la 12-01-2023 02:50 PM
Am incercat azi sa sun pe cineva si mi-a dat notificare ca "Neinregistrat in retea".
Am repus cartela, am deletate cache la Simkit Toolkit, toate ideile de pe youtube. I-am dat si un reset factory settings.
Nimic nu merge
12-01-2023 02:52 PM - editat 12-01-2023 02:58 PM
Salut,
"Neinregistrat in retea" primesti atunci cand SIM-ul este inactiv. Daca esti pe abonament, si esti cu platile la zi, iti recomand o schimbare de SIM intr-un Orange Shop.
De asemenea, poti incerca SIM-ul si intr-un alt telefon, in caz ca problema e cu telefonul. Si daca ai o microfibra curata, incearca sa stergi SIM-ul si vezi daca functioneaza dupa aceea.
la 12-01-2023 02:54 PM
cartela prepay ?
abonament ?
ai schimbat simul ?
ai schimbat telefonul ?
esti client din vechiul Telekom ?
detalii te rugam ca sa te putem ajuta ...
la 12-01-2023 04:44 PM
@VB123: Bun venit în Comunitate. "Neînregistrat" e o problemă de SIM. Încearcă SIM-ul și în alt telefon. Dacă se comportă la fel, atunci mergi cu SIM-ul și CI la orice Orange Shop sau partener Orange pentru a-ți oferi alta. Revino pe topic cu informații despre problema SIM-ului.
la 12-01-2023 07:30 PM
Salutare!
Eu am pățit așa când am avut probleme cu SIM -ul. S-a rezolvat rapid printr-o schimbare a acestuia la un magazin Orange.
la 13-01-2023 01:05 PM
@VB123, s-a rezolvat situația? Ai încercat SIM-ul într-un alt telefon?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor