anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum anulez un abonament nou ?

Felicia54
Începător

0745xxxxxx Anulare abonament nou facut pe 7.11.2025
Anulare portare
închidere
ramane prelungirea abonamentului vechi cu 24 luni+ telefonul comandat.

3 Răspunsuri 3

delfinas
#StarMember

Felicia, bun venit in Comunitate!!!

Noi nu te putem ajuta, nu aici e locul pt a comunica ca vrei sa anulezi o portare.

Alege o cale de contact direct catre Orange, de aici: https://www.orange.ro/contact/

"Dacă ai nevoie să trimiți documente, poți folosi chat-ul din aplicația mobilă My Orange, secțiunea: Altele > Contact și feedback > Scrie-ne."

Conteaza si cum ai facut abonamentul nou, telefonic, online sau intr-un magazin fizic.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Nu înțeleg, este abonament prin portare, este un abonament făcut online , în magazin?

Dacă este făcut online s-au comandat telefonic, poți renunța în 14 zile, doar să le scrii pe Chat Djingo  și ceri transfer operator sau din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi ceri transfer operator, unde detaliezi problema.

Dacă este făcut în magazin, nu prea se mai poate, pentru că doar în primele 24 de ore era posibil.

Sper să reușești!

Anca07
#StarMember

Buna @Felicia54 

Ai reusit sa initiezi aceasta reziliere? 

De asemeni, te asteptam sa ne spui si cum ai facut acest abonament.

Seara faina!🌙