anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Iar scumpire?

GEKO
Explorator entuziast

Fiind abonat in retea de 13 ani am tot dreptul sa intreb comunitatea:

Acum 1 an scumpire cu 1 euro, anul asta din aprilie din nou cu alt euro iar cei de la cartela nu sunt afectati deloc. De ce? Ei nu folosesc aceeasi retea, aceleasi servicii care necesita investitii majore? Sau unul din motivele cresterii de preţ - "majorarea constantă a costurilor legate de furnizarea de servcii mobile (chirii, întreţinere, mentenanţă, combustibil, echipamente tehnologice) se aplica doar la cei cu abonament fiind mai cu motz?

1 Soluţie acceptată‚

Daca nu apare notificare in factura curenta, nu, nu se va scumpi.

Totusi, recomand citirea facturii pentru a nu avea surprize. La mine, cand s-a emis factura cu notificare de majorare, in SMS (pe langa faptul ca era dublu ca marime) avem si textul: "[...]Factura contine si informatii referitoare la schimbarea unor conditii contractuale, printre care si majorarea pretului serviciilor furnizate [...]"

Vizualizare soluţie în postul original

21 Răspunsuri 21

Razvan
#StarMember

Salutare! La prepay s-a scumpit cu 6 euro/an, pentru cei care activează EO de 6 euro, cu o valabilitate de 28 zile. 

Pololică
#StarMember

Salut!

Nu o sa comentez motivele cresterii abonamentelor, dar la cartele s-a redus perioada de valabilitate la cateva optiuni (respectiv de la 30 la 28 de zile (practic, anul are 13 reincarcari de 28 de zile si o zi (sau doua) raman neacoperite la optiunea de 28 de zile), si au disparut o parte din optiuni cu acces la roaming: optiunea de 8E nu mai ofera acces la roaming, optiunea de 10E nu mai exista (foarte utilizata de cei care ieseau din tara), optiunea de 12E ofera doar 21 de zile (daca nu este recurenta), evident, la aceste optiuni se adauga TVA). Concluziile as vrea sa le tragi singur.

GEKO
Explorator entuziast

Am un abonament mobil, am net si TV la mine acasa, net si TV la maica-mea acasa, deci 5 servicii pe factura defalcata. Sa inteleg ca o sa imi creasca cu 5 euro de luna viit.? Sau doar abonamentul mobil se scumpeste cu 1 euro??

Daca nu apare notificare in factura curenta, nu, nu se va scumpi.

Totusi, recomand citirea facturii pentru a nu avea surprize. La mine, cand s-a emis factura cu notificare de majorare, in SMS (pe langa faptul ca era dublu ca marime) avem si textul: "[...]Factura contine si informatii referitoare la schimbarea unor conditii contractuale, printre care si majorarea pretului serviciilor furnizate [...]"

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Din păcate, ai dreptatea ta și nu avem ce să mai comentăm.

Din câte înțeleg, se referă doar la OROC!

 

GEKO
Explorator entuziast

Am un abonament mobil, am net si TV la mine acasa, net si TV la maica-mea acasa, deci 5 servicii pe factura defalcata. Sa inteleg ca o sa imi creasca cu 5 euro de luna viit.? Sau doar abonamentul mobil se scumpeste cu 1 euro?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Ai primit notificare?

Dacă da, îi poți suna și să încerci o negociere, iar dacă nu, stai liniștit!

GEKO
Explorator entuziast

N-am primit acum 1 an, primesc acum?
Gandeste-te ca am sunat de 3 ori in doua saptamani sa trag de un tip de pe comercial sa-mi dea un email cu o oferta concreta ptr. compania la care lucrez. Pe langa asta, avea un vocabular tare ciudat... "esti nebun?! - ma intelegi?", etc. Dar, asa or fi bucurestenii.

Nu garanteaza nimeni ca persoana cu care ai conversat era din Bucuresti sau nu.

Ca fapt divers (probabil cunoscut): am vorbit saptamana trecuta la Booking pentru o modificare de bilete de avion (decalaj cu o zi mai devreme) si, desi am selectat limba romana, mi-a raspuns un indian. Iti dai seama ca stateam cateva secunde sa inteleg ce zice, nu? Si bafta mea a fost ca nu vorbea repede si cam ardea modificarea (plus ca aveam si seful langa mine care era cu patronul in telefon si ne intrebam unul pe altul daca zice ce credem ca intelegem, ca altfel cred ca as fi inchis (nu am nimic cu saracii oameni, dar accentul... din 10 cuvinte, sigur nu intelegeam 2 si pe restul le cam potriveam).

Anonim
Neaplicabil

Iar scumpire? Raspunsul e da! Asa cum ai pus si tu problema si cum am mai mentionat deja a devenit un stres sa mai ai contracte cu astia. Nu mai respecta nimic, modifica ce vor si cand vor. Cel mai bine este sa reziliezi tot cu prima ocazie si sa te muti la altii sau pe cartela. Si sa nu uitam ca fiecare client ar trebui sa reclame toata marsavia asta la ANCOM si ANPC. Fiecare, nu 50 persoane din milioane.  Pentru servicii fixe eu nu vreau sa mai am de a face cu Orange sub nicio forma. Digi all the way!

Razvan
#StarMember

Da, fiecare serviciu contractat pe OROC până la 31 decembrie 2022 se va scumpi cu 1euro. Se oferă roll back la oferta curentă, dacă trimiți mail la rezilieri@orange.com și îți prelungești serviciile pe 24 de luni (cel puțin așa procedat un prieten). 

Anonim
Neaplicabil

Doamne, unii chiar vor sa fie tepuiti. Cum sa prelungeasca pe inca 24 luni pentru asa ceva? Peste 3-6 luni vine alta marire si tot asa. Merita sa fii legat ca un caine cu lantul de Orange sau alt operator care are practicile astea oare? Pentru mine in niciun caz nu! Nu as fi acceptat asa ceva si nu voi accepta sub nicio forma.

Trebuia sa reclame Orange si sa vezi ce rezolvau astia de repede. Nu-mi vine sa cred ce citesc si nici nu stiu sincer pentru ce-mi bat capul...

Tocmai din cauza asta vor fi noul calendar aceste scumpiri repetate, asa cum s-a intamplat si runda trecuta cand majoritatea au acceptat si au inghitit... galusca Orange. Prea putini cei care au luat atitudine.

Abonamentele mele au fost prelungite in octombrie 2022, totusi nu am primit inca nicio notificare de majorare. Am factura electronica si nu apare nimic nici in aceasta, nici pe email. Oare ma "calific" pentru majorare sau nu?

Deocamdată serviciile se scumpesc cu 1 euro doar celor care sunt abonați la Orange România Comunications SA (OROC).