la 21-11-2023 05:48 PM
21-11-2023 05:54 PM - editat 21-11-2023 07:57 PM
Salutare!
Trebuie să te uiți, poate le setezi să aibă subtitrare din telecomandă. Vezi că trebuie să aibă butonul de subtitrare pe undeva ( la mine era în partea de jos) și dai pe programele care nu au și le faci să aibă . Există posibilitatea să o faci și din televizor sau receptor, adică din telecomanda receptorului. Dacă nu reușești, ceri ajutorul la asistență, la numărul 300/0374300300, apoi 1-2-2, pentru asistență, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.
Baftă!
21-11-2023 05:54 PM - editat 21-11-2023 07:57 PM
Salutare!
Trebuie să te uiți, poate le setezi să aibă subtitrare din telecomandă. Vezi că trebuie să aibă butonul de subtitrare pe undeva ( la mine era în partea de jos) și dai pe programele care nu au și le faci să aibă . Există posibilitatea să o faci și din televizor sau receptor, adică din telecomanda receptorului. Dacă nu reușești, ceri ajutorul la asistență, la numărul 300/0374300300, apoi 1-2-2, pentru asistență, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.
Baftă!
la 21-11-2023 08:19 PM
Multumesc frumos!
la 21-11-2023 07:51 PM
Multumesc frumos, o sa incerc!
la 21-11-2023 07:57 PM
Cu plăcere!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor