anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange modifica unilateral abonamentul Orange Me 5

Razvan
#StarMember
Ați primit un sms, de modificare unilaterala a contractului, prin majorarea abonamentului de la 5 la 7 euro, deși sunteți în perioada contractuală? Îmi propun sa facem un fel de sondaj, pe acest subiect. Ce părere aveți? Ați mai continua abonamentul/trece pe prepay la orange/portare la alt operator?
530 Răspunsuri 530

pipzn
Junior
Sunt abonat exclusiv la Orange (Dialog) din ian 2001. Nu am avut niciodata pana acum abonament sau cartela in alta parte sau intentie sa merg in alta parte indiferent de ofertele concurentei. Pana acum. Am ales atunci pentru ca exista cel mai bun semnal prin locurile din tara unde aveam de mers si pe acelasi principiu au ales si restul familiei mele. Mentionez din start ca nu imi place sa vorbesc la telefon (ultima luna am vorbit in total sub 150 minute, cea mai mare parte consumate asteptand sa raspunda angajatii de la call centere de banca sau alte servicii, magazine online etc.). Ani de zile m-am descurcat fara probleme cu beneficiile abonamentului de 4 dolari. In ceea ce priveste vorbitul cu strainatatea, folosesc facilitatile internetului fix de acasa, internetul mobil il folosesc obligatoriu fix de 2 ori pe an (in principiu pentru navigatie, google maps), de restul ma pot lipsi. Nu am comentat cand, unilateral, orange a transformat pretul in euro dupa care l-a facut din 4 euro in 5 euro. M-am suparat cand in cei 5 euro ei s-au gandit initial sa imi dea aceleasi lucruri ca la abonamentul de 4 dolari. In fine, am negociat (pentru asta a trebuit sa le spun ca plec de la ei cu totul) si m-am ales cu un un contract nou pe 24 de luni cu niste beneficii suplimentare (din care nu am consumat niciodata mai mult de 30%, deci din beneficiile unui abonament de 7 euro as fi consumat, estimativ undeva pe la 12%). Deci de ce sa accept o marire de 40% a abonamentului? Ar trebui sa mai gandim si in procente. In cazul meu, trecerea de la 4 euro la 7 euro (adica crestere de 75%) s-ar fi facut in cca. 3 ani. Regret, dar veniturile mele nu cresc procentual in acelasi mod. Am vorbit si cu un consultant de la un magazin fizic, am vorbit si pe chat, am vorbit putin si cu un angajat de call center unde am incercat sa explic cele de mai sus. Au fost amabili si atat. Ieri mi s-a facut, prin SMS o oferta "de ultima ora si cu valabilitate 24 de ore" sa raspund la ea, astazi expira, de 6 euro. Nu voi accepta aceasta oferta, voi trece pe pre pay in prima faza. Daca si acolo voi constata niste lucruri la fel de dezavantajoase pentru mine, atunci probabil voi vorbi cu familia mea (inca 3 abonamente) si ne vom muta in bloc la alt operator.

alex_13
Junior
Prea multe vorbe.

pipzn
Junior
@Razvan Am primit acelasi sms ca altii privind faptul ca abonamentul de 5 euro nu mai exista, ca va fi 7 euro cu niste extra beneficii dar ca pot renunta la abonament fara penalizari. Daca nu raspund deloc se considera ca am acceptat noul abomanent. Mai aveam aproximativ 1 an de perioada contractuala in momentul primirii sms-ului. Am spus mai sus care imi sunt intentiile in acest moment. Macar in calitate de abonat atat de vechi mi s-ar fi parut normal ca Orange sa fi lasat sa se scurga toata durata contractuala inainte de a veni cu majorari de pret de 40%

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
@pipzn, E dreptul tău, dar să știi că și la ceilalți s-au mărit abonamentele sau poate că se vor mai mări. La Orange s-au mărit doar la abonamentele mici, dar la alții, la toate abonamentele...

Ascary
Campion certificat
Nu cred că se rezolva ceva cu reclamațiile astea făcute pe la diverse instituții. Orange este acoperit din punct de vedere contractual,plus că există și clauza de denunțare a contractului in caz că abonatul nu este de acord cu aceasta trecere. Alegerea ii aparține clientului până la urmă. Fiecare cum consideră. Eu m-am obișnuit cu ideea 🙂

unu
Începător
vio 73 , esti angajat orange ? Pentru resursele consumate la orange , digi imi ofera un abonament de 10 LEI . si am un abonament de telefonie fixa la digi cu 5 lei pe luna de 25 de ani si nu sa modificat tariful .dar totusi nu as vrea sa renunt la orange.

Gianni
Cunoscător certificat
Eu sunt în Orange din 2004 împreună cu familia si n-am fost niciodată pe abonament; de-a lungul anilor s-au făcut n modificări în promoțile si prețurile Orange; nu m-am lamentat din cauză că au o acoperire mare iar calitatea serviciilor este acceptabilă; într-adevăr mai sunt probleme dar vor fi rezolvate în timp. Cineva zicea că Digi are abonamente de 5-10 lei, dar are aceiași acoperire și servicii cum are Orange? Îmi pare rău pentru cei care nu sunt mulțumiți de abonamente; este dreptul lor și pot trece la cartela prepay cum sunt mulți alții. Va doresc succes și weekend plăcut.

Mama
Începător
Ideea e că mi se pare bătaie de joc. După 15 ani de fidelitate doar pe abonament cu toată familia, vine Orange și face de vrea. Daca eu vroiam sa plec de pe abonament mă puneau să plătesc penalități...am abonament de 4 euro, lasă l așa, nu mă obligă 5 euro. Iar la cartela nu e ok deoarece la un abonament de 4 euro plătesc 18 lei, de ce sa trec la cartela să plătesc pt 5 euro 30 de lei. Ha ha ce țeapă...Am plecat la Digi plătesc 14 lei... E foarte ok..

Gianni
Cunoscător certificat
Are Digi aceiași acoperire pe care o are Orange? Aceleași facilități? La început totul e lapte și miere vedem peste cîteva luni cum va fi. Succes

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Nici vorbă cu acoperirea! Știu o zonă de vreo 30 km ( lângă mine), unde nu merge deloc Digi nici outdoor. Ieftin și bun nu există! Probabil costurile lor s-au mărit considerabil de nu au mai putut să facă față situației și au recurs la această metodă de scumpire a abonamente, atrăgându-și atâtea injurii de la un segment de abonați.

FLo1
#StarMember
De cand pot apela si raspunde la apeluri cu modul avion activat parca viata a revenit la roz. Importanta o perioada activa cat mai lunga la tarif cat mai mic si solutiile sunt multiple. Bafta tuturor imbratisand decizia luata de fiecare. In fond fiecare ne intindem cat ne permite plapuma.

Gianni
Cunoscător certificat
Digi nu a avut niciodată o acoperire bună, are prețuri mai mici, dar acoperirea este foarte mică in comparație cu cei de la Orange ...Făcînd investiții pentru modernizare normal că costurile se ridică; vrei ceva de calitate și costurile sunt mai mari. Toate aceste servicii au un cost care trebuie amortizat dacă nu ești falit. Sunt multe oțiuni la care poți adera fără a face prea multă zarvă.

Adina
Începător
incalificabil gestul celor de la Orange! respect zero fata de clienti! sa va fie rusine! Dupa 20 de ani am renuntat la serviciile dvs. Stiu ca nu va intereseaza...dar suntem multi (dar nu prosti)

Gianni
Cunoscător certificat
Cu tot respectul ,@ Adina ce te-a afectat atît de mult la Orange că ai renunțat după 20ani la serviciile lor? Sunt si eu client Orange ,de aproape 15ani, intr-adevăr au cam scumpit abonamentele, dar au o acoperire mare, iar serviciile mi se par destul de bune. Poate ai motive să fi supărată, de aceea există această comunitate să poți pune întrebări și vei primi raspunsuri la toate problemele pe care le ai .

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Dacă ne uităm cu atenție, și alții au mărit anul acesta prețul abonamentelor. Doar că la Orange ai posibilitatea să-ți exprimi nemulțumirea, pentru că la ăia, nici nu s-a pus problema.