la 17-08-2024 01:26 PM
Buna ziua,
Pe scurt:
Aveam contract cu Orange ,pe tel. mobilă, contractul expira pe 10 August,care pica sâmbătă,am fost la Digi,am cerut ca portarea sa se facă exact pe data de 10.08, mi s-au explicat că nu se poate decât vineri 09.08 sau de luni 12.08,mi-au spus că nu voi avea probleme daca se va face cu o zi inainte de expirarea termenului,șI daca am probleme să fac plângere la ANPC sau ANCOM .Portarea s-ar făcut pe data de 09.08,iar astăzi am primit o factura cu asa zise despăgubiri de 900 Ron. Mentionez că nu am luat telefon de la Orange,am beneficiat decât de 50 la sută reducere la abonamente,Smart 15,redus la 7,5 ,apoi cu bunavoința Orange,facut pe furiș-stiti șI voi procedura -8,5 euro.
Ce mai sfătuiți sa fac in continuare? Mulțumesc anticipat!
24-08-2024 07:59 AM - editat 24-08-2024 08:00 AM
A venit raspunsul de la Orange .Factura a fost anulată,nu voi avea nimic de plată.Mulțumesc tuturor pentru sprijin.
la 17-08-2024 01:30 PM
Salutare!
Nu știu ce să zic, dar fiind doar o zi, nu prea are nicio treabă, pentru că luna este plătită oricum în avans. Deci nu cred că ar trebui să îți faci griji prea mult !
Baftă!
la 17-08-2024 01:37 PM
Salut,
Faci o sesizare și detaliezi problema, tu ți-ai dus contractul până la capăt plătind și ultima luna din contract.
https://www.orange.ro/contact/?srsltid=AfmBOooJBFekjbq_CIuB3Wl5QYl2282aI55XeqngFiYissTzhEUt3bwk
Daca nu ajungi la o înțelegere cu ei te poți adresa ANPC.
la 17-08-2024 01:43 PM
Sesizare am făcut deja,dar dacă vine răspuns negativ?
17-08-2024 01:48 PM - editat 17-08-2024 01:49 PM
In mod normal nu are cum pentru că ai îndeplinit conditiile.
Aceste penalizări se calculează automat și cine nu cunoaște regulile plătește.
Dacă răspunsul este negativ va trebui sa te adresezi ANPC/ANCOM.
Te așteptăm cu vesti bune.
17-08-2024 02:26 PM - editat 17-08-2024 02:26 PM
@DumiM71 te rog sa deselectezi marcajul de soluție și te așteptăm pe tine cu răspunsul final pe care să-l marchezi ca și soluție.
Bafta!
la 20-08-2024 09:38 AM
@DumiM71, s-a rezolvat situația?
la 20-08-2024 01:22 PM
Salutare,
Am trimis o sesizare către Orange în ziua în care am postat aici, nu a venit răspuns, în emailul de confirmare spune 5 zile lucrătoare.
24-08-2024 07:59 AM - editat 24-08-2024 08:00 AM
A venit raspunsul de la Orange .Factura a fost anulată,nu voi avea nimic de plată.Mulțumesc tuturor pentru sprijin.
la 24-08-2024 08:05 AM
Exact ce îți spuneam! Mă bucur că totul este bine când se termină cu bine!
la 12-09-2024 07:10 AM
Buna o intrebare ati facut plangere la ANPC?
la 12-09-2024 08:34 AM
Salut,
Înainte de a face plângere la autoritățile statuli, trebuie să ai răspunsul scris de la Orange. Cum mi s-au anulat toate absuditățile din factură, nu a mai fost nevoie. Trimite-ți scris la ei și așteptați răspunsul.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor