la 09-11-2025 10:49 PM - editat ultima oară la 09-11-2025 11:06 PM de delfinas
0745xxxxxx Anulare abonament nou facut pe 7.11.2025
Anulare portare
închidere
ramane prelungirea abonamentului vechi cu 24 luni+ telefonul comandat.
la 09-11-2025 11:10 PM
Felicia, bun venit in Comunitate!!!
Noi nu te putem ajuta, nu aici e locul pt a comunica ca vrei sa anulezi o portare.
Alege o cale de contact direct catre Orange, de aici: https://www.orange.ro/contact/
"Dacă ai nevoie să trimiți documente, poți folosi chat-ul din aplicația mobilă My Orange, secțiunea: Altele > Contact și feedback > Scrie-ne."
Conteaza si cum ai facut abonamentul nou, telefonic, online sau intr-un magazin fizic.
la 10-11-2025 05:43 AM
Salutare!
Nu înțeleg, este abonament prin portare, este un abonament făcut online , în magazin?
Dacă este făcut online s-au comandat telefonic, poți renunța în 14 zile, doar să le scrii pe Chat Djingo și ceri transfer operator sau din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi ceri transfer operator, unde detaliezi problema.
Dacă este făcut în magazin, nu prea se mai poate, pentru că doar în primele 24 de ore era posibil.
Sper să reușești!
10-11-2025 05:37 PM - editat 10-11-2025 05:37 PM
Buna @Felicia54
Ai reusit sa initiezi aceasta reziliere?
De asemeni, te asteptam sa ne spui si cum ai facut acest abonament.
Seara faina!🌙
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor