@FLo_1 Acest topic este deja un tipar si discutam de un principiu, pentru ca situatii de acest gen apar atat in magazine cat si in apelurile la Serviciul Clienti.
Situatii in care un utilizator solicita Portare la PrePay - OrangeLove - Yoxo Prepay, toate acestea in aceeasi retea. Dupa care acelasi utilizator vine si deschide un topic in care racneste pe faptul ca agentii din magazin sunt nesimtiti, iar consultantii de la Serviciul Clienti i-au inchis telefonul in nas si ca s-a trezit cu abonamentul modificat si majorat din senin.
Cine nu are toata imaginea de ansamblu, va arata cu degetul catre consultanti si va spune "saracu' om, cum sa faca un consultanta asa ceva" sau "plangere ANOPC/ ANCOM ca asa ceva nu se face" sau "reziliere si portare este solutia".
Plecand de la o situatie de genul acesta, imi vine in minte un banc in care un sofer merge cu masina in service si-l intreaba pe mecanic:
Sofer - Puteti sa-mi puneti ABS la trabant?
Mecanic - Evident! Plus airbag, controlul tractunii, controlul stabilitatii, pilot automat....
Sofer - Va bateti joc de mine?
Mecanic - Da' cine a inceput-o !?!?!?