anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mi-au prelungit abonamentul cu unul mai mare decât cel avut, fara consimțământul meu!

Vin_
Începător
Am avut 2 abonamente de 6 euro,si acum mi le-au prelungit cu altele de 8 euro, chiar dacă eu le-am zis ca rămân tot la cele de 6 euro! Cum procedez sa revin la același abonamente?
7 Răspunsuri 7

Pololică
#StarMember
https://www.orange.ro/contact/

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Există posibilitatea ca după expirarea celor 24 de luni să nu mai primești anumite reduceri. Abonamentul nu se prelungește neapărat, adică poți renunța de la data facturare următoare. Nu știu exact la ce te referi, dar poți verifica și în My Orange, la documentele mele, dacă ai un contract. De asemenea, poți depune sesizare din secțiunea Contact a My Orange sau la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro și explicat acest fapt. Sper să reușești!

FLo1
#StarMember
@Vin: Discuți cu Orange, dar dacă nu se dorește să ți se păstreze vechiul abonament atunci ai două variante: portare sau prepay. Eu am ales momentan prepay. Succes la "negocieri".

Razvan
#StarMember
Sună la 300 si spune-le că dorești să revii la abonamentul inițial, iar dacă refuză, ai la dispoziție prepay/portare.

Matheyas
Junior
Protecția consumatorului și faci reclamatie și la orange cu nr de înregistrare.

RafaHelper
#StarMember
Salut @vin, Poti scrie un mesaj din secțiunea contact: https://www.orange.ro/contact/ Este posibil să primești un răspuns dupa cateva zile dar il vei primi, nu te îngrijora. De altfel situația ta se poate rezolva foarte ușor in acest fel. Nu incerca sa depui o sesizare la protecția consumatorului daca nu ai primit un refuz din partea Orange. Este important sa iei legătura cu Orange prima data, iar daca nu primesti un răspuns favorabil sau simți ca ai fost neîndreptățit mai apoi poti face o sesizare in acest sens si la protecția consumatorului. Nu uita sa ne spui daca s-a rezolvat problema ta si cum s-a rezolvat.

Vin_
Începător
Am vorbit cu Orange, si mi-au zis ca in 24 de ore lucrătoare am sa fiu contactat de persoana care mi-a prelungit contractul, sa rezolvam litigiul, dacă nu atunci am dreptul la anularea contractului! Sa vedem mâine,poimâine!