anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange modifica unilateral abonamentul Orange Me 5

Razvan
#StarMember
Ați primit un sms, de modificare unilaterala a contractului, prin majorarea abonamentului de la 5 la 7 euro, deși sunteți în perioada contractuală? Îmi propun sa facem un fel de sondaj, pe acest subiect. Ce părere aveți? Ați mai continua abonamentul/trece pe prepay la orange/portare la alt operator?
530 Răspunsuri 530

Ascary
Campion certificat
Poate să aibă și 10.000 de pagini,eu oricum nu le citesc. Semnez și gata. Nimeni nu citește. Semnează și atât.

Vio73
#StarMember
Nici eu nu prea citesc nimic în plus față de ce este prin tabelele acelea.

DC
Junior entuziast
Eu nu stiu cum puteti avea incredere sa semnati "ca primarii" fara sa stiti ce. Daca tot doriti servicii de la o companie, macar sa aveti idee de corectitudinea clauzelor din contractul pe care vi-l asumati semnandu-l. Sunt destule casute de bifat/debifat(DA/NU), daca le lasati pe toate standard, printre multe altele, sa nu va mire cand o sa ajunga datele voastre personale la diverse companii terte in scopuri de marketing. Sunt trei variante, ori sunteti milionari, ori sunteti nepasatori, ori munciti la Orange si stiti ca o nota explicativa rezolva multe. Nu stiu cum de statul roman permite unei companii sa modifice un contract prin SMS, prin inactiunea unei parti. Cum Orange poate modifca prin SMS in contract detaliile privitoare la servicii si bani(o parte foarte importanta), inseamna ca se poate modifica orice parte a contractului prin SMS, inclusiv numele titularului. Si daca le ceri noul contract, sa stii exact cu ce urmeaza sa fii de acord, iti zic ca-ti raspund in termenul legal de 30 de zile, deci asteapta tu sa se activeze noul contract si apoi iti aratam apoi cu ce ai fost de acord, cand nu mai poti scapa de Orange fara batai de cap. E clar abuz de pozitie dominanta, si-o sa-mi fac timp sa le scriu un scurt mesaj pe mail celor de la ANPC. Macar sa le dau batai de cap pentru scumpirea aia fortata, sa aiba si Orange ceva de platit, amenda sau avocati.

Anonim
Neaplicabil
Într-adevăr este frustrant să primești un SMS prin care să ți se comunice că vei plăti mai mult. Cum s-a mai spus, era mult mai elegantă varianta "la sfârșitul perioadei contractuale se va modifica" și cred că nu erau așa mulți clienți supărați. Dacă aș fi în situația asta, eu aș negocia totuși, de exemplu păstrarea tarifului până la sfârșitul perioadei contractuale sau cum am văzut mai sus, un abonament cu 1 euro în plus dar cu mai multe resurse.

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver
Eu am patit asta la Vodafone inca din primavara, cand s-au scumpit cu 1 euro TOATE abonamentele existente, fara a se oferi ceva in plus. Ti se spunea doar ca, daca nu iti convine, poti rezilia abonamentul, chiar daca esti in perioada contractuala. La mine problema era ca, doar cu vreo 3 luni inainte, acceptasem sa trec de la 3 la 4 euro, doar pentru ca mi se dadea 1 giga de net, desi abonamentul ala il folosesc foarte putin, doar in anumite situatii. Deci in 3 luni am trecut de la 3 la 5 euro, ceea ce insemna o scumpire de cca 50%. Pentru cei cu un abonament de 10 euro, scumpirea cu un euro era doar de 10%. Una peste alta, cei de la VF au fost mai rai in raport cu clientii si nu au patit nimic!

Miha_Z
#StarMember
Anul acesta majoritatea firmelor de telefonie au scumpit abonamentele. Diferenta a facut-o mijlocul prin care a fost transmis mesajul: sms, e-mail. Acestea erau cele mai simple si rapide mijloace prin care acelasi mesaj putea ajunge la un numar mare de clienti. Telefonic ar fi durat mult, desi poate ca impactul ar fi fost altul asupra abonatului.

ursachi
Începător
Voi renunta la abonament

claudiupop
Junior
Ca noutate, am aflat de pe un forum (*softpedia*) ca Orange a facut cel puțin o exceptie în ceea ce privește "repozitionarea" abonamentului în cazul unui client mai ferm și A ACCEPTAT SA NU ÎI SCHIMBE ABONAMENTUL INITIAL ME5 START!!! Il felicit pe această cale pe respectivul abonat, dar m-as bucura sa vedem o reacție și din partea cuiva de la Orange.

teacher_
#StarMember
Salut @ursachi, si bun venit in comunitate! Poti sa ne detaliezi postarea ta de mai sus? Esti pe prepay, si vei trece la abonament, sau te vei porta la abonament in alta retea? @Claudiupop, ai dreptate, sunt cazuri in care nu se modifica valoarea abonamentului, dar se pot diminua numarul de resurse, astfel incat sa ajunga la valoarea de 5 Euro. Depinde si de modul cum decurge negocierea cu consultantul.

daymaker
Junior
Salut! @claudiupop treaba cu "exceptia".. e un text standard de al lor cand faci "scandal"... Am avut o marire de de 1.5 euro la orange tv prin satelit.. "ca si exceptie mi-au oferit o reducere pe cont pe factura urmatoare de 1.5 euro x lunile ramase din contract"

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut @claudiupop! Fiecare sesizare este analizată individual și, în funcție de rezultatul acestei analize, este tratată punctual, ținând cont de toate condițiile și particularitățile fiecărui client.

Vio73
#StarMember
Se pot găsi cele mai bune soluții! Important este să existe înțelegere de ambele părți!

Ascary
Campion certificat
Clienții vechi gasesc,ca sa zic așa,mai multă înțelegere la o negociere. In trecut unii abonați cu mai mulți ani vechime ca mine obțineau oferte mai bune la retenție pe același tip de abonament fata de unul mai nou. Contează și cu cine stai de vorba și cum pui problema. Un ton mai agresiv are mai puține șanse de a obține o oferta mai buna. Știți cum e,mai multe muște prinzi cu o lingura de miere decât cu un butoi de oțet :))

Mama
Începător
Bun si nu se poate face nimic cu privire la acest lucru. Gen am un contract în care scrie că voi plati atât... Nu ma răzgândesc că așa vreau eu... In timpul jocului schimb regulile

FLo1
#StarMember
Atat timp cat am nevoie de mobil doar pentru receptie apeluri si uneori sa mai apelez pe unul/altul, atat timp cat internet wireless e la liber nelimitat.... incapatanarea ORANGE de a-ti indesa un abonament cu resurse "umflate" si la tarif nu doar resurse este o greseala regretabila. Exact pe cei care vor crede cei de la ORANGE ca nu vor renunta, pe aceia ii vor afecta. Va fi tarziu din pacate in destule cazuri, chiar si cu 20 de ani vechime in retea. In plus ORANGE nu a rezolvat probleme de semnal 2G, semnalate in mai multe dati la rand in municipii mari, nu varfuri de deal. Asadar... niste neseriosi.