la 21-12-2022 02:05 PM - editat ultima oară la 22-12-2022 08:54 AM de DanielaH
Bună ziua! Știi cumva de ce nu merge sa faci bilet pe autobuz după abonament
la 21-12-2022 02:14 PM
Salutare, @Miha3-
Pentru ce oras / operator de transport mai exact? Apare vreo eroare sau pur si simplu nu primesti mesaj de confirmare?
Stiu ca poti trimite un sms la numarul mentionat pentru a achita calatoria ...
la 21-12-2022 06:28 PM
Transportul in comun în orașul Buzău îmi spune sa incerc din nou că nu a fost trimis
21-12-2022 06:58 PM - editat 21-12-2022 07:00 PM
Bun, deci pentru referinta, cam asa ar arata variantele de bilet/abonament pentru transportul in comun in orasul Buzau.
SMS la 7494 cu textul "L" urmat de numarul liniei. Banuiesc ca scris legat...? Gen L12 pentru Linia 12?
Miha3, esti pe Prepay sau Abonament? Daca esti pe prepay, ai credit suficient pentru trimiterea SMS-ului? De asemenea, esti client Orange Romania sau Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix)?
la 21-12-2022 02:56 PM
@Miha3- : Probabil dorești să validezi călătoria ”după” urcarea în autobuz și ”de pe” abonament. Detaliază de când nu poți folosi această metodă de validare a călătoriei și eventual chiar și numărul din patru cifre la care trimiți mesaj SMS. Dacă ești la prima utilizare, numărul este portat recent? Sper că nu trimiți mesajul ”gol”, pentru că de obicei acesta conține un anumit cod, în funcție de planul tarifar ales. Te așteptăm să revii pe topic cu detalii.
la 21-12-2022 03:09 PM
Rugaminte: zi-ne la ce operator de transport public trebuie sa trimiti SMS pentru a primi biletul? Din pacate, in Romania nu exista un format standard (A[bonament de o zi], C[alatorie pentru o linie/toate liniile], O[ra pentru transportul de la punctul A la punctul B cu mai multe mijloace de transport) si poate nu trimiti textul pentru bilet cum trebuie.
De exemplu, pentru Bucuresti (STB), se trimite SMS la 7458 cu litera C (de la Costel) si se primeste un cod valabil 90 minute.
la 21-12-2022 04:21 PM
In functie de oras si daca ai sau nu un card bancar, poti folosi aplicatia 24Pay pentru plata calatoriilor in autobuz. 🙂 Fie scanezi codul, fie apropii telefonul de acel tag NFC.
Dar daca ai incercat varianta prin SMS, o sa avem nevoie de:
1. oras sau numele firmei de transport
2. numarul la care trebuie sa trimiti SMS-ul.
3. rezultatul. Adica ce se intampla cand incerci sa trimiti acel mesaj. Primesti eroare? Daca da, ce eroare?
la 21-12-2022 04:39 PM
Eu in București plătesc prin SMS, așa cum ți-a explicat Pololica, dar plătesc și direct cu cardul bancar Mastercard (e și o promoție in perioada asta), pt că sunt aparate noi de validare in majoritatea mijloacelor de transport în comun.
la 22-12-2022 09:54 AM
@Miha3-, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
la 23-12-2022 08:50 AM
Buna!
Daca esti client fost Telekom, nu poti achita nimic prin abonament. Daca esti client Orange, atunci....nu stiu.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor