anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Comanda dumneavoastră în google play 24.99 a fost efectuată cu succes

Leta
Junior
Bună ziua, ieri eram la servici. pe la ora 4 am primit un mesaj, nu m-am uitat să văd ce scrie, după 10 minute am mai primit un mesaj, când am avut timp am deschis mesajul și scria așa " comanda dumneavoastră în google play 24.99 a fost efectuată cu succes, la al doilea mesaj la fel, comanda dumneavoastră în google play 19.99 a fost efectuată cu succes... deci cineva din Orange care are acces la datele mele a cumpărat ceva din google play, nu are nimeni acces la conturile mele doar eu și voi... nu mi se pare normal să se întâmple așa ceva, nu aveți dreptul să faceți așa ceva, in aplicația MyOrange îmi apare cost suplimentar... să ne înțelegem eu nu plătesc așa ceva... azi mă duc la Orange să văd care e treaba.....va rog sa remediați problema, dacă nu se rezolvă eu vă dau in judecată fără nici o supărare! Nu glumesc!!!!!!
1 Soluţie acceptată‚

Salut, Am verificat cu colegii nostri si, din pacate, a fost vorba despre o eroare de la Google. Colegii ne-au confirmat ca vor fi efectuate corectii pentru toti clientii impactati.

Vizualizare soluţie în postul original

20 Răspunsuri 20

Leta
Junior
Orange Assistant sper sa se rezolve cât mai repede!! Mulțumesc pt înțelegere și mulțumesc tuturor pt ajutor!

Leta
Junior
Orange Assistant tot aștept pt rezolvare dar nimic..când o să se rezolve odată îmi pierd răbdarea!!!

Leta
Junior
Faceți ceva in privința asta, scrieți că o să se rezolve dar când colo nu se întâmplă nimic!!!!!!!!

delfinas
#StarMember
Leta, nu apare o reducere pe factură?

Leta
Junior
Nu apare,e tot așa, m-am saturat să tot aștept , dacă nu se rezolvă săptămâna viitoare,eu vă dau in judecată!!!!!

DanielaH
Moderator
@Leta, de obicei corecțiile se efectuează pe urmăroarea factură. Tu ce dată de facturare ai?