anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Durata de asteptare pentru ofertare e jenanta

Cyupa
Junior

Buna ziua,

Sunt abonat Orange de aproape 19 ani. In momentul de fata client business cu 4 abonamente. Am trimis saptamana trecuta o cerere pentru ofertare dupa ce mi-a expirat acum aproape 2 ani abonamentul si mi s-a spus ca in 3 zile voi fi contactat.
Nu am fost contactat.

Am discutat cu un operator pentru a urgenta cererea care mi-a spus ca va mai dura inca 6 zile pana voi fi contactat. Intre timp Vodafone mi-a trimis 4 oferte, timp in care Orange nici macar nu mi-a raspuns solicitarii, ba mai mult a amanat-o inca 6 zile.

E absolut rusinos cum isi trateaza clientii fideli. Jenant!

6 Răspunsuri 6

FLo1
#StarMember

@Cyupa: Ca și client ”business” ar trebui să aveți o persoană de contact cu nume și prenume ca intermediar al relației cu Orange și care să mijlocească formalitățile necesare. Dacă nu sunteți mulțumit de serviciile prestate solicitați o altă persoană de contact.

Cât privește problema, rezolvarea acesteia nu se rezolvă atât de repede, cu atât mai mult cu cât este vorba de un client business. Vă recomand să reveniți cu un telefon pentru a vedea care este stadiul solicitării dvs..

Numai bine. 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Sunt de acord că se poate și mult mai bine!

Încercați totuși, pentru a urgenta, dacă aveți pe cineva care se ocupă de contul de, să îl/ o faceți să vă dea o ofertă pe măsura așteptărilor! 

Sper să reușiți cât mai repede!

Succes!

 

Cyupa
Junior

@FLo1 @Vio73 multumesc pentru raspunsuri, din pacate, nu am nicio persoana de contact.

Persoana care m-a contract in urma cu 4-5 ani nu mai lucreaza cu/la Orange, Orange nu a asignat un alt asa zis "account manager" pentru companie. Eu nu pot intreba pe strada cine vrea sa se ocupe de compania mea, e responsabilitatea Orange sa se asigure de acest fapt. 

Persoana de pe chat mi-a zis ca trebuie sa mai astept inca 6 zile, dupa cum am mentionat.
Din lac in put.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Am înțeles!

Fă sesizare scrisă din secțiunea Contact  și cere ce trebuie. Cred că e cel mai bine!

Succes!

Pololică
#StarMember

Salutare!

Eu administrez 4 numere pe PF si de fiecare data cand cer ceva, cer scris si "ofer" buget in care sa ma incadrez. Daca e ceva ce nu-mi convine (daca beneficiile sau bugetul sunt multicel "pe langa") refuz din prima. Si "relatia" asta am avut-o cu toti operatorii mobili (da, am trecut prin toti cu numerele).

Sincer, numerele sunt "putine" pentru business si nu stiu cat ajuta ajuta. La mine in firma sunt vreo 40 de numere (mobile) plus inca 5 locatii de servicii fixe (sediul social, doua puncte de lucru si doua depozite). Daca avem o problema, rotitele se misca un pic mai repede.

Recomandarea mea ar fi sa insisti sa ti se aloce un manager de cont.

PS: de curiozitate. Ce anume ai cerut si nu se gaseste solutie? Ma indoiesc sa fie fiecare abonament "preferential" (la mine in firma sunt 10 abonamente cu resurse preferentiale, in sensul ca patronul si managerii zonali au beneficii de intors cu lopata si restul, "birocratii si palmasii" au abonamente mai ieftine cu beneficii mai "normale". La astea se mai adauga inca 20 numere de "rezeva" puse la dispozitie)

@Pololică salutare si multumesc de raspuns. Nu s-a gasit cineva sa ma contacteze. Am depus cerere de ofertare prin Django si tot astept sa ma bage cineva in seama.