anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot să închid un abonament dacă nu sunt în țară?

Mihai_burghiu
Începător
Buna ziua. Mi-a expirat contractul de abonament si as vrea sa îl închid. Ce as putea sa fac deoarece nu sunt in tara?
1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember
Nu este necesara prezenta fizica. Online prin email la serviciul.clienti@orange.ro sau My Orange, dar si prin apel telefonic la numarul de fix mentionat (+40 374 300 300).

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

teacher_
#StarMember
Salut! Încearcă să iei legătura cu cei de la Orange, la numărul +40 374 300 300, număr creat pentru astfel de probleme și vezi ce răspuns îți dau cei de la Orange. Teoretic poți renunța la contract printr-o cerere, dar cum nu mai ești în țară, e mai greu. Sau poti trimite o cerere la serviciu.clienti@orange.ro și explica-le situația, și probabil o sa îți rezilieze ei.

Razvan
#StarMember
Depune o notificare de reziliere abonamentului la secțiunea Contact din My Orange sau mail la serviciul.clienti@orange.com. În 30 de zile ți se va rezilia contractul.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Cred că trebuie depusă o cerere de reziliere din My Orange sau la serviciul.clienti@orange.ro și probabil vei fi contactat cumva pentru detalii.

FLo1
#StarMember
Nu este necesara prezenta fizica. Online prin email la serviciul.clienti@orange.ro sau My Orange, dar si prin apel telefonic la numarul de fix mentionat (+40 374 300 300).

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Să ne ții la curent cum ai făcut! Succes!

FLo1
#StarMember
Un feedback ar fi util si chiar necesar.

Razvan
#StarMember
Da, în acest fel vor proceda și alți utilizatori. Probabil feedback-ul va fi final peste 30 de zile.

Ascary
Campion certificat
De asta este recomandata o procura a celor care sunt plecati mai mult din tara. Ii scuteste de multe batai de cap.

DanielaH
Moderator
@Mihai burghiu, ai depus cererea de reziliere? Întoarce-te, te rog, în Comunitate și povestește-ne cum ai procedat și dacă s-a rezolvat. Mulțumim!