anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare Cronos sau am fost mințit?

Antonescu
Explorator entuziast

Bună seara!

Pe data de 14.09.2022 am fost sunat de care o domnișoară de la retenție, care mi-a oferit abonamentul Fun 9 Roaming și am achiziționat și un telefon. Aceasta mi-a comunicat faptul ca abonamentul îmi oferă 7.5 GB în SEE, informație care se regăsește și în actul aditional, însă când verific serviciul Cronos sau întru în My Orange, îmi arata ca am disponibili doar 860 MB. Sper ca e doar o eroare și nu am fost păcălit! Menționez ca abonamentul a fost implementat cu data de 01.10.2022

18 Răspunsuri 18

Antonescu
Explorator entuziast

IMG_20221003_170222.jpg

arsradu
#StarMember

7.5GB se refera la o luna intreaga. 860MB sunt disponibili cel mai probabil pana la urmatoarea data scadenta. E abonament nou. In functie de data la care il faci, si de data de facturare, se calculeaza si beneficiile.

Daca aveai deja o luna si tot 860MB, era o problema. In cazul asta, nu e o problema nici la Cronos, si nici nu te-a mintit nimeni. Poate doar nu ti-au explicat ca nu vei avea toate beneficiile incluse din prima luna, lucru care banuiesc ca se va vedea si pe factura.

Client Orange

Antonescu
Explorator entuziast

E irelevant ce îmi spui! E prima luna de abonament, în contract scrie negru pe alb ca abonamentul îmi oferă 7.5 GB în SEE și totuși nu se regăsește în cronos! De ce? 

Pentru ca prima luna, in cazul asta, nu e o luna intreaga.

Client Orange

Antonescu
Explorator entuziast

Pai abonamentul a fost implementat pe data de 01.10! E luna noua, nu e ca și cum abonamentul a fost implementat la înainte de noua data de facturare.

 

Luna calendaristica e irelevanta in cazul asta. Data de facturare si data de alocare a resurselor este importanta. Si este rareori data de 1 a lunii.

Client Orange

Antonescu
Explorator entuziast

Data de facturare la mine e data de întâi a fiecărei luni. Deci trebuia sa am toate resursele! 

@Antonescu : Colegii prin lună întreagă vor să înțelegi că acea ”lună nouă” se referă la luna facturată, nicidecum la luna calendaristică. Tu chiar dacă ai făcut abonamentul pe data de 01.10.22 aceasta nu înseamnă că va fi și data de facturare lunară. Pe de altă parte dacă ai primit asigurări de la ”serviciul clienți” cum că este doar o eroare în cronos (nu în pachetul de resurse contractat) atunci ia de bun ce ți s-a comunicat. Sunt mulți la care le afișează în cronos una și faptic au altceva: crezi că e o situație mai favorabilă? Deci răbdare și va fi bine.

Antonescu
Explorator entuziast

Adică eu, dacă mâine plec în străinătate câteva zile și folosesc 3 GB date în SEE, voi avea cost suplimentar pe motiv ca am doar 860 MB? Absurd

Da. Vei avea cost suplimentar. Pentru ca, in momentul asta, resursele disponibile nu sunt complete.

Pentru mai multe informatii, iti recomand sa iei legatura cu un consultant Orange la numarul 300 sau pe chat-ul Djingo.

Client Orange

Antonescu
Explorator entuziast

Dar de ce nu sunt complete? Unii de la 300 mi-au spus ca e vorba de o eroare a serviciului cronos. 

Posibil sa fie si asta. Dar la o prima vedere, as zice ca problema este faptul ca nu ai resursele de pe o luna intreaga. De ce? Pentru ca intervalul de facturare nu este 1-30 ale lunii.

Client Orange

Antonescu
Explorator entuziast

Pai daca e asa cum spuneți, de ce restul resurselor le-am primit întregi? 60 GB național și minute internaționale, iar la trafic SEE am primit doar parțial. Ceva îmi da cu virgula 🤔

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Prima lună, inseamnă doar câteva zile, până la prima dată de facturare. Din luna următoare, vei avea gb-iții din contract. Dacă nu va fi așa, poți reclama acest aspect. Și costul va fi mai mare la prima factură, pentru că vei avea câteva zile ( până la data de facturare)+ o lună întreagă. Asta se întâmplă, repet, doar prima lună, apoi se reglează totul.

Sper că am explicat clar!

Succes!