anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange modifica unilateral abonamentul Orange Me 5

Razvan
#StarMember
Ați primit un sms, de modificare unilaterala a contractului, prin majorarea abonamentului de la 5 la 7 euro, deși sunteți în perioada contractuală? Îmi propun sa facem un fel de sondaj, pe acest subiect. Ce părere aveți? Ați mai continua abonamentul/trece pe prepay la orange/portare la alt operator?
530 Răspunsuri 530

imch
Cunoscător certificat
@ bula: Asa sa ma ajute Dumnezeu! (ma refer la muncitul la Orange:-D, mi s-ar parea super fain - Orange, se aude??). Lasand gluma la o parte, daca stai sa te gandesti, scopul Orange cu aceasta comunitate este sa ia pulsul clientilor lor, daca membrii comunitatii ar fi angajatii lor, cui ar lua pulsul? Un sondaj intern se poate face mult mai repede si mai ieftin cu alte instrumente. Iti dai seama ca s-ar putea spune si reversul "daaa, toti aia nemultumitii sunt angajatii concurentei ce si-au cumparat o cartela si au facut conturi fictive doar ca sa bage strambe". Total incorect, daca ma intrebi pe mine! Nemultumirile oamenilor sunt reale, si este excelent ca sunt enuntate. Dar de ce ti se pare atat de greu de crezut ca sunt si clienti care sunt foarte multumiti de Orange? Sunt clienti pentru care majorarea cu 2 eur a abonamentului, in conditiile cresterii resurselor aferente, nu este o mare problema, tot asa cum sunt clienti pentru care majorarea (fara a fi o problema financiara) este pur si simplu de neacceptat la nivel de principiu. Tocmai ce am spus mai sus: eu sunt unul dintre cei care nu au o problema. Ma uit mult la Netflix pe mobil, depasesc cei 20GB din abonament daca nu sunt atenta si faptul ca mi se acorda mai mult net pentru mine e salutar. Nu acelasi lucru pot spune si pentru socrul meu, care va trece pe prepay. De ce prepay si nu alta companie? Pentru ca am fost client al altor companii si m-au nemultumit profund, in moduri mult mai urate decat majorarea cu 2 eur a abonamentului. Perceptia mea este diferita de a ta si este normal sa fie asa. Asta insa nu o face mai putin valabila, sau mai plina de intentii ascunse. Poate mie imi e mai usor sa accept majorarea pentru ca nu demult am primit un mesaj similar de la Telekom si de la RCS/RDS pentru serviciile oferite de ei, Orange fiind singurul care nu isi modificase unilateral preturile... (da, am contract de TV/net fix/telefonie fixa cu Telekom la o adresa din Bucuresti si contract de TV/net fix cu RCS la o adresa putin langa Bucuresti). Nu pot decat sa iti urez sa iei cea mai buna decizie pentru tine!

Bula
Junior
Mda... surprinzator, mesajul meu cam suparat a aparut :)), in general forumurile unde postarea ta e verificata inainte de a fi postata nu sunt "fair" si numai mesajele de apreciere apar. - Imi pastrez suspiciunile in legatura cu angajatii Orange, prea multi ii luati apararea in conditiile in care nu e corecta modificarea abonamentului indiferent de ce este oferit in plus, pot include acel abonament in oferta lor si sa se mute cine vrea nu sa iti fie bagat pe gat. - @ arsradu In primul rand cheltuielile Orange nu sunt problema mea, in momentul in care ei au decis sa ofere un abonament de 5E trebuie sa stie in ce se baga, le-a placut sa aduca lume din alte retele din cauza acelei oferte dar acum au cheltuieli prea mari ? daca crezi asta esti gresit informat, sau vrei sa ne informezi gresit pe noi. in al doilea rand Orange avea cel mai mare profit si cei mai multi clienti de pe piata din Ro intre firmele de telefonie ultima data cand am verificat eu, e vorba numai de bagat mai mult in buzunar si ar fi trebuit sa gaseasca alte metode pentru a mari profitul decat sa te oblige sa treci la alt abonament cand eu am abonamentul ales de mine, l-am ales pt. ca asta am considerat eu ca am nevoie. - Am doua abonamente de 5, unul pentru mine, in conditiile in care eu sunt in tara 1-2 luni pe an iar in rest sunt intr-o tara unde nu pot folosi minute de roaming incluse, nu pot folosi net, nu prea pot folosi telefonul in general, pentru ca apel catre ro ma costa 2.65E/min iar internet 13E/MB, iar acest abonament era destul de ieftin ca sa il tin chiar daca ma folosesc de el foarte putin, am nevoie sa imi pastrez numarul si sa pot fi gasit oricand, atat. Al doilea abonament este pentru mama, iar abonamentul de 5 era mai mult decar de ajuns. - Si inca o data, motivele mele sunt irelevante, mi s-a facut o oferta si avem un contract, dar care nu conteaza cand Orange a decis sa schimbe conditiile, dar daca vreau eu sa schimb conditiile contractului, mai incearca, ca am semnat. - Puteau fi mai "smart about it" si sa scoata abonamentul din oferta si la prelungire sa te anunte ca acel abonament nu mai e in oferta, tot ar fi plecat unii, dar cu mult mai putine resentimente, dar e vorba de bani repede, banii acum...., plus ca le place sa iti faca o oferta daca te abonezi pe 2 ani sa fie siguri ca nu pleci dar acum sa astepte 2 ani... mmmm, nope. Sanatate multa

Tina
Cunoscător certificat
Cred ca relaxarea multora se datorează faptului ca au ajuns la abonamente de cinci euro, plecând de la 30 de euro. In aceste condiții, in care Orange ne-a tot scăzut costurile, ne-a dat bonusuri și resurse ca și cum am fi plătit zeci de euro, poate ar trebui sa avem și noi înțelegere. Cu siguranța nici Orange nu se îmbogățește cu doi euro, nici noi nu sărăcim. Evident ca nu se bucura nimeni sa plătească in plus. Eu am înțeles ca abonamentul de cinci euro nu mai este rentabil pentru Orange. Așa ca firma este dispusă sa renunțe la el. Și ne da posibilitatea sa alegem, nu ne bagă nimic pe gât. Poate, chiar sper, sa se revină, cândva, la abonamente mai mici de șapte euro. Pana atunci, rămân cu șapte euro. Mai încarc o cartela cu cinci-șase euro pentru soț, deci, per total, pentru mine este bine. Important este sa ni se ofere resurse suficiente, astfel încât sa nu stau sa le economisesc.

Bula
Junior
@ Tina Sunt perfect de acord, am fost si eu acolo la 30, dar modul in care au procedat este gresit, si nu au coborat de la 30 pentru ca sunt ei buni la suflet, i-a obligat piata, daca erau singuri pe piata plateam mai mult de 30 si acum si tot ca nu e rentabil mai putin ar fi spus, iar in cazul meu marirea imi este bagata pe gat, nu pot veni in tara maine sa imi portez numarul, si nu pot nici renunta si sa raman fara un mod de a fi contactat din tara.

imch
Cunoscător certificat
@bula Ei, uite, sunt total de-acord ca totul s-ar fi putut face mai elegant si cu batai mai mici de cap pentru toata lumea. N-as merge pana la a arata cu degetul si a spune ca e incorect, pana la urma in contract scrie ca au acest drept, dar ar fi putut sa le lase sa moara de moarte buna. Eu as mai fi avut un an de contract. Socrul meu vreo 5-6 luni... Dar cum zicea si Tina mai sus: eu am ajuns la 5 eur de la 11 (sau 15, nu mai stiu), deci 7 e rezonabil :-D.

ramscher
Explorator
Sotia mea a primit un astfel de SMS, contractul ii expira peste circa o luna. Urmeaza sa primesc, probabil, si eu, peste doua luni. Avem o vechime de peste 14 ani. Ne-a deranjat stilul imperativ. Oferta cuprinde ca resurse: minute si SMS nelimitate, in retea si nationale, internet 50 GB, minute internationale 100, fara roaming. Modificarile constau in: - crestere de la 5 GB la 50, minute nationale de la 900 la nelimitat. Minutele internationale, la fel, adica 100 (fara modificare). Desi suntem pensionari, ramanem tot aici. Am avut discutii, fata in fata, la sediul central, cu un reprezentant Orange. Nu sunt sanse de negociere. Cele bune! Un "incepator", primul mesaj!

imch
Cunoscător certificat
@ramscher Bine ai venit, la cat mai multe mesaje!

DanielaH
Moderator
@ramscher, bine ai venit în Comunitate! Felicitări pentru primul răspuns postat! Mulțumim pentru feedback!

Neaplicabil
Da, si eu cred ca problema cea mai mare in toata chestia asta nu e neaparat pretul, sau noua oferta, cu noile beneficii, cat...felul in care s-a pus problema: e asa, sau deloc. Si de obicei cand pui problema in felul asta, oamenii tind sa aleaga varianta B. Pentru ca se simt impinsi de la spate sa faca ceva ce nu vor. E mai mult o problema de principiu decat orice altceva. O abordare mai eleganta (dar mai putin profitabila pe termen scurt) ar fi fost intr-adevar sa dea optiunea utilizatorilor sa-si pastreze abonamentul la 5E, cu beneficiile aferente, pana la expirarea lui. Dar cum am zis, asta ar fi insemnat probabil ca un numar destul de mare de abonamente n-ar fi adus profit imediat, pentru ca abia au fost facute. Si intr-o lume in care tehnologia avanseaza intr-un ritm halucinant, ma gandesc ca varianta asta pur si simplu n-ar fi putut sa aduca rezultatele dorite intr-un timp scurt.

DC
Junior entuziast
Daca nu vreti modificarea, si daca doriti sa intoarceti "serviciul" Orange-ului, dupa ce ati primit SMS-ul ala de notificare, inainte sa luati decizia sa portati/reziliati, puteti sa le scrieti pe chatul Orange(cu log pe mail pentru dovada) ca nu sunteti de acord cu oferta si atat. Nu reziliere unilaterala din partea voastra, nu tranfer pe cartela. In caz ca nu va contacteaza nimeni pentru o negociere si nici nu va dau preaviz pentru reziliere(initiata de ei), si schimba unilateral, fara acordul vostru, contractul de servicii, la prima factura cu noua suma, o trimiteti on-line ANPC-ului, impreuna forward la mailul cu discutia in care n-ati fost de acord cu schimbarea si contractul cu abonamentul de 5 euro scanat(sau fotografiat cu telefonul) atasat la mail-ul trimis. Cei de la ANPC ii vor intreba pe cei de la Orange in temeiul carui contract au facturat ce scrie in factura. Orange trebuie sa prezinte contractul(sau actul aditional) in vigoare, impreuna cu acordul clientului. SMS-ul e doar o instiintare si nu are rol de act aditional sau contract nou. Factura trebuie sa vina doar urmare a unui contract incheiat cu acordul partilor(logul ala din mail dovedeste ca acordul nu exista, fiind de fapt un dezacord clar). Daca tot doreste Orange sa ne electrocutam, macar sa ne electrocutam reciproc.

Ascary
Campion certificat
Nu-mi daţi sfaturi! Ştiu să greşesc şi singur! (Kant)

Ascary
Campion certificat
Odată ce un user a comentat-raspuns la comentariul vostru,nu mai editați. Editați atunci când o cratima nu e la locul ei sau când ați pus un â din a in loc de î din i,dar sa modifici textul nu e cușer,mon cher 🙂

mDa
Junior
Două chestii: 1) Știu pe cineva care a sunat la Serviciul Clienți și a obținut o ofertă de 6 euro. 2) Vreau să trec pe cartelă (Orange), dar nu știu exact care ar fi avantajele și dezavantajele. Mereu am avut abonament. Știe cineva?

teacher_
#StarMember
@mDa, ai aici un link care poate îți va răspunde la întrebare. Subiectul acesta a mai fost și va mai fi dezbătut. https://comunitate.orange.ro/questions/2002000-abonament-prepay

Miha_Z
#StarMember
Cum zicea si cineva mai sus, n-ar fi fost atatea reactii negative daca acest tip de abonament ar fi fost scos din uz cand se termina pentru fiecare client perioada contractuala. In acel moment el ar fi fost informat de noile tipuri de abonament si i s-ar fi cerut sa-si aleaga noul abonament care l-ar fi multumit ca si beneficii.