul meu) de la GRATUIT la 2 euro, iar cat priveste boceala la ZIDUL PANGERII: serviciu clienti au toti, dar la fel ca si cel de la Orange e inutil daca nu ti se rezolva problema favorabil pentru tine. Vrei ultima pastila marca Orange? I-am contactat in urma cu 2 saptamani, ei imi raspund dupa o saptamana ca vor cauta o varianta convenabila, iar de atunci tot cauta.

pipzn
Junior
De azi, dupa aproape 19 ani de abonament, am trecut la cartela prepay, motivele le-am spus deja in alte mesaje. In My Orange, cf. cu noua situatie, am alt meniu. Am gasit acolo o posibilitate de configurare (ma gandeam sa o fac pentru a o avea incepand cu luna viitoare pentru ca asa cum probabil stiti in prima luna iti impun ei varianta de 5 eur) si surpriza, orice optiuni/beneficii am incercat sa reduc sau elimin nu am reusit sa aduc pretul sub 5 eur, iar cele aduse in acest mod sunt inferioare celor din oferta lor standard de 5 eur. De aici as deduce ca Orange si-a fixat un target minim de 5 eur (atentie, fara TVA, lucru bine de stiut pentru noi, persoane fizice, deci 5,95 eur in realitate pentru noi) de luat lunar de la fiecare client si cine va alege sa ramana la ei va trebui sa se obisnuiasca cu asta. Nota de final: nu am nici cea mai mica intentie sa generez sau sa intru intr-o polemica pe aceasta tema mai ales ca in general nici macar la piata nu incerc sa negociez, pur si simplu daca ceva mi se pare ca merita, cumpar daca nu, ori nu cumpar ori merg si cumpar din alta parte. Daca alte persoane au avut nervi si disponibilitate sa obtina preturile dorite, (in cazul de fata sa ramana la 5 euro, tva inclus), bravo lor. O zi buna tuturor.

teacher_
#StarMember
Exista opțiune prepay și cu 4 Euro, nu e neapărat să îți reîncarci cu 5...!

Vio73
#StarMember
Dacă nevoile tale se potrivesc mai bine la prepay, atunci alegi această formă. Succes!

FLo1
#StarMember
Noutati la regulament: DanielaH nu te mai avertizeaza (cum obisnuia candva), ci te dileste instant, fara avertizare. Ce conteaza oboseala. Si eu care credeam ca va lasa sa va faceti de cap. Inclusiv raspunsurile voastre sunt anuntate aleator pe email. Se pare ca este o comunitate selecta si selectata, Asadar love 4 all.

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut @FLo_1! Dacă te referi la răspunsul adăugat astăzi, acesta a intrat automat în moderare, nu a fost șters, ai primit și un mesaj cu privire la acest lucru. Referitor la notificările pe e-mail, ne poți explica puțin? Sistemul trimite o notificare / topic / zi către membrii abonați discuției respective pentru a nu fi interpretate ca spam. Mulțumim pentru înțelegere.

FLo1
#StarMember
@MihaelaC: Am inteles motivul nepublicarii. O voi adresa mai diplomat la un alt eventual moment. Cat despre frecventa zilnica si nu la fiecare postare pot doar spune ca este explicabil si sugerez o atentionare de rasfoire zilnica a celui care urmareste un topic, pt a nu pierde detalii. Cu un singur comentariu in email la un topic, nu ai de unde ghici numarul de interventii si pareri din ultima zi. In fine...

Bfonok
Începător
Destul de urat din partea lor. Din aceasta cauza m-am portat la alt operator cu 3 contracte si un pre pay. Asa o sa ramana numai cu clientii care cumpara telefoane in rate.

teacher_
#StarMember
Ce anume vi s-a părut in neregula la măsura asta? Măsura în sine, sau că nu ați fost sunați personal? 🙂 Asta nu reușesc eu sa înțeleg.

1Qleu
Junior
Am un consum de date si minute redus pe acest tip de abonament,drept urmare nu numai ca renunt la abonament dar si inchid numarul de telefon.

alex_13
Junior
Am avut o experiență neplăcută în legătură cu mărirea abuzivă a abonamentului TV de către un alt operator acum 3 luni, care invoca condițiile economice actuale. Cu ajutorul ANPC am revenit la valoarea anterioară, care era cu 5 lei mai mică. În timp ce eram la ghișeu mai mulți clienți plăteau deja abonamentul la valoarea majorată. Intrigat am vrut să știu dacă mai sânt și alți clienți nemulțumiți și am aflat, cu stupoare, că, într-un oraș cu 11000 de locuitori sânt singurul. În cazul măririi abonamentului de la 5 la 7 euro, Orange mizează, probabil, pe același lucru și anume că vor fi puțini care vor lua atitudine. Calcule cinice ale companiei Orange care dorește astfel să scoată de la clienți suprataxarea în urma OUG. 114/2018.

pipzn
Junior
@teacher_ pe mine m-a deranjat atat masura in sine (in mai putin de 3 ani o crestere a abonamentului cu 75%), nejustificata prin prisma nevoilor si consumurilor mele reale dar mai ales modul in care au inteles sa o faca. Daca ar fi lasat sa se scurga perioada contractuala si sa mareasca dupa aceea aveau sanse mari sa accept. Asa cum am facut-o cand mi-au transformat abonamentul de 4 dolari in euro, cand l-au facut apoi 4 euro si cand l-au facut mai apoi 5 euro si durata contractuala noua de 24 de luni (pentru ca am cerut si primit optiuni in plus fata de ce se gandisera ei initial). Asa cum cred ca a mai spus cineva in acest topic, ce incredere sa mai am in contracte de tip abonament (sau orice alt fel de contracte de servicii, apropo am fost curtat putin sa cumpar de la ei si servicii de telefon fix, internet si tv, tv satelit, am stat in dubiu dar acum cu chestia asta sigur m-au ajutat sa iau o decizie :)) ) cu acest partener care pe mine ma obliga la despagubiri iar lui ii sunt suficiente un preaviz de 30 de zile daca vrea sa schimbe clauzele contractuale din mers cand si cum vrea inainte de expirarea contractului? In alta ordine de idei, incarcarea prepay de 4 euro (vorba vine ca se mai adauga si TVA, inca o chestie care mi se pare aiurea, din moment ce sti ca ai client(i) persoana fizica deci platitor de tva tu nu pui undeva mare si clar ca preturile sunt fara) este o gluma in ceea ce priveste beneficiile fata de altii sau fata de ce aveam eu inainte la 5 eur, tva inclus. Asta cu prepayul e o chestie atat de noua pentru mine incat pot sa iau in calcul si varianta ca inca nu stiu sa fac eu ce trebuie (pentru ca am prieteni care au spus ca se iese mai bine decat cu abonament). Imi acord vreo cateva luni si apoi voi mai vedea daca mai raman pe aici ca doar de acum pot renunta fara sa platesc penalitati. Plus ca sunt putin curios ce se va mai intampla pentru ca dupa luna aceasta va trage si Orange linie si se va vedea cati dintre clientii vechi cu abonament de 10-20 de ani au plecat cu totul sau au trecut pe prepay si implicit cam cate venituri sigure… au devenit nesigure. In functie de ce va urma o sa ne putem da seama si noi astia care ne-am plans aici pe forum cat de putini/multi am fost. Sau cat de (ne)semnificativi

Gianni
Cunoscător certificat
@Flo 1 dacă zici că nu ai acoperirea necesară, atunci problema este din partea Orange iar ei vor trebui să rezolve problema pentru a avea un semnal acceptabil. Probabil cererea ta este în curs de analizare si foarte curînd îți vor da un răspuns acceptabil. Mult succes.

FLo1
#StarMember
@Gianni: Am fost fraierit o data cu un astfel de raspuns ("in cel mai scurt timp"),am revenit din nou si din nou,... e mai bine de un an de timp pierdut in care orientarea spre client s-a transformat in orientare spre buzunare. Chiar si acum, sunt pus in asteptare de 2 saptamani pentru ca Orange sa gaseasca solutii convenabile. Unii mai si obosesc cand sunt alergati. Probabil se va incheia cu o trecere pe prepay si apoi portare...toate in aceasta luna. Dar depinde de ei, nu de mine. Bafta cu alegerea facuta.

iwolf
Începător
Ar trebui sa ia in calcul cine de ce are nevoie - am doua abonamente si mi se ofera 40GB net- si nu folosesc deloc net - deci sa platesc mai mult pentru a beneficia de acelasi oferta care a fost pt 5 EUR. Ori Prepay or renunt.