anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Toate abonamentele Orange Business se scumpesc cu 5% începând cu data de 1 decembrie 2024

BlackWolf
Maestru

"Auzim tot mai des de majorări de preț când vine vorba de abonamente, servicii, dar și alimente, multe dintre acestea având drept cauză inflația. Ei bine, iată că sunt anunțate scumpiri și de către Orange România în această perioadă. Vorbim despre majorări ce vizează clienții persoane juridice, toate abonamentele Business urmând să se scumpească cu 5% începând cu data de 1 decembrie 2024

Se pare că unii dintre abonați au primit deja un mesaj care îi informează cu privire la această mărire de preț. Nu e oferit niciun bonus ca compensație pentru această mărire de preț.

Iată cum sună mesajul transmis de către Orange România:

„Stimate client, 

Așa cum procedăm de mai bine de 25 de ani, continuăm să investim în extinderea rețelei și îmbunătățirea parametrilor de rețea, cu scopul de a-ți oferi servicii mobile, fixe și de IT&C la cele mai înalte standarde. În același timp accelerăm acțiunile noastre în zona de inovație pentru a veni cu cele mai noi tehnologii și soluții de business.

Pentru anul 2023, pentru România, Oficiul European de Statistică - Eurostat a publicat o creștere a indicelui armonizat al prețurilor de consum de 9.7%. Iar pentru perioada august 2023 - august 2024, rata medie a modificării prețului de consum, conform aceleiași surse, a fost de 6.9%.

În acest context, pentru a ne păstra promisiunea de a fi un furnizor de servicii convergente fix-mobil și IT&C de top, începând cu 1 decembrie 2024, vom majora prețurile abonamentelor cu 5%. Această majorare se va aplica pentru toate serviciile contractate de voce și date mobile, voce și internet fix, M2M, TV și IT&C* și se va regăsi pe prima factură emisă după data sus comunicată.

În cazul în care ai nevoie de detalii suplimentare, te rugăm să ne contactezi la Serviciul Relații Clienți, apelând 300 (gratuit din rețeaua Orange) sau 0374 03 300 (apel cu tarif normal din orice rețea).”

Vestea bună e că schimbarea nu va afecta clienții persoane fizice, însă vorbim despre o majorare însemnată de 5% pentru toate abonamentele Orange Business. Asta înseamnă că se scumpesc atât planurile de voce, cât și cele ce includ TV, internet sau telefonie fixă."

 

Cel mai probabil urmează să se scumpească și la clienții persoane fizice, având și ei inserat în contracte paragraful cu indexarea anuală...

 

Sursa: Mobilissimo

65 Răspunsuri 65

Salut! Ai o sursa, de unde ai aflat de scumpire? Eu am auzit că doar abonamentele business se scumpesc...

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Din păcate, sunt prevăzute în contract și chiar dacă nu vizează încă persoanele fizice, cu siguranță pot să ne vizeze și pe noi în viitor.

Dar la câte scumpiri vedem în piață și nu avem nicio reacție, mă mir că ne agităm așa tare la unele anunțate!

Buna @Nandy1973 ,

Atât timp căt în contract este specificata aceasta mărire (maxim 8%) nu vad de ce toată lumea este surprinsă.

Eu când am semnat contractul am luat în considerare o creștere anuală de 8% (16% in cele 24 de luni).

Faptul că sa mărit cu doar 5% este cu atât mai bine.

Toate cele bune!

 

alterego
Cunoscător

Black Friday în stilul Orange: 5% majorare tuturor serviciilor oferite

Salutare tuturor,

acum ceva timp în urmă când toate abonamentele Orange se scumpeau cu câte 1 euro dar puteai să renunți fără nici un fel de penalități am scăpat ca prin urechile acului de majorare.

Azi, 8 noiembrie 2024, am primit SMS că toate serviciile furnizate de către Orange vor fi majorate cu 5% începând cu 1 decembrie 2024, fără nici un fel de drept la apel...

Eu înțeleg treburi legate de inflație și alte minuni legate de scuzele aduse de Orange dar să nu uităm că... abonamentele sunt exprimate în euro și calculate la un curs care nu e în favoarea clientului și n-are nimic de-a face cu cursul oficial BNR. Că dacă tarifele ar fi fost stabilite în lei înțelegeam treaba cu inflația... culmea este că acum 20 de ani când 1 euro era 3.6 lei și inflația era la cote alarmante nu era nici o problemă....

Și aceasta în timp ce aruncă cu 50% reducere peste tot... te prinde în mreje și apoi se face corecție de taric...

Rușinică Orange... rușinică...

De exemplu la Orange Moldova tarifele sunt exprimate în leu Moldovenesc, în România nu înțeleg de ce nu se trece la leu. 

Dacă în Republica Moldova toate tarifele Orange sunt în leu Moldovenesc, atunci la Orange România de ce nu se trece la tarife in lei și Nu euro? 

radumacarie1992
Junior entuziast

Se scumpesc abonamentele pe mobil din 1 Decembrie doar pe business sau si la restul?

Salut,

Doar la business momentan.

Însă mă aștept la scumpiri din primăvară.

DannyWhite
Junior entuziast

Iată ce spune ANCOM:

Modificarea contractului

La cererea ta:
 
În funcţie de oferta de care ai beneficiat la încheierea contractului, schimbarea planului tarifar sau a altor clauze se poate efectua conform prevederilor exprese din contract sau pe baza negocierii directe cu furnizorul.
 
La iniţiativa furnizorului:
 
În anumite situaţii, furnizorul are dreptul să modifice clauze din contractul tău (servicii oferite, tarife, mod de tarifare etc.) dar, în acelaşi timp, are obligaţia să te informeze despre aceste modificări, cu 30 de zile înainte de producerea acestora. În acest interval, dacă nu eşti de acord cu modificările anunţate, poţi renunţa la contract fără a plăti despăgubiri.
 
Ce, cum şi unde reclami
 
Dacă furnizorul a modificat contractul fără să te notifice sau nu te-a informat despre posibilitatea de a denunţa contractul fără penalităţi, ANCOM poate lua măsuri. 

Și în contract nu este prevazut ce zice ancom? Este evident ca, în cazul lipsei notificării de modificare, acea modificare nu se aplică. Dar, la fel de evident, trebuie probata acuzația (lipsa informării). 

Iată ce îmi răspunde un consultant Orange la solicitarea mea de a rezilia contractul și de a trece la prepay:

"Va readucem la cunostinta faptul ca posibilitatea de modificare a tarifelor, precum si mecanismul de aplicare a acesteia au fost agreate de catre Parti prin Contractul din 02/01/2024,astfel ca actualizarea tarifelor conform informarii primite in data de 31/10/2024  nu reprezinta o modificare unilaterala a Contractului."

Cred că ar trebui sa sesizez ANCOM...

Nu văd legătura dintre ancom și contract. Între profesioniști (PJ) negocierile și executarea contractelor sunt diferite față de PF. 

La ANCOM se pot adresa atât persoanele fizice, cât și juridice. Ori încălcarea punctului 7.2 din contractul meu privind posibilitatea PJ de a denunța contractul, atunci când operatorul schimba regulile cât și respectarea Regulamentului ANCOM este obligatorie furnizorului de servicii.

Te referi la ANPC... Acolo doar PF pot face sesizări, ANCOM e altceva... 😉