la 05-11-2024 11:44 AM
Bună ziua! Am avut Smart Plus 20 timp de 2 ani (cu reducere de 50%) și am rămas în afara periodei contractuale din Septembrie. Însă când încerc să prelungesc abonamentul nu pot alege decât ce este recomandat, cea mai ieftină fiind Smart Plus (intenționam să aleg abonamentul Smart fiindcă nu pot folosi beneficiile naționale în roaming, nefiind în România conform politicii de utilizare rezonabilă)
05-11-2024 11:55 AM - editat 05-11-2024 11:57 AM
Salut. Prelungirea se face doar la un abonament similar sau superior celui avut anterior. Resurse în roaming au toate abonamentele, însă volumul de resurse depinde de valoarea abonamentului. Detalii despre roaming regăsești aici. Dacă vei utiliza abonamentul preponderent în roaming, atunci îți recomand un SIM cu număr local: mai ieftin și fără limitări de utilizare.
Pentru alte detalii te așteptăm în Comunitatea Orange. Numai bine.
05-11-2024 11:55 AM - editat 05-11-2024 11:57 AM
Salut. Prelungirea se face doar la un abonament similar sau superior celui avut anterior. Resurse în roaming au toate abonamentele, însă volumul de resurse depinde de valoarea abonamentului. Detalii despre roaming regăsești aici. Dacă vei utiliza abonamentul preponderent în roaming, atunci îți recomand un SIM cu număr local: mai ieftin și fără limitări de utilizare.
Pentru alte detalii te așteptăm în Comunitatea Orange. Numai bine.
05-11-2024 02:28 PM - editat 05-11-2024 02:29 PM
Vă mulțumesc pentru răspuns. Am fost nelămurit deoarece știam că schimbarea abonamentului cu unul similar sau mai scump se aplică doar în timpul perioadei contractuale, nu și în afara acesteia.
Din cauza că locuiesc înafara României, cantitatea beneficiilor este indiferentă, întrucât se aplică o taxă de utilizare rezonabilă. Și da, deja am cartelă cu număr local, deci nu este mare problemă.
Să aveți o zi bună. 🙂
la 05-11-2024 02:43 PM
Și eu am un abonament în afara perioadei obligatorii, dar aceasta nu l-a ”transformat” într-unul eligibil pentru abonamente cu valori mai mici. Totuși, un abonament mai redus, adaptat cerințelor de utilizare proprii, poate obții solicitând o ofertă în acest sens, telefonic (apel la 300) sau pe chat Djingo. Dar având un număr local e mai ok în roaming pentru utilizare pe durată de timp de ordinul lunilor de zile.
Numai bine și te mai așteptăm în Comunitate și cu alte întrebări sau sugestii. 🙂
la 05-11-2024 12:18 PM
Salut,
Fiind în afara perioadei contractuale poți cere o oferta contactand serviciul clienți.
https://www.orange.ro/contact/
Daca nu obții oferta dorită poți solicita închiderea abonamentului și trecerea pe cartela prepay.
Ulterior vei putea alege orice abonament dorești.
la 05-11-2024 01:03 PM
🙂
.....cu vechime zero. Știi acele jocuri ale copilăriei la care un zar norocos te ”întorcea” fiind aproape de finish direct de unde ai plecat? Cam așa e și asta. Poate e bine, dar poate fi și rău. Depinde de fiecare. Personal așa am ajuns pe PPY după 18ani.
la 05-11-2024 01:16 PM
Important este ca utilizatorul să cunoască toate opțiunile disponibile.
Decizia finală îi aparține și depinde de necesitățile sale.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor