Fără supărare, dar, cred ca sunt lucruri care necesită mai multă atenție decat le acordăm noi.. Nu contest, cu siguranță exista si angajati care nu-și îndeplinesc îndatoririle cum trebuie, în multe domenii si multe companii, dar, ar trebui să fim si noi mai atenti cand este vorba de buzunarul nostru, sa lăsăm deoparte orice alta activitate si sa fim atenti ce discutam. Iar daca nu ne este clar ceva sa mai întrebam încă o dată si inca o data.. Noi, cei care incercam sa ne dam cu parerea aici, putem doar asta sa facem, sa opinam, insa nu cunoaștem exact situația, nici cine a greșit, cu sau fara intenție, nici cine are dreptate... doar tu si consultantul ati participat la discuție, eu vorbesc din ce am observat in general, oamenii sunt extrem de neatenți, pentru ca exista diverse aplicatii carora le dau atentie, gen facebook, tiktok, snapchat, instagram si lista poate continua, în detrimentul lucrului la care ar trebui să fie atenti. Si, sincer, nici acum nu-mi este clară toata situația ta.. cum am spus si la alt subiect asemănător ar fi fost mai usor de urmărit daca ar fi existat un singur subiect pentru aceasta problema... însă, ca idee, cred ca nu ai cum să te "pricopsesti" cu o rată pe care n-o vrei, daca ati discutat si ati fost atenti la discuție amândoi, daca te-ai uitat la ce semnezi.. Eu nu pot sa cred ca tu ti-ai permis să cumperi un telefon cu banii jos si un consultant ti-a facut un contract de rate.. Dacă tu cereai un telefon la prelungire, oricare, gratis sa fie, nu semnai RATE.. Inteleg ca esti nemulțumit de ceva si, imi pare rau ca aici nu primesti răspunsul dorit, dar, cum spui si tu in subiect, daca nu exista falsuri in contract, inseamna ca ai semnat ceva si n-ai fost atent.. Gândește-te că Orange are milioane de clienti, cum ar fi sa vina fiecare cu problema asta, ca a vrut ceva si a primit altceva, dar, a semnat si n-a fost atent ce semnează?..
Sunt client Orange din 2000, la primul contract am renunțat pentru ca voiam telefon si atunci era mai greu sa cumperi, trebuia sa te abonezi ca sa fie prețul mai accesibil si, n-aveam ce face cu 2 abonamente pe vremea aia.. Ideea este ca doar eu m-am ocupat de contractele de telefonie, gandeste-te ca au trecut 19-20 de ani si, n-am avut niciodată o astfel de problemă.. Imi pare rau ca nu pot fi atat de înțelegătoare cu tine, pe cat ti-ai dori tu, dar, nu poti considera ca tu nu ai nicio vina..
Iti doresc un an fără alte incidente de acest gen, indiferent despre ce companie vorbim, sa fii mai atent la discuțiile importante si la ce semnezi.
La Mulți Ani!!